Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistettiinko täältä se laihdutusblogi ketju?

Vierailija
25.07.2013 |

Miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiin, jos tarkoitat sitä eilistä karppausblogia. Bloggaaja pyysi itse sen poistoa ja ymmärrän kyllä miksi.

Vierailija
2/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi? menikö se jotenkin asiattomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketju varmaan sinänsä sisältänyt pahoja asiattomuuksia, mutta sen kautta kys blogiin tuli ikäviä kommentteja.

Vierailija
4/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa ettei voi ihmetellä jos ihminen saa "vähän" krittiikkiä syömisistään tuolla laihdutustavalla. Turha siitä on bloggaajan karppausmakkaroitaan ja majoneesejaan nenäänsä vetää.

Vierailija
6/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että jos se ketju ei ollut asiaton niin miksi se piti poistaa. Mua hieman  ihmetyttää ihmiset, jotka aloittaa julkisen blogin, ja sitten ihmettelee jos siitä blogista myös keskustellaan julkisesti. Kun tässäkään tapauksessa bloggaajasta ei puhuttu mitään henkilökohtaista, kritisoitiin vain hänen metodejaan.

Päiväkirjaa voi pitää ihan itsekseen jos haluaa laihduttamista seurata, tai sitten voi pitää salasanallista blogia ja jakaa sitä salasanaa vaikka jossain laihdutusfoorumeilla, jos kovasti haluaa blogilleen samanhenkistä yleisöä.

Tuntuu kummalliselta kun bloggaajat ottaa _kaiken_ vauvapalstakeskustelun negatiivisena, vaikka tästäkin asiasta keskusteltiin mun mielestä ihan asiallisesti. Asiattomat kommentit blogissa on eri juttu, mutta nehän ei taas liity vauvapalstaan mitenkään.

Vierailija
7/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:04"]

Mä en ymmärrä että jos se ketju ei ollut asiaton niin miksi se piti poistaa. Mua hieman  ihmetyttää ihmiset, jotka aloittaa julkisen blogin, ja sitten ihmettelee jos siitä blogista myös keskustellaan julkisesti. Kun tässäkään tapauksessa bloggaajasta ei puhuttu mitään henkilökohtaista, kritisoitiin vain hänen metodejaan.

Päiväkirjaa voi pitää ihan itsekseen jos haluaa laihduttamista seurata, tai sitten voi pitää salasanallista blogia ja jakaa sitä salasanaa vaikka jossain laihdutusfoorumeilla, jos kovasti haluaa blogilleen samanhenkistä yleisöä.

Tuntuu kummalliselta kun bloggaajat ottaa _kaiken_ vauvapalstakeskustelun negatiivisena, vaikka tästäkin asiasta keskusteltiin mun mielestä ihan asiallisesti. Asiattomat kommentit blogissa on eri juttu, mutta nehän ei taas liity vauvapalstaan mitenkään.

[/quote]

Ymmärrätkös lukemaasi? Ei bloggaaja poistattanut sitä ketjua sen perusteella mitä TÄÄLLÄ kirjoitettiin, vaan sen perusteella mitä sinne blogiin kommentoitiin. Sinne blogiin taas päästiin täällä olleen linkin kautta.

Vierailija
8/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta miksi se koko ketju piti poistaa? Olisi sittein vain poistattanut viestistä sen linkin?

Musta on edelleen aika kummallista, että vauva-palstalta poistetaan ketju sen takia, mitä johonkin blogiin kirjoitetaan. Kyllä ne nillittävät anonyymit löytää sinne blogiin ihan vaikka Googlen perusteella, ei siihen vauva-palstaa tarvita. 

Vierailija
9/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tänne on tehty ketju. No niin, syy miksi pyysin poistamaan edellisen keskustelun oli se, että minulla on julkinen blogi joissa näitä asioita voidaan pohtia, jolloin EI enää mielestäni ole mikään tarve tehdä tällaiseen paikkaan keskustelua! Jos tästä asiasta haluaa keskustella tulkaa toki blogiini asiasta keskustelemaan, sitä ei tarvitse jaaritella täällä jossakin vauva.fi sivustolla!  Minä kyllä julkaisen lähes poikkeuksetta KAIKKI kommentit, siitä se ei kiinni jää :) Ja kyllä, kestän kritiikkiä ja jokaisella on oikeus mielipiteensä, niin minulla kuin sinulla :) Terv. Jenni K, Läskit Likoon blogin kirjoittaja.

Vierailija
10/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tosiaan nyt pitää vielä mainita että en loukkaannu kovinkaan herkästi eli kyllä asiansa saa sanoa :) Mutta se missä se sanotaan niin on ehkä vähän tärkeämpää minulle :) Toki voitte täälläkin keskustella, näenhän minäkin nämä ja jos keskustele menee oikeasti alhaiseksi osaan pyytää kyllä poistamaan keskustelun. Mutta tosiaan, toivoisin että näitä asioita keskusteltaisiin blogissani koska se on perustettu tälle projektilleni, ei vauva.fi ;) Terv. edelleenkin Jenni, blogin kirjoittaja

Vierailija
11/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 14:04"]

[/quote]

Ymmärrätkös lukemaasi? Ei bloggaaja poistattanut sitä ketjua sen perusteella mitä TÄÄLLÄ kirjoitettiin, vaan sen perusteella mitä sinne blogiin kommentoitiin. Sinne blogiin taas päästiin täällä olleen linkin kautta.

[/quote]

Mikä tuosa on ongelma, kun eivät ne kommentit sinne blogiin mene ilman hyväksymistä. 

Vierailija
12/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 15:09"]

Ja taas tänne on tehty ketju. No niin, syy miksi pyysin poistamaan edellisen keskustelun oli se, että minulla on julkinen blogi joissa näitä asioita voidaan pohtia, jolloin EI enää mielestäni ole mikään tarve tehdä tällaiseen paikkaan keskustelua! Jos tästä asiasta haluaa keskustella tulkaa toki blogiini asiasta keskustelemaan, sitä ei tarvitse jaaritella täällä jossakin vauva.fi sivustolla!  Minä kyllä julkaisen lähes poikkeuksetta KAIKKI kommentit, siitä se ei kiinni jää :) Ja kyllä, kestän kritiikkiä ja jokaisella on oikeus mielipiteensä, niin minulla kuin sinulla :) Terv. Jenni K, Läskit Likoon blogin kirjoittaja.

[/quote]

"No niin, syy miksi pyysin poistamaan edellisen keskustelun oli se, että minulla on julkinen blogi joissa näitä asioita voidaan pohtia, jolloin EI enää mielestäni ole mikään tarve tehdä tällaiseen paikkaan keskustelua!"

No jos tänne on avattu jo toinen ketju aiheesta, niin ihan selvästi silloin on tarvetta keskustella asiasta täällä  - ei sinun blogissasi, jossa on ennakkosensuuri. Se, että päästät läpi suurimman osan kommenteista ei muuta asiaa miksikään.

Olet ymmärtänyt keskustelunvapauden ihan väärin.

Vierailija
13/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö karppaajat oikeasti noin paljon majoneesia? Mikä sen majoneesin idea on?

Vierailija
14/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se tän laihduttajan mielestä maistuu hyvältä? Kyllä karppaajat voi kai syödä majoneesia, mutta paljon energiaahan se sisältää. Eli mun tuntemani karppaajat ei kyllä käytä sitä läheskään noin paljoa. Koska onhan niitä paljon parempia ja maistuvampiakin rasvan lähteitä. Lisäksi majoneesi sisältää niin paljon energiaa, että pienelläkin määrällä kalorit paukkuu (tosin kaikki karppaajat eivät ole niin tiukkoina kalorien kanssa, mutta kuitenkin)

Vierailija
15/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on taas yksi taivasteluketju aiheesta.

Vierailija
16/20 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on otsaa pyytää blogiketjun poistoa, jos ihmiset kritisoi ihan aiheesta.. Ihan lapasestahan toi sen "laihduttaminen" on lähtenyt, eihän tuo naikkonen laihduta, vaan mättää suuhunsa mitä tykkää ja luulee laihtuvansa... Vaikka jatkuvasti painot puhuu sitä vastaan....

Vierailija
17/20 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti huolettaa, että mitä bloggaajalle on oikein tapahtunut? Molemmat blogit poissa, eikä karppifoorumillekaan enää päivitä, vaikka ennen oli niin aktiivinen :(

Vierailija
18/20 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:26"]

Oikeesti huolettaa, että mitä bloggaajalle on oikein tapahtunut? Molemmat blogit poissa, eikä karppifoorumillekaan enää päivitä, vaikka ennen oli niin aktiivinen :(

[/quote]

Kun katsoo blogista tehtyjen keskustelujen juttuja niin en ihmettel yhtään, että on päättänyt lopettaa molemmat bloginsa. Lauma av-hyeenoja kimpussa ja jutut aivan ala-arvoisia. Olen itsekin monesti ilmoittanut asiattomaksi blogia käsittelevät ketjut. Hirveää kuvitella, että osalla vastaajista on lapsiakin. Ei tarvitse miettiä, mistä koulukiusaajat tulevat.

Vierailija
19/20 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen lapsi osaa vielä lukea äitinsä kirjoituksia!

Vierailija
20/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai naikkonen on nyt laihduttajan nimi teillä.

Hävetkää nimittelemällä ihmistä!

Olette pöljiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi