Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo Frendien hahmot näytti 90 luvulla niin vanhoilta, mutta nykyään ihan tenavilta?

Vierailija
06.08.2020 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäneet nuoruuden lähteen

Vierailija
2/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siinä sarjassa, vai ihan reaaliaikaisina itsenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
4/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikein nauratti kun Rachel itki kolmekymppisiään. On muka niin vanha.

Teininä ajattelin että onpa vanha akka ja nyt keski-ikäisenä näyttää ihan kakaralta. Ja kuulostaa.

Vierailija
5/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt näitä näyttelijöitä ilman meikkiä? Ei hirveän teineiltä näytä. Jos tarkoitat, että silloin 90 luvulla näyttivät vanhoilta ja nykyään, kun katsoo niin näyttävät niin nuorilta niin vastaava efekti tapahtuu jos katsot omia kuvia 90 luvulta. Itse olin 90 luvulla 10 vuotta nuorempi, kuin nämä näyttelijät niin he näyttivät "aikuisilta". Nyt, kun katsoo niin mitä babyfaceja ovat. Vähän sama, kun muistan, kun olin ekalla luokalla ja kuudes luokkalaiset oli vanhoja/isoja jne.

Vierailija
6/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ja just ajattelin, että hitto nuo ei näytä pätkääkään parikymppisiltä vaan neljääkymmentä lähestyviltä - mikä tuotantokausi tämä nyt onkaan mikä nyt pyörii. Ehkä ne silloin ysärillä, kun itse oli teini, näyttivätkin noin kolmekymppisiltä.

Mutta ei se mitään, fanitan yhtä paljon aina. 😄

Vierailija
7/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa sarjassa näyttivät/näyttävät. Livenähän kaikki on jo kauheita vanhuksia.

Vierailija
8/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne minusta näytä miltään teineiltä. Käytökseltään ja elämäntilanteiltaan kyllä, mutta ulkonäöltään menisivät minulle helposti nelikymppisistä. Minulla on vähän sama ongelma vanhojen kotimaisten elokuvien kanssa. En osaa ajatella Tauno Paloa nuorena komeana miehenä sitten millään vaan näyttää ikuisesti minusta vanhalta gubelta. 

Vierailija
9/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näyttävät tenavilta nyt. Olin 90-luvulla teini ja parikymppinen.

Vierailija
10/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ennen ei ollut vielä niin pahaa pakkomiellettä näyttää nuorekkaalta kuin nykyään. Oli ihan ok näyttää aikuiselta, varsinkin jos kaipasi ammatillista uskottavuutta.

Toisekseen, 90-luvun hiustyylit jne ovat nykypäivänä nuoruuteensa jämähtäneiden keski-ikäisten tyylejä. Ne näyttävät vanhalta, ei uudelta ja freesiltä.

Kolmanneksi, ihmiset näyttivät ennen "vanhemmilta" kuin nykyään koska nykyään jokainen "ikääntymisen merkki" siloitellaan julkkiksilta pois joko täyteaineilla tai photoshopilla. Katso joskus nuorten parikymppisten mallien kuvia vanhoista lehdistä ja löydät ilmejuonteita yms - jotka ovat normaaleja jo telineillä. Mutta nykyihmisen silmään häiritseviä.

Vierailija
11/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aina jenkkisarjoissa kaikki ns nuoret näyttää ihan joltain kolmekymppisiltä. Niin kuin esim Vampyyripäiväkirjat-sarjan ”teinit”.

Vierailija
12/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, ennen ei ollut vielä niin pahaa pakkomiellettä näyttää nuorekkaalta kuin nykyään. Oli ihan ok näyttää aikuiselta, varsinkin jos kaipasi ammatillista uskottavuutta.

Toisekseen, 90-luvun hiustyylit jne ovat nykypäivänä nuoruuteensa jämähtäneiden keski-ikäisten tyylejä. Ne näyttävät vanhalta, ei uudelta ja freesiltä.

Kolmanneksi, ihmiset näyttivät ennen "vanhemmilta" kuin nykyään koska nykyään jokainen "ikääntymisen merkki" siloitellaan julkkiksilta pois joko täyteaineilla tai photoshopilla. Katso joskus nuorten parikymppisten mallien kuvia vanhoista lehdistä ja löydät ilmejuonteita yms - jotka ovat normaaleja jo telineillä. Mutta nykyihmisen silmään häiritseviä.

Telineillä :D Sori, autocorrect. Teineillä siis.

Vierailija
13/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän ne nyt tietenkin paljon vanhemmilta.

https://www.instyle.com/fashion/then-and-now-cast-friends-and-how-theyv…

Vierailija
14/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön perusteella ajattelisin, että siinä on yli kolmekymppisiä, ei kakskytjotainvuotiaita.

Jenkit näyttää yleensä silmääni vanhemmilta mitä ovat,

Vierailija
15/15 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noiden näyttelijöiden kanssa samanikäinen. En nuorempana pitänyt sarhasta, mutta nyt kun olen jotain jaksoa hetken katsonut, niin tuntuu haikealta, kun ajattelee ajan kulua ja noita aikoja, kun olin ja olivat noin silkoisia ja nuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme