Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmatka bussilla Munkkivuoresta Herttoniemeen

Vierailija
26.07.2013 |

Huomasin kiinnostavan työpaikan Herttoniemestä ja mietin miten työmatka onnistuisi bussilla Munkkivuoresta, jossa asumme. Bussi 58 kulkee tätä väliä, mutta miten aikataulut pitävät ja miten täynnä bussit ovat ruuhka-aikaan ?

Olen pari kertaa käyttänyt reittiä ruuhka-ajan ulkopuolella ja silloinkin porukkaa on ollut reippaasti. Mietin vaan, että miten oikeasti sujuisi reitin kulkeminen päivittäin ruuhka-aikana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne suunnilleen pitää. Meidän lapset kulkee Itiksestä Meilahteen sillä.

Vierailija
2/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikataulut pitää hyvin, ruuhka-aikana voi olla paljon porukkaa mutta busseja myös kulkee usein (nyt kesällä tietty harvemmin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että menijöitä on aamusta Mukkivuoreenpäin ja illalla itiksensuuntaa. Eli menisit ruuhkia vastaan. Olen itse käyttänyt vain Pasilan ja meikun väliä., joten en ole varma.

Vierailija
4/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa vielä sekin, että linja jatkossakin menee sinulle sopivaa reittiä, se on nimittäin yksi niistä linjoista, jonka suhteen hkl on suunnittelemassa jotain pienempiä tai isompia muutoksia. Voi olla, ettei vaikuta juuri tuolle välille mitenkään, mutta suunnitelmia löytyy heidän sivuiltaan. Itse jouduin juuri selaamaan toisen bussilinjan muutoksen takia niitä, ja jäi mieleen, että myös linja 58 mainittiin siellä papereissa.