Miehen outo kommentti karvoituksestani ja siihen nähden ristiriitainen fyysinen reaktio
Mies katsoi alaosastoani ja nyrpisti nenäänsä tokaisten "yyh siellä on karvoja" mutta katsoin hänen alaosastoa ja boksereiden lahkeesta tuli esiin aikamoinen bouneri. Olin vähän hämmentynyt.
Miten itse olisitte ottaneet tällaisen?
Naurattaa mutta myös hämmentää. 😂
Kommentit (38)
Kyllähän siisti karvoitus on seksikäs. Kokonaan posliini ei sytytä yhtään.
Jos vähäinenkin epämielyttävä seikka naisessa saisi miehen heti haluttomaksi, mahtaisiko ihmiskunta olla selvinnyt ilman sukupuuttoa tähän saakka?
En olisi mennyt sänkyyn moisen toopen kanssa. Karvoista en itse pidä, mutta sen ja muut mahdolliset negatiiviset ajatukset pidän omana tietonani, enkä loukkaa niillä toisia ihmisiä herkän intiimillä hetkellä. Luulisi että jokainen aikuinen ymmärtäisi sen verran.
Jälleen hyvä esimerkki: Mies on sika, mutta saa silti kuitekin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Äo 80?
Niin voi kai tuokin olla syynä. En ole kysynyt mikä hänen äo:nsa on.
AP
Ei hätää, palstan uteliaat. Puhuin äsken puhelimessa miehen kanssa ja kysyin häneltä tarkoittiko hän oikeasti että pitää karvojani ällöttävinä. Hän sanoi, että ei, se oli huumoria. 😆
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, palstan uteliaat. Puhuin äsken puhelimessa miehen kanssa ja kysyin häneltä tarkoittiko hän oikeasti että pitää karvojani ällöttävinä. Hän sanoi, että ei, se oli huumoria. 😆
AP
Phuh, kiitos tiedosta. Helpotti oloani.
Vierailija kirjoitti:
Ap äo 80.
Mikä saa sinut olettamaan sen olevan noinkin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Phuh, kiitos tiedosta. Helpotti oloani.
Tämä. Olisi muuten mennyt viikonloppu tätä miettiessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap äo 80.
No mitä jos onkin? Pitääkö minun ampua itseni?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap äo 80.
No mitä jos onkin? Pitääkö minun ampua itseni?
AP
Ei älä.
Tuolla äo:lla ampuisit vain ohi.
Jos mies kuului siihen alaosastoon, joka ei ole tullut kaapista karvojen suhteen.
Huumoria?
En tiedä, aika outoa huumoria.
Tuleekohan sitten muulloinkin huumoria tyyliin "yyh oot lihonut, yyh sulla on ryppyjä" jne..
Ja bouneri ei siis laskenut mihinkään vaan menimme sänkyyn ja hoitelimme toisemme.
Ap