Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tehdä valokuvia Facebook-kuvista?

Vierailija
26.07.2013 |

Siinäpä pulma.

Minulla on pari kummilasta ja sukulaislapsia, joita näen harvoin, mutta olen aina ilahtunut kovasti saadessani heistä valokuvia. Laitan aina uusimman kuvan kehykseen ja tykkään lisätä kuvia lapsista albumeihini.

Vaan eipä niitä tule enää. Ennen tuli kirjekuoressa säännöllisesti, mutta sitten minut painostettiin liittymään Facebookiin, "jotta näkisin uusimmat kuvat X:stä ja Y:stä". Ihan kiva, mutta en arvannut, että Facebookiin liittyminen tarkoittaisi sitä, ettei KUKAAN enää lähetä niitä varsinaisia paperikuvia. Vähän pettynyt olo kieltämättä.

Mutta ok, tekisin kuvat sitten itse. Mutta miten? Miten Facebook-kuvista saa isommat versiot, joista voisi paperikuvia teettää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa kuvaa josta haluat paperikopion. Kuva aukeaa suurempana kommenttien kera. Sen jälkeen klikkaa kuvaa uudelleen hiiren oikealla korvalla. Siihen aukeaa valikko jossa on vaihtoehtoina mm. "tallenna nimellä" tai "kopio". Sitten vain tallennat kuvan johonkin omaan kansioosi tai kopioit vaikka muistitikulle. Sitten vain teettämään paperikuvia.

Vierailija
2/2 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:36"]

Klikkaa kuvaa josta haluat paperikopion. Kuva aukeaa suurempana kommenttien kera. Sen jälkeen klikkaa kuvaa uudelleen hiiren oikealla korvalla. Siihen aukeaa valikko jossa on vaihtoehtoina mm. "tallenna nimellä" tai "kopio". Sitten vain tallennat kuvan johonkin omaan kansioosi tai kopioit vaikka muistitikulle. Sitten vain teettämään paperikuvia.

[/quote]

Kiitos, mutta jostain syystä en löydä korkean resoluution kuvia mistään :( Siis se Facebookin kuvien normaalikoko, joka minulle näkyy kommenttien kera, ei ole oikein riittävä hyviin paperikuviin. Myöskään tallentaessa se ei tallennu yhtään isompana. Löytyykö Facebookista ylipäätään isompia versioita, vai olenko vain tumpelo, kun en löydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä