Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset! Siis ihan tahallaanko ihmiset lipuu hitaasti sivuttain kiinni?

Vierailija
07.08.2020 |

Ettekö te muista? Turvavälit!! Nyt ei ole kesä 2019. Kävelkää kohtisuoraan, älkää lainehtiko hiljalleen sivuttain toisten eteen. Jos joudun kävelemään hitaasti siksi että edessä oleva tekee niin, teethän samoin minun takanani kuten minä teen edellä olevaan, jos et pysty ohittamaan turvaetäisyyden päästä vaarantamatta muita. Jo ihan helppo keissi, metroasema oli tänään vaikea. Voisi vaan seisoa paikallaan kun odotetaan metroa mutta ei, sitä ihme purjehtimista edes takaisin, ihan lähelle toisia. Eikä metroa ollut edes vielä tulossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ole mitenkään koronahysteerinen. Kaikki saa olla julkisessa tilassa, mutta peruskäytöstapoihin on tullut nyt uusi lisä. Ei sen kummempaa, ei paniikkia.

Vierailija
2/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saisi kuolla koronaan.

Miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että avasit suusi täällä, etkä paikanpäällä.

Vierailija
4/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan kulkee mitta matkassa mukana sojottaen kahden metrin väliä... Kaiken maailman hörhöjä sitä maa päällään kantaa.

Vierailija
5/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo keskustassa käynyt moneen kuukauteen, en tiedä miten siellä, mutta kolmessa lähialueen kaupassa, näistä kaksi on kauppakeskuksessa, en ole mitään tungeksimista huomannut. Hyvin ihmiset pitää turvavälejä, ei mulla oo mitään moitittavaa. Käyn tosin yleensä vasta kuuden jälkeen illalla, on rauhallinen aika.

Vierailija
6/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää tainnutinta mukana tuollaisten varalta. ;)

Vierailija
7/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka tuota harrastaa, eivät ole stadilaisia. Ne on junantuomia!