Miehen outo kommentti karvoituksestani ja siihen nähden ristiriitainen fyysinen reaktio
Mies katsoi alaosastoani ja nyrpisti nenäänsä tokaisten "yyh siellä on karvoja" mutta katsoin hänen alaosastoa ja boksereiden lahkeesta tuli esiin aikamoinen bouneri. Olin vähän hämmentynyt.
Miten itse olisitte ottaneet tällaisen?
Naurattaa mutta myös hämmentää. 😂
Kommentit (38)
Mitäpä, jos aloittaja koettaisit keksiä jotain ihan oikeaa tekemistä, ettei tarvitse kiusata palstalaisia älyttömillä jutuillasi. Hinkkaa vaikka otsaasi seinään tai jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, palstan uteliaat. Puhuin äsken puhelimessa miehen kanssa ja kysyin häneltä tarkoittiko hän oikeasti että pitää karvojani ällöttävinä. Hän sanoi, että ei, se oli huumoria. 😆
AP
He he he he he, voi rähmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap äo 80.
No mitä jos onkin? Pitääkö minun ampua itseni?
AP
Ei älä.
Tuolla äo:lla ampuisit vain ohi.
Tää oli hyvä😂
AP
Vierailija kirjoitti:
En olisi mennyt sänkyyn moisen toopen kanssa. Karvoista en itse pidä, mutta sen ja muut mahdolliset negatiiviset ajatukset pidän omana tietonani, enkä loukkaa niillä toisia ihmisiä herkän intiimillä hetkellä. Luulisi että jokainen aikuinen ymmärtäisi sen verran.
Te helvetin palikat uskotte nämä paskasadut? Paljonko Mensan nettitestistä? Saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta kysyn ihan tosissani.
Lihaisa pastori Gurppa kirjoitti:
Mitäpä, jos aloittaja koettaisit keksiä jotain ihan oikeaa tekemistä, ettei tarvitse kiusata palstalaisia älyttömillä jutuillasi. Hinkkaa vaikka otsaasi seinään tai jotakin.
Tuota se ap varmaan tekikin, kun sikamies pani sitä takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi mennyt sänkyyn moisen toopen kanssa. Karvoista en itse pidä, mutta sen ja muut mahdolliset negatiiviset ajatukset pidän omana tietonani, enkä loukkaa niillä toisia ihmisiä herkän intiimillä hetkellä. Luulisi että jokainen aikuinen ymmärtäisi sen verran.
Te helvetin palikat uskotte nämä paskasadut? Paljonko Mensan nettitestistä? Saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta kysyn ihan tosissani.
No kyllähän tuo uskottavampi tarina on kun ne raamatun sadut.
Miksi kirjoitatte mitään tähän ketjuun, jos kerran pidätte provona. Annetaan tippua pois. En mä tullut tänne riitelemään, se ei anna mulle mitään🧐
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos vähäinenkin epämielyttävä seikka naisessa saisi miehen heti haluttomaksi, mahtaisiko ihmiskunta olla selvinnyt ilman sukupuuttoa tähän saakka?
Suomalaisethan kuolevat sukupuuttoon jonkun ajan myötä varmasti, joten tämä asia on jo tapahtumassa. Miehiä ei kiinnosta naiset enää.
Tuhansien vuosien päästä maailma on täynnä afrikkalaisia ja intialaisia. Kiinalaisetkaan eivät heti ole kuolemassa, mutta onneksi määrä on vähenemässä.
Naiset ei miesten huumoria ymmärrä, vaikka mies kertoo huumorijuttunsa suoraan naiselle.
Tuon yhden mensan jäsenen älykkyys ei näköjään riitä ymmärtämään että ketjuihin voi kommentoida uskomatta sanaakaan niiden aiheesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuon yhden mensan jäsenen älykkyys ei näköjään riitä ymmärtämään että ketjuihin voi kommentoida uskomatta sanaakaan niiden aiheesta. 😂
Mikä pakkomielle sulla on spekuloida tuntemattomien ihmisten älykkyysosamääriä?
Aijai pian saa taas kovaa kullervoa😳
AP
Eikö mies tajunnut käyttää sitä Bouneria karvoihin, vai miksi sitä veistä kuljetti boksereissaan?
Vierailija kirjoitti:
Jälleen hyvä esimerkki: Mies on sika, mutta saa silti kuitekin seksiä.
En minä ainakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
AP
Millaiset tissit sulla on? Täällläkin olisi kullia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Millaiset tissit sulla on? Täällläkin olisi kullia tarjolla.
Niiden "millaisuus" kuuluu (tai no lähinnä tuntuu ja näkyy) vain omalle miehelle. Kiitos vaan tarjouksesta, mutta jätän väliin koska olen yhden miehen nainen. 😇
AP
Nämä ketkä netissä ampuvat ties ketä, eivät oikeassa elämässä ole ritsaa ja koiranputkea vaarallisempia vehkeitä käsitelleet..