Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et oikeasti ole naimisissa?

Vierailija
25.07.2013 |

Moni nainen sanoo, ettei halua naimisiin, vaikka oikea syy on, ettei ole mies kosaissut. Moni mies väittää, ettei halua naimisiin, mutta kun oikea nainen tulee kohdalle, naimisiin mennäänkin aika nopeasti. 

Olen tämän huomannut lähipiiristä ja muuallakin. Miksi valheet? Yksikin mies on tässä tehnyt lapsenkin avovaimonsa kanssa, vaikka kertoi minulle, ettei voi mennä naimisiin tämän kanssa, koska nainen ei ole se oikea. Eli eroa odotellessa. Toinen mies erosi avovaimosta ja meni vuoden sisään naimisiin toisen kanssa. Tämäkin ennen julisti, ettei naimisiin mene. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole elämäni miestä näkynyt..

Vierailija
22/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kummallekaan ei avioliitto merkitse juuri mitään eikä ruveta kyllä vain sen vuoksi menemään naimisiin, että niin kuuluu tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme yhteistä lasta , kyllä tässä ihan naimisissa ollaan ilman viranomoisia

Vierailija
24/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ohimennen keskusteluissa ehdottanut naimisiin menoa, mutta olen sen sivunnut koska olen halunnut oikean kosinnan. Olen miehelle sanonut, että voitaisiin mennä naimisiin, mutta ei ole enää itse niin innoissaan. Eli kai se siitä kosinnan puutteesta on meillä alunperin.

Vierailija
25/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen namisiin tasan kerran elämässäni, haluan olla varma oikeasta. Mies kosi 15 vuotta sitten mutta tarvitsen vielä  20 vuotta sitten olen varma:) eli mennään naimisiin 60 vuotiaina:)

Vierailija
26/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan esittää ystävilleni modernia naista. Noloa, tiedän.

Vierailija
27/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on kosknut jo monta vuotta sitten ja pyytää aina uudestaan, että menisimme naimisiin. rakastan häntä, mutta salaa haaveilen unelmieni prinssisgä, jonka kanssa haluan heti naimisiin ilman epäilyksen häivääkään. siinä syy.

Vierailija
28/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajatus etoo, olemme yhdessä rakkaudesta, ei siihen papin aamenta tarvita. lapset kumminkin perii vanhempansa eli meidät, kun kuollaan.

Vierailija
29/29 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeesti erosin ja oikeesti en enää millään kehtaisi uudestaan mennä.

Mutta jos nyt joku mukava kosisi, niin ehkä vielä vanhoilla päivilä menisinkin, naimisissa oli kyllä oikein mukavaa aikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi