Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain fiksulta ja järkevältä teiniäidiltä?

Vierailija
26.07.2013 |

Yleensä teiniäideillä on älyttömän huono maine, monelle tulee ensimmäisenä mieleen 16.v pikkulissut, joilla juominen yms. menee lapsen edelle. Tämä on aika yleinen käsitys.

Itse tulin raskaaksi 17-vuotiaana, nyt olen 19 ja lapsi on kohta pari vuotta. Olen vastuullinen, asun omassa asunnossa lapsen ja puolison kanssa, opiskelen, meillä on tosi hyvä taloudellinen tilanne, vietän paljon aikaa lapseni kanssa ja lapsi menee aina kaiken edelle. Haluatko kysyä jotain? :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vastata näihin kysymyksiin?

Vierailija
22/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelet? Miksi taloudellinen tilanteenne on hyvä, käykö puolisosi töissä vai? Lapsesi etunimi?

Hienoa jos homma luistaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä todistin taannoin tilannetta sukujuhlissa. Siellä oli leikkihuoneessa monta perhettä lasten kanssa aina välillä ja täytyy myöntää että se järkevin niistä kaikista (minun jälkeen tietysti ;)) oli se esikoisensa 18-vuotiaana saanut. Hän oli rauhallinen, piti lapsen kurissa, piti huolen ettei se sotke, jutteli mukavia... Kun taas parikin nelikymppistä yritti koko ajan paeta paikalta, jättää lapset muitten riesaksi, antoi niitten tehdä ihan mitä vaan! Puhuivat koko ajan puhelimessa ja yrittivät päästä velvollisuudestaan eroon.

Vierailija
24/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, kun vastaaminen kesti... Puoliso ei ole lapseni isä, ja hän on noin vuosi sitten muuttanut asuntooni. Oman asunnon on mahdollistanut vanhempieni tuki. 

Mikä saa järkevän teinin tulemaan äidiksi? En sano, että kaikki teiniäidit ovat tyhmiä ja vain tyhmät tulevat teininä raskaaksi. Minunkin kohdallani kyseessä oli vahinko ja aborttia mietin viimeiseen asti mutta jokin sai kuitenkin pitämään lapsen, enkä ole hetkeäkään katunut. Lapsi on tuonut ihan valtavasti sisältöä elämääni. 

Päättötodistukseni keskiarvo oli 9.1 tai 9.2. 

Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin tulevaisuudessa minusta tulee psykologi. 

Puolisoni käy töissä. Vanhempani ovat auttaneet minua taloudellisesti ja lisäksi olen aina ollut kova tekemään töitä eli en missään nimessä elä vain vanhempieni rahoilla. -ap

Vierailija
25/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä opiskelet?

Vierailija
26/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis lukiossa nyt?

Vierailija
27/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, syksyllä alkaa viimeinen vuosi lukiossa :) -ap

Vierailija
28/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama kysymys:

Minkä ikäisenä vanhempasi saivat sinut? Montako sisarusta sinulla on? Minkä ikäinen puolisosi on? Mitä ehkäisyä käytit kun tulit raskaaksi, entä nyt? Missä opiskelet tällä hetkellä? Kuinka monta lasta haluaisit? Millaisessa asunnossa asut? Mitä harrastat? Onko lapsesi päiväkodissa vai perhepäivähoitajalla? Milloin lapsesi aloitti hoidossa? Miten tapasit puolisosi? Maksaako lapsen isä elatusmaksuja? Kuinka paljon teet töitä opintojen ohella? Tuntuuko joskus siltä, että aika ei riitä kaikkeen? Mistä haaveilet? Mikä on parasta äitiydessä ja mikä vaikeinta? Tapaako isä lastaan, entä isän vanhemmat? Minkä merkkiset vaunut/rattaat lapsellasi on/oli? Ostitko ne käytettynä vai uutena? Kuinka monta paria kenkiä omistat? Kuinka monta paria kenkiä lapsellasi on? Ostatko lapsen vaatteet käytettynä vai uutena? Kierrätätkö? Osaatko tehdä ruokaa? Kuinka monta kummia lapsellasi on? Kuinka usein lapsesi on hoidossa isovanhemmilla/kummeilla/muilla sukulaisilla/ystävillä?

Vierailija
29/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko omalla asunnolla vuokra-asuntoa etkä omaa osaketta/taloa?

Vierailija
30/30 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa kysymyksiin?