Miten jaksaa kun tuntuu, että koko ajan nousee seinä vastaan
Koko ajan. Koko elämä on ollut sellaista pientä taistelua, enkä kohta jaksa enää. Miksi pitää olla köyhä ja huono onninen? Miksei päivä paista risukasaan?!
Kommentit (8)
Niin ja kakkonen lisää, että...
Saan voimia lapsista. Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin jaksaa. Joskus itken koko illan pahaa oloani, minkä jälkeen tsemppaan itseäni olemaan vahva nainen, joka kestää mitä vain. sen jälkeen jaksan taas muutaman viikon eteenpäin.
Mitä tarkoitat onnella? Onko sitä? Varmaankin menestyjät myös tekevät paljon elämänsä eteen ja tosiaan menestys tuo menestystä.
Suosi avoimia paikkoja (esim. niityt), niin seinät pysyy kaukana?
Varmasti lannistaa, mutta jokaisella meillä on pientäkin iloa tai hyvää elämässä. Sen voimin tavoittele uutta iloa elämääsi. Elämä kyllä kantaa, kun vaan et lannistu ja luovuta. Halaus!
Itsekin olen kokenut kovia vastoinkäymisiä, mutta silti jaksanut aina (joskus en) uskoa parempaan huomiseen. Ja parempaa on tulossa.
Minäkin olen tehnyt paljon. Valitettavasti paskasta on niin paljon vaikeampi ponnistaa kuin kultalusikka suussa. Äh.
Tuntuu, että kaikkeen on olemassa jotain ehtoja. Jos sulla ei ole tätä, et saa tätä etkä tätä. Jos saat tän niin saat sen toisenkin mutta ensimmäisen saaminen on tehty pirun hankalaksi.
Oikeastaan Suomi tuntuu pirun hankalalta maalta elää. Kaikki on tehty niin hemmetin vaikeaksi. Mitään omaa ei kannata yrittää tai omaa asemaansa parantaa kun siihen ei anneta mahiksia. Parempi vaan maata työttömyystuella kotona.
Joskus minullakin samoja fiiliksiä. Toisaala uskon, että elämä on omissa käsissä ja toisaalta sien ymmärrän, että ihan kaikkeen ei voi vaikuttaa.
Niinhän se on, että niillä joilla on, niille myös kertyy enemmän. Hyvinvointi siis kasautuu kuten myös pahoinvointi.