Christian Louboutin - kenkien mitoitus?
Haaveilen punapohjaisista CL- korkkareista, kuuluisin mielelläni kokemuksia kenkien mitoituksesta. Kengänkokoni on normaalisti siro 40;)
Kommentit (14)
Minulla on yhdet, mallia en nyt muista, kokoa 37. ihan kaikissa muissa merkeissä kokoni on 35-36, usein 36 hiukAn liian iso. Joten sinun kannattaa ehkä ostaa 41?
Yleensä kannattaa ottaa yksi koko isompi kuin normaalisti, mutta riippuu tosiaan mallista. Jos et pääse sovittamaan, googleta mallin nimi ja "sizing". Ainakin net-a-porter taitaa ilmoittaa jopa tuotetiedoissaan, kuinka paljon isompi kannattaa ottaa.
Kiitos:) Parasta olisi kun pääsisi kenkiä livenä mallailemaan... Niitä ei taida löytyä myynnissä kuin Helsingissä Ninas putiikissa, vai onkohan jossain muuallakin?
Itselläni normikoko on yleensä 37,5 ja italialaisella koolla (kuten CL) olevat korkkarit (nimenomaan korkkarit!) toimii kun ottaa 38. Mulla on normileveä jalka, ei ainakaan kapea.
jos et löydä Ninasista sopivia (siellä pääasiassa 10-12 cm koroilla), tilaa netistä (NAP, mytheresa, matches fashion, luisaviaroma). Aina voi vaihtaa tai palauttaa, jos ei sovi.
Unohtui sanoa että mulla siis kaikki louboutinit on 38.
Joku kysyi mistä mallista haaveilen:) En tiedä niitten nimiä ( en ikinä muista LV:n laukkujenkaan malleja:)), mutta haen klassista kenkää 10 cm:n korolla. Tekisi mieli sekä nudena että mustana. En osaa edes päättää toimisiko kiiltonahka paremmin kuin tavallinen... Musta vois olla tyylikäs patenttinahkaisena ja nude taas mahdollisimman neutraalina, mattana...
kuume nousee:)
Ap
Onko Loubin mallistossa nilkkureita tänä vuonna? Itse haluaisin sellaiset.
Mulla on kolmet ja koko vaihtelee mallien välillä reippaasti. Mulla on yleensä 38,5 jalka. Yhdet kitten heel loubout on kokoa 37,5, korkkareissa taas on 39,5 ja 40. Olen ostanut aina paikan päältä.
Voit googlata ihan mallin mukaan tyyliin Louboutin XX sizing reviews. Forumeilta löytyy tietoa yksittäisen mallin koosta ja kokemuksia, mikä koko kannattaa ehkä valita.
Miksi joku nosti tämän, kukaan ei enää käytä näitä kenkiä.
Löytyykö transnaiselle siroa 46 kokoa?
Mistä mallista haaveilet?