Mies, kuvaile rumat tissit!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:05"]
Ylipainoisen läskisäkit. Isot. Roikkuvat. Isot nännit, isot nännipihat.
[/quote]
Jaa-a, minkäslaiset ylipainoisella pitäisi olla? Pienen ketunnenät? Vois näyttää vähän oudolta...
[/quote]
Ei kukaan sanonut että ylipainoisilla pitäisi olla tietynlaiset. Ylipainoisilla nyt vaan sattuu olemaan usein rumat tissit ja sillä selvä. Oma vikansa kun ovat ylipainoisia, kärsikööt rumuudestaan.
[/quote]
Huoh. Taas näitä jälkeenjääneiden kommentteja. Ei se oo henkilön oma vika, että on ylipainoa! Vika on geeneissä, etkö ole lukenut uutisia?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:05"]
Ylipainoisen läskisäkit. Isot. Roikkuvat. Isot nännit, isot nännipihat.
[/quote]
Jaa-a, minkäslaiset ylipainoisella pitäisi olla? Pienen ketunnenät? Vois näyttää vähän oudolta...
[/quote]
Ei kukaan sanonut että ylipainoisilla pitäisi olla tietynlaiset. Ylipainoisilla nyt vaan sattuu olemaan usein rumat tissit ja sillä selvä. Oma vikansa kun ovat ylipainoisia, kärsikööt rumuudestaan.
[/quote]
Huoh. Taas näitä jälkeenjääneiden kommentteja. Ei se oo henkilön oma vika, että on ylipainoa! Vika on geeneissä, etkö ole lukenut uutisia?
[/quote]
Mitäs paskaa täällä puhutaan
Olen aikuinen mies, mielestäni naisella ei ole rumia tissejä. Meidämn miesten pitäisi joskus mennä itseemme, kuinka monella meikäläisistä omistaa pallomahan? Hyväksytään nainen konaisuutena, vai mitä naiset? / vilivallaton
Hyvin hyvin harvalla naisella on täydellisen kauniit tissit, jopa silikonitissit on rumia omalla tavallaan. Naisen tissit on tarkoitettu lasten ruokkimista varten, ja ne eivät ole terhakat kuin silloin kun ne ovat pienet, eli silloin kun on hoikka, eikä ole synnyttänyt/imettänyt, tai kun on vielä niin nuori että tissit eivät ole kunnolla kehittyneet. Se nyt on turhaa niistä tisseistään murehtia, kaikilla ihmisillä on tissit, ja 99% ei ole niihin tyytyväinen. Miehillä sitä vasta rumia tissejä onkin, ja täysin hyödyttömät!
Entä mites kun on keskimääräistä ulkonevammat nännit? Nänninpihat on pienet, mutta itse nännit suht isot ja sojottaa aina itsepäisesti ilmoittaen olemassaolostaan paksummankin paidan läpi. Rumaa ja varsin noloa b-kuppikoossa :(
kysyin tätä mieheltäni. hän kohotti hämmentyneesti kulmaansa ja sanoi, että "rumat? tissit? siis rumatko?"
kaipa se tarkoitti, ettei hän ainakaan rumina pidä minkäänlaisia rintoja.
Pehmoiset, hieman raskaat, heilahtelevat, vaaleahkot.
t. nainen, ei näemmä täysin hetero
Huvittaa, kun minun kommenttia roikkutisseistä joissa on isot nännipihat on miinustettu. Ei minun kuulu tykätä kaikista rinnoista. Valitettavasti jotkut rinnat ovat hirveitä. Se on ihan jokaisesta itsestään kiinni, ottaako nokkiinsa minun kommentistani vaiko ei.
Mulla on isot tissit, nännipihat keskikokoiset, samoin nännit. Painovoima sekä 2 lapsen imetys on tehnyt tehtävänsä, mutta hitto vieköön, pidän tisseistäni juuri tällaisina! Oma mieheni pitää niistä myös, mutta en todellakaan oleta, että kaikki miehet pitävät. Turha sinunkaan on ap odottaa, että kaikki miehet pitävät tissejäsi rumina. Miehiä, kun on moneen junaan. Kaikkia ei vain voi miellyttää. Ole silti ylpeä tisseistäsi ja jätä negatiiviset kommentit omaan arvoonsa! Aina löytyy jotain motkottamisen aihetta jostain, kukaan ei ole täydellinen! Ja jos joku on, niin anna hänen olla! Mä kannan ainakin riipparini ylpeydellä!
Olen nainen, ja minusta ne isot ja riippuvat rinnat, joissa on isot tummat nännipihat ja isot pureskellun näköiset nännit ovat rumat.
Joskus olen katsonut Alaston Suomi -sivujen kuvia, ja kyllä nuo tissit kuitenkin keräävät paljon kehuja. Tissifetissi-miehille kelpaa hyvin riippuvammatkin rinnat, kunhan ovat ISOT.
Bi-naisena sanoisin, että kauneimmat ovat isohkot mutta kiinteät, että nännit osoittaa vielä eteenpäin eikä alas. Liian pienet ja semmoiset, joissa on järjettömän pieni nännipiha ja nuppineulanpään kokoinen nänni on turn off. Nännipiha mieluiten keskikokoinen tai suurehko mutta ei verevän tai tummanpunainen / tumma. Nännit saavat mielellään töröttää oikein kunnolla ja mikään ei ole kiihottavampaa, kuin paidan läpi töröttävät nännit, huh! Tässähän alkaa tulla jo levottomia ajatuksia mieleen. Ja kuten huomaatte, niin naiset, niin bi-naiset kuin kanssasisaret ylipäätään, asettavat kovia vaatimuksia rinnoille. Miehilläkin voi olla toiveita ja mielipiteitä, mutta loppupeleissä kuitenkin ratkaisee, että saa käteensä puristeltavaa.
Juu ja tsekkaan yleisissä saunoissa naisten tissit hyvinkin tarkkaan, samoin kuin alapään ja karvoituksen.
Olen 30 täyttänyt mies, enkä ole rumia nähnyt. Koolla on merkitystä huomion herättäjänä, teinien puheissa sekä naisille itselleen.
hei, mitä väliä?
Miehille kelpaa tissit kuin tissit, kun ne vain on kiinni siinä oikeassa naisessa.
Rakastakaamme jokainen omia tissejämme.
No mulla ainakin on ihan järjettömän rumat tissit, mutta se sopii kuvioon, olen näet muutenkin ihan älyttömän ruma. Kauniit tissit rumalla olisikin huvittavaa. Mä olen ihan täysi vitsi muutenkin.
No noihan on tubulaariset eli kehityshäiriöiset tissit.. Tubutisseille on tyypillistä, että ne ovat suipot, kaukana toisistaan ja niiden alaosaa ei ole. Usein roikkuvat. Voivat olla minkä kokoiset tahansa. Ja en yhtään ihmettele et ne oksettaa miehiä, kun oksettaa itteäkin. Itellä on minimaalisen pienet sellaiset mutta suuret nännit. Minkäs näille teet kun ne silkkaritkin on oksettavat... Mies mulla on ja sanoo et tykkää mut uskon täysin et valehtelee koska ei halua pahottaa mieltä. Sattuneesta syystä näitä ei usein näe, sattuneesta syystä sellaiset omistava peittelee niitä.
Rumimmat tissit ovat silikonitissit. Täydelliset luomutissit taas ovat sellaiset että yhteen käteen ei mahdu mutta kahta kourallistakaan ei saa.
Tärkein asia on miten kannat tissejäsi. Selkä suorana, rinta ulkona, leuka ylhällä ja katsot kohtaajaa silmiin elämänhalu sekä ilo tuikkien katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Entä mites kun on keskimääräistä ulkonevammat nännit? Nänninpihat on pienet, mutta itse nännit suht isot ja sojottaa aina itsepäisesti ilmoittaen olemassaolostaan paksummankin paidan läpi. Rumaa ja varsin noloa b-kuppikoossa :(
Kiihottavat näkyvät kaikkien vaatteitten läpi, jos lämpimät kelit jatkuu pitää lähteä kauppojen pakastealtaille bongailemaan nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja minusta ne isot ja riippuvat rinnat, joissa on isot tummat nännipihat ja isot pureskellun näköiset nännit ovat rumat.Joskus olen katsonut Alaston Suomi -sivujen kuvia, ja kyllä nuo tissit kuitenkin keräävät paljon kehuja. Tissifetissi-miehille kelpaa hyvin riippuvammatkin rinnat, kunhan ovat ISOT.
Bi-naisena sanoisin, että kauneimmat ovat isohkot mutta kiinteät, että nännit osoittaa vielä eteenpäin eikä alas. Liian pienet ja semmoiset, joissa on järjettömän pieni nännipiha ja nuppineulanpään kokoinen nänni on turn off. Nännipiha mieluiten keskikokoinen tai suurehko mutta ei verevän tai tummanpunainen / tumma. Nännit saavat mielellään töröttää oikein kunnolla ja mikään ei ole kiihottavampaa, kuin paidan läpi töröttävät nännit, huh! Tässähän alkaa tulla jo levottomia ajatuksia mieleen. Ja kuten huomaatte, niin naiset, niin bi-naiset kuin kanssasisaret ylipäätään, asettavat kovia vaatimuksia rinnoille. Miehilläkin voi olla toiveita ja mielipiteitä, mutta loppupeleissä kuitenkin ratkaisee, että saa käteensä puristeltavaa.
Juu ja tsekkaan yleisissä saunoissa naisten tissit hyvinkin tarkkaan, samoin kuin alapään ja karvoituksen.
Millaiset sulla on? Vaikutat heteromiehen mielestä kiihottavalta, onko sulla tyttöystävää? Miten olisi kolmen kimppa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta on kai muitakin rumia, ihan luonnollisen rumia? Mun mielestä hyvällä maulla laitetut silarit on esteettisen näköiset. Ap
Eipä sellaisia esteettisen näköisiä ole kyllä juurikaan tullut vastaan. Proteesina ne ymmärän, ja saavutettava tulos on melko hyvä, mutta aidon voittanutta ei ole.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:34"]
OKEI NYT OIKEA MIES KERTOO:
-sitten kans semmoset roikkuvat jotka menevät vasemmalle ja oikealle eivätkä pysy siinä keskellä.
[/quote]
häh? kellä pysyy tissit keskellä? mitä rintakehääkö? :D
[/quote]
Hän tarkoittanee tällaisia: http://i.imgur.com/Gd5e0.jpg
Kyllä ne tissit vähän tota keskemmällä voivat pysyä.