Paras minipilleri merkki
Kertokaa paras minipilleri merkki :) Kokemuksia ja mahdollisia haittavaikutuksia
Kommentit (12)
Oon syönyt Slindaa pari vuotta. Alussa oli jotain sivuoireita muutaman kuukauden mutta ne meni ohi, joten ainakin mulla ne toimii tosi hyvin. Mieliala on hyvä enkä vuodakaan yhtään.
eikö hyviä minipillereitä sitten ole?
Vierailija kirjoitti:
Oon syönyt Slindaa pari vuotta. Alussa oli jotain sivuoireita muutaman kuukauden mutta ne meni ohi, joten ainakin mulla ne toimii tosi hyvin. Mieliala on hyvä enkä vuodakaan yhtään.
slindasta on vauvalla pitkä ketju ja sen perusteella on aika paska lääke
Cerazette piti vuodot poissa, mutta kaameat vatsakivut oli silti.
Toi slinda ei sopinut ainakaan mulle. Kokeilin pari vuotta sitten. Tuli yö heräilyjä, ihottumaa ja kuivaa ihoa ja silmiä, seksi ei maittanut ja olin ärtynyt koko ajan. Noi oireet tuli hitaasti päälle, en tajunnut muuttuneeni enkä heti hokannut yhteyttä pillereihin. Onneksi oli kontrolleja hoitsun kanssa ja hän tajusi kysyä miten mä voin.
Palattiin kortsujen käyttöön.
Cerazette ollut nyt 15 vuotta ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko edes alussa millasia sivuoireita?
Kokemuksia kaivataan, jos joku minipilleri ei sovi, niin merkin vaihto jne?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut vasta reilun vuoden ja tykkään! En uskaltanut pillereitä aloittaa vuosiin koska peloteltiin että lihoo muodottomaksi ja muuttuu hormonihirviöksi, masentuu yms...
Mutta ei niin minkäänlaisia oireita paitsi menkat loppu. Ja itseasiassa mieli on tasaisempi jopa kuin ennen:D Olin ennen käyttänyt kyllä laastareita ja nekin oli ok, mutta ikää plus tupakointi niin piti vaihtaa. Nyt olen onnistunut tupakoinninkin lopettamaan:)
Minulla ollu jonku vuoden slinda käytössä ja painoa tullut +15kg....
Vanha alotus mut muakin kiinnostaa.
Oon syönyt tavallisia e-pillereitä mutta nyt ptää vaihtaa minipillereihin.