Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetit karppaamisen?

Vierailija
26.07.2013 |

-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa ei kestänyt. Koko ajan oli joku ongelma mahan kanssa. Lisäksi kaipasin liikaa suklaata. Nyt olen terve ja hyvinvoiva ihan syömällä kaikkea sopivassa suhteessa. Kokeilin karpata muutaman kuukauden koska halusin muutamasta kilosta eroon. Pääsee niistä paljon fiksummillakin keinoilla.

Vierailija
2/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesteroli nousi liikaa. Mulla on sukurasitteena korkea kolesteroli, eli koholla ihan suht terveellisen normiruoankin kanssa. Karpatessa nousi johonkin 7:ään, enkä todellakaan vetänyt vaan rasvaa ja pekonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin elämän liian hankalaksi. Ei ollut hyviä eväitä koskaan, kahvipöydässä ei voinut ottaa mitään. Hiilarit on niin hyviäkin.

Vierailija
4/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut mulla. Rasvan määrä tökki, iho voi huonosti, vatsavaivoja, kaipasin koko ajan hulluna leipää, pastaa, hedelmiä yms. Karppasin 6 kk.

Varmasti osalle sopii, mutta ärsyttää kun osa markkinoi sitä jonain ihmeratkaisuna joka toimii kaikille kaikkiin vaivoihin.

Vierailija
5/5 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 00:45"]

Vatsa ei kestänyt. Koko ajan oli joku ongelma mahan kanssa. [/quote]

Mä taas palasin pienen tauon jälkeen ns. ruotuun just ton takia, että karpatessa mulla ei ollut mitään vatsavaivoja. Ei mennyt kauaa siitä, kun aloin lisäillä höttöleipää, pizzoja, pastoja ja hamppiksia ruokavaliooni aina silloin tällöin, niin infernaalinen närästys, josta kärsin aiemmin vuosia palasi melkein samoin tein. Paino ei pahemmin noussut, mutta kroppa oli niin turvonnut että tiukkaa teki saada farkut jalkaan. 

Palasin takaisin hyväksi toteamaani ruokaan eli lautaselle kasviksia, varsinkin vihreitä PALJON, siihen kylkeen kalaa tai kanaa - punaista lihaa en syö. Lisäksi rahkaa, marjoja, juusioja, hapankorppua, munakkaita aina joskus jne. jne. 

Mä en vissiin ole se "virallisen linjan" mukainen "kunnon" karppi kun en rasvoilla läträä - laihduin tällä ruokavaliolla aikoinaan kuitenkin 14 kiloa neljässä kuukaudessa ja paino ei tuosta vuosiin noussut. Ehkä syynä oli ihan vaan se, että kalorimäärä jää alhaiseksi, mene ja tiedä. Ihan sama, paino putosi, vatsa voi hyvin - ja ennen kaikkea syön PALJON terveellisemmin.

Mulle toi tosin on ollut helppoa, kun en makeasta niin välitä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi