Töissä ei voi piereskellä
Aivan järkyttävää pidättää pierua tuntitolkulla. Samaten toimiston vessassa ei kehtaa käydä jykevällä paskalla kun äänet kuuluu oven läpi ja toisekseen haju jää leijumaan perään. Hävettää liikaa. Ihana tulla kotiin kun saa pierrä ja paskoa omassa rauhassa.
Kommentit (19)
Käy melkein sääliksi. Minä voin piereskellä vetokApin vieressä suht huomaamattomasti. Lisäksi löytyy yksi vesssa joka on varustettu erillisellä lukittavalla eteisellä. Ilman näiyä en pärjäisi, niin on vilkas maha.
Se on kanssa inhottavaa, kun en kehtaa töissä herkutella. Lanhanlaihat akat alkaa heti mulkoilla kun näkevät berliininmunkin kädessäni. Vessassakaan ei voi oikein tehdä sitä, kun sinne jää pullan tuoksu leijailemaan ja samat akat taas arvaavat että minähän siellä olen käynyt. Töitten jälkeen on aina heti pakko ajaa suoraan leipomoon ostamaan kokonainen rasiallinen leivonnaisia. Kotonakin kyllä mies jaksaa välillä valittaa etten muka tee muuta kuin makaan sohvalla syöpöttelemässä, mutta kyllä se itekin aina kaljaa kittaa!!!
Minä olen siivooja ja töissä liikkuessa on joskus hankala pidättää pieruja. Ja se tuhnu tuntuu pääsevän just silloin, kun olen moppaamassa jonkun työpöydän alta ja toimistotyöntekijä istuu pöytänsä ääressä. Hävettää olla siivooja, joka jättää jälkeensä paskan hajua.
Oletko sä mun mies :D!? jauhaa tuosta asiasta liian usein. sä niin oot mun mies!!
No mulle sattui kerran niin, että päästin äänettömät työpaikalla kävellessä. Jäin siihen lähettyville touhuilemaan, kun kaksi työpaikan ihmistä jutteli että siellä taitaa olla taas viemärit tukossa. Eivätpä arvanneet että syyllinen seisoi lähettyvillä! :D hävetti ja nauratti samaan aikaan, piti vaan nauraa partaansa ja olla niinkuin ei olis mitään kuullut.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 20:52"]
Aivan järkyttävää pidättää pierua tuntitolkulla. Samaten toimiston vessassa ei kehtaa käydä jykevällä paskalla kun äänet kuuluu oven läpi ja toisekseen haju jää leijumaan perään. Hävettää liikaa. Ihana tulla kotiin kun saa pierrä ja paskoa omassa rauhassa.
[/quote]
Jos et pääse käymään paskalla, niin eikö sitten pieretä vielä enemmän? Jos kävisit töissä tekemässä sen jykevän paskan, niin ehkä sitten ei olisi tarvetta piereskellä niin paljoa.
Mä saan onneksi työskennellä isossa hallissa ja sinne ne pierut haihtuu äkkiä :D
Minun yhdellä entisellä työpaikallani oli mies joka piereskeli surutta äänekkääsi kävellessään, lisäksi hän kaivoi räkää nenästään toisten edessä.
Hississä ei muuten kannata turauttaa!!
Mitä siitä jos tulee vain kaasua mutta kun tulee lasti paskaa! Minulle kävi kerran näin kaupassa, en edes huomannut onnettomuutta. Kassajonokin pitkä. Vasta kotiin tultua totesin, että housun takamus on paskassa.
Joten mitä helvettiä te vauhkoatte yhdestä pierusta??
Taas on uusi viikko alkamaisillaan ja pitää taas viikon verran pidättää pierua ja paskaa 8 ja 16 välillä. Kyllä posliiniponi rytisee kun kotiin pääsee!
Sama täällä. Meitä kaikenlisäksi kolme samassa huoneessa. Kaksi vessaa ja varmaan 50 akkaa. Käy siinä sitten paskalla kun aina joku odottamassa vuoroaan. Ihana päästä kotiin paskalle. Pierskelen kotimatkalla kun kävelen bussista. Vatsa alvariinsa kipeä kun joutuu pidättämään.
Mulla on maha aina niin sekaisin, että en pysyisi olemaan piereskelemättä tai paskomatta töissä. Pakko päästää pienä tuhnuja koko ajan, tosin pelkään, että joku haistaa nekin.
Voisi harkita tupakoinnin aloittamista ihan siksi, että pääsisi välillä ulos piereskelemään vapaasti. Lisäksi tupakan haju peittäisi sen pierun hajun, jos joku sattuisi tulemaan seuraksi.
Taas yksi hyvä syy olla vanhainkodissa töissä, tosin jokaisella työkaverilla on loistava pieruntunnistushajuaisti. Olen kyllä ajatellut että minun kukantuoksuinen pieruni häviää siihen tuoksujen sinfoniaan.
Mä jätän oikein tarkoituksella kunnon hajuset pierut työpaikan hissiin. Sinne on kiva sitten toimistoneitien mennä kun haisee vahva työmiehen paskankäry siellä.
Mä päästelen kans mätämunia. Oma moka jos joku tulee käymään.
Minä päästelen töissä hiljaisia tuhnuja esim. kävellessä tai silloin kuin ketään muuta ei ole lähietäisyydellä. Myös toimistotuolia vasten voi varovaisesti pieraista. En usko että kukaan huomaa.