Minua JÄNNITTÄÄ huominen lasten vieminen pk:iin huomenna! :s
Henkilökunta vaihtuu, emme tiedä lastemme ryhmiä jne. Lasten mielestä on kivaa mennä hoitoon - onneksi. Äitiä vain jännittää niin ettei varmasti tule uni.
Muita?
Kommentit (4)
Huomenna tulee uusia lapsia päiväkotiin ja olen siellä töissä. Mutta on ihanaa, kun tulee uusia lapsia! Olkaahan rauhallisesti äipät, me pidämme mussukoistanne hyvää huolta! Ymmärrämme teidän jännityksenne kyllä ja varsinkin lastenne, teemme parhaamme, jotta kaikki sujuisi mukavasti. Näin ainakin meidän päikyssä :)
Huomenna tulee uusia lapsia päiväkotiin ja olen siellä töissä. Mutta on ihanaa, kun tulee uusia lapsia! Olkaahan rauhallisesti äipät, me pidämme mussukoistanne hyvää huolta! Ymmärrämme teidän jännityksenne kyllä ja varsinkin lastenne, teemme parhaamme, jotta kaikki sujuisi mukavasti. Näin ainakin meidän päikyssä :)
Kiva kuulla, että on mukavaa, että tulee uusia lapsia! Olen kuullut joskus jo iäkkäämmän perhepäivähoitajan sanovan, ettei jaksa enää innostua uusista lapsista, kun täytyy aina aloittaa sama homma uudelleen. Hitsi, kun just kun ne oppi kuiviksi ja syömään itse ja vaikka mitä, ne lähteekin kouluun...
ja kissan viikset... meidän ennen niin vierastavasta, ujosta ja hitaasti lämpeävästä tytöstähän on tullut reipas :-) Hyvä kun heipat tuli sanomaan kun oli kiire leikkimään... Oli siis yksi edellisestä päiväkodista tuttu lapsi jo hoidossa.
koska esikoinen aloittaa eskarin ja kuopus jää vaille siskon turvaa päiväkodissa. Henkilökuntaa on taas pk:ssa siirrelty ryhmästä toiseen. Kuopus jo yhtenä iltana itkeskeli, että ei halua päiväkotiin ilman isosiskoa.. Mutta kyllä se sitten taas alkaa rullata.