Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain poikani 40-vuotiaana ja jää ainoaksi lapseksi. Mun äiti oli teiniäiti ja sai mut 17-vuotiaana niin päätin jo nuorena

Vierailija
07.08.2020 |

et lapsen hankin vanhana. Isäni poistui kuvioista saman tien.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks weeteetä tehdä lapsi 20-vuotiaana ja silti saada kaikki sama ja enemmänkin mitä 30-vuotiailla ensisynnyttäjällä on?

T: White trash äiti, jolla on nyt 30-vuotiaana 140 000 euron vuositulot, jotka olen itse luonut 😂 Mun lapset on myös tosi hyviä koulussa ja opettajat aina kehuvat meidän lapsia, vaikka olen nuorena lapset saanutkin. Mulla muuten oli 20-vuotiaana jo ammatti ja säästöjä 10 000 euroa, jotka olin itse säästänyt, jotta voisin nauttia lapsen kanssa kotona olemisesta rennoin mielin. Lähipiirissäni edes 35-vuotiailla ensisynnyttäjillä ei ole muuta kuin velkaa ja tuulen huuhtoma perse, vaikka kaikki ollaan akateemisesti koulutettuja nykyään.

Missä lapsen isä/lasten isät on?

Vierailija
22/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku 40 v hippi tulee sanomaan, ettei raha ratkaise mitään. Toisessa ketjussa kuitenkin arvostellaan, miten 20-vuotiaat ensiäidit ovat köyhiä ja sossun elättejä ja lapset pitäisi hankkia vasta 30-vuotiaana 😂 Päättäkää jo. Toisaalta on kiva olla tilastollinen ihme kaikessa, siinäkin että mulla on tämän ikäisenä nämä 2 lasta, näin suuret tulot jne! Ei haittaa, mieluummin näin kuin että olisin 40-vuotias äiti, joka ei ymmärrä, että tilastot eivät kerro kaikkea ❤️

HHHMM.

Vaikutat silti todella epämiellyttävälle ihmiselle. Joten vaikka todella olisitkin kouluttautunut (mitä on vaikea uskoa), vaikutelma sinusta on valitettavasti sivistymätön moukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäidistä vaihdevuosi-ikää kolkuttelevaksi äidiksi. Ääripäästä toiseen.

Paras on siinä välissä.

Vierailija
24/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks weeteetä tehdä lapsi 20-vuotiaana ja silti saada kaikki sama ja enemmänkin mitä 30-vuotiailla ensisynnyttäjällä on?

T: White trash äiti, jolla on nyt 30-vuotiaana 140 000 euron vuositulot, jotka olen itse luonut 😂 Mun lapset on myös tosi hyviä koulussa ja opettajat aina kehuvat meidän lapsia, vaikka olen nuorena lapset saanutkin. Mulla muuten oli 20-vuotiaana jo ammatti ja säästöjä 10 000 euroa, jotka olin itse säästänyt, jotta voisin nauttia lapsen kanssa kotona olemisesta rennoin mielin. Lähipiirissäni edes 35-vuotiailla ensisynnyttäjillä ei ole muuta kuin velkaa ja tuulen huuhtoma perse, vaikka kaikki ollaan akateemisesti koulutettuja nykyään.

Sun lapset on just ja just aloittaneet koulun. Alakoulun ensimmäisillä luokilla ei ole temppu eikä mikään olla "tosi hyviä koulussa" :D

Amiksesta akateemiseksi 10 vuodessa? Samalla kun olet ollut "rennosti kotona nauttimassa"? No se on kyllä hyvä suoritus, mikäli totta. Todella epätodennäköistä kylläkin.

Vierailija
25/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsesi kiukuttelee teini-ikäänsä on sulla pahimmat vaihdevuodet menossa, nuorena lapset pitää tehdä niin jaksaa olla niiden kanssa, eikä mummoiässä istuu koulun vanhempain illoissa.

Vierailija
26/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Oliko sittenkin parempi, että poistui?

En laske itseäni teiniäidiksi, vaikka synnytin ensi kertaa 18-vuotiaana. Ongelmani oli lapsen takertuva isä, joka ei halunut ymmärtää eron hyötyjä.

Ei meidän elämämme lapsen kanssa ollut sen ihmeempää.

Ai että isä ei tajunnu häipyä kuvioista lapsen synnyttyä?

Isä oli parempi isä, kun asui yksin.

Vierailija
27/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini täytti 38 sinä vuonna kun synnyin, isä 40. Ajattelin koko lapsuuden ja nuoruuden että minulla on vanhat vanhemmat, kylläkin rakkaat ja hyvät kaikin puolin. Päätin että jos on mies ja vakituinen parisuhde, teen mahdolliset lapset alle kolmekymppisenä, ja niin sitten teinkin.

Vierailija
28/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsesi kiukuttelee teini-ikäänsä on sulla pahimmat vaihdevuodet menossa, nuorena lapset pitää tehdä niin jaksaa olla niiden kanssa, eikä mummoiässä istuu koulun vanhempain illoissa.

Ei meidän äiti jaksanut lastensa kanssa olla. Oli 20 kun synnyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan