Mihin Mark Zuckerberg tarvitsee 100 miljardia dollaria?
Kommentit (14)
Onhan se hyvä olla pientä puskuria jos vaikka jää palkka saamatta parilta kuukaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään mutta MZ ei tehnyt Facebookkia rahan takia vaan sen takia että se oli hyvä idea.
joo ei ihan varmaan ajatellut että nyt mä tienaan miljardeja dollareja, ei tietenkään.
En tosiaan tiedä. Jos nyt saisin itse miljoona euroa, eläisin sillä loppuelämäni eikä tarvis edes tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään mutta MZ ei tehnyt Facebookkia rahan takia vaan sen takia että se oli hyvä idea.
teki facebookin
teki
Katsoitko edes sitä social circle elokuvaa? Varasti idean koulukavereilta ja väitti omakseen.
Siihen tunteeseen, että vau olen tärkeä ihminen, koska olen tienannut 100 miljardia dollaria.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä. Jos nyt saisin itse miljoona euroa, eläisin sillä loppuelämäni eikä tarvis edes tehdä töitä.
Valtaosa planeetan ihmisistä on niin köyhiä ja epätoivoisia että tappaísivat jo muutamasta tonnista.
Venezuelassa ja Meksikossa tavallisia ihmisiä värvätään tappóhommiin jopa tuhannella dollarilla.
https://eu.usatoday.com/story/money/2018/01/03/2017-top-charitable-dona…
Lahjoittaa valtaosan hyväntekeväisyyssäätiönsä kautta koulutukseen, asuntoihin, tieteeseen ja oikeusjärjestelmän kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tunteeseen, että vau olen tärkeä ihminen, koska olen tienannut 100 miljardia dollaria.
Se on laskennallinen osakkeiden arvo joita hänellä on, eli hänen facebook-omistuksensa. Ei se missään tilillä makaa. Hän ei voi myydä kaikkia osakkeita, koska osakkeiden arvo romahtaisi jo kauan ennenkuin hän pääsisi kaikista osakkeistaan eroon. Tai jos tulee kunnon talouslama, niiden arvo voi laskea vaikka 1 euroon per osake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo ei ihan varmaan ajatellut että nyt mä tienaan miljardeja dollareja, ei tietenkään.
Muuten vaan myy käyttäjien tietoja mainostajille. Ei ollenkaan rahanahne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teki facebookin
teki
Katsoitko edes sitä social circle elokuvaa? Varasti idean koulukavereilta ja väitti omakseen.
Voi kyynel.
Samantapaisen keikautuksen teki mm. muuan nakkikioski McDonald's..
Bisneksessä on viidakon lait, et sä rakenna miljardien imperiumia olemalla kaikille kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teki facebookin
teki
Olen katsonut Social Network-elokuvan mutta Social Circle elokuvaa en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on laskennallinen osakkeiden arvo joita hänellä on, eli hänen facebook-omistuksensa. Ei se missään tilillä makaa. Hän ei voi myydä kaikkia osakkeita, koska osakkeiden arvo romahtaisi jo kauan ennenkuin hän pääsisi kaikista osakkeistaan eroon. Tai jos tulee kunnon talouslama, niiden arvo voi laskea vaikka 1 euroon per osake.
Mitä sitten? Se summa on olemassa jossain, vaikka sitten osakkeissa ja tunne siitä on hänen päässään. Jos osakkeissa olevilla summilla ei olisi mitään merkitystä, me kaikki voisimme sanoa, että meillä on miljardi tilillä, mutta harmi vaan kun siitä ei riitä edes omakotitaloon pk-seudulla. Kaurapuuroa vain on varaa. Sori, etten usko, että jos sinulla olisi Markin rahat, niin et ajattelisi noin. Et sanoisi, että taitaapa minulla olla vain miljoona.