Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä on mies yrittänyt huijata treffeillä

Vierailija
25.07.2013 |

Aloitan itse: Mies kertoi asuvansa X-järven rannalla (=hienostoalueella). No asuihan se leveän tien ja junaradan takana. Ja näkyihän se järvikin 3 kerroksesta kun oiken käänteli päätään. Samanen mies vaati ehdottomasti että ostetaan molemmille oma pizza, ja kun maksun aika tuli olikin kortti unohtunut lompsasta pois. Siis nämä vain esimerkkinä. Yritti saada minusta maksajan ja alkoi puhua yhteenmuutosta jo ensitereffeillä. Lemput tuli ukolle ja siitä seurasi kuukausien tekstiviesti-mourunta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä paljastui, että kaikki miehen urheilut olikin tehty ajat sitten ja pituuttakin oli 10cm vähemmän. Lähetetty kuva oli otettu vuosia sitten. Varmaan kuvitteli olevansa niin henkevää seuraa että kun saa treffeille niin olen mennyttä naista. :-(

Vierailija
2/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti huijata treffeille, vaikka itsellään ei ollut aikomustakaan ilmaantua paikalle. Onneksi selvisi heti alkumetreillä, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui itsestään minä-muodossa: minä kävin mökillä, minä kävin reissussa Euroopassa jne. Lopulta paljastui, että mies oli ollut koko ajan varattu ja tehnyt noita asioita yhdessä tyttöystävänsä kanssa.

Vierailija
4/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huijaamista jos on puku ja skraga vaikka on duunari? Tai jos ajaa premium-autolla vaikka on vain keskituloinen?

Vierailija
5/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 11:33"]

Onko huijaamista jos on puku ja skraga vaikka on duunari? Tai jos ajaa premium-autolla vaikka on vain keskituloinen?

[/quote]

Ei ole. Mutta jos antaa ymmärtää että olen johtoportaan ekonomi tai Di niin on.

Vierailija
6/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 11:28"]

Nettitreffeillä paljastui, että kaikki miehen urheilut olikin tehty ajat sitten ja pituuttakin oli 10cm vähemmän. Lähetetty kuva oli otettu vuosia sitten. Varmaan kuvitteli olevansa niin henkevää seuraa että kun saa treffeille niin olen mennyttä naista. :-(

[/quote]

Olipa hölmö mies, onhan se nyt selvää ettei noinkin pinnalliseen naiseen luonteella tehdä vaikutusta.

Vierailija
7/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi pinnallista odottaa rehellisyyttä toiselta. 

Itelleni kävi niin, että äijä yritti karistaa mua siitä asti kun päästin kahvilaan ja lopulta valehteli saaneensa puhelun kaverilta ja menevänsä viemään tälle autostaan erään esineen, "odota tässä sen aikaa". Tyyppi tietysti häipyi sen sileän tien. Täydellinen kusipää siis, mutta sehän siinä jäi harmittamaan kun en saanut kyytiä takaisin kotiin :( Ai niin, myöhemmin selvisi, että äijä oli valehdellut myös ammattinsa: oli kuulemma poliisi, se vain jäi kertomatta että oli saanut laitokselta kenkää jo harjoitteluaikanaan.

Vierailija
8/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi olevansa lentäjä ja saapui kuitenkin paikalle huoneistokeskuksen autolla. Ja vielä niin tuhannen hirveän rapulaisena, että ei tainnut olla ajokunto autollakaan ajamiseen.

Seuraavista treffeistä kieltäytyminen aloitti niin häiriintyneen tekstailun, että oikeesti jo pelkäsin turvallisuuteni puolesta.

Vierailija
9/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kasin kertomusta jäin miettimään... Olen itsekin kerran liuennut treffeiltä mitään sanomatta, mutta tyyppi oli oikeasti joko kusipää tai humalainen kusipää. Ajattelin, että ehkä se sit tajusi olleensä ihan toiselta planeetalta.

Mutta jos treffit on sujuneet siihen asti ihan ok, niin katoamistemppu on käsittämätön.

Vierailija
10/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP selvästi olettaa että miehen kuuluu aina maksaa treffeillä. Olet epätasa-arvoa ajava lortto. Häpeä!

Vierailija
11/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:01"]

Tuota kasin kertomusta jäin miettimään... Olen itsekin kerran liuennut treffeiltä mitään sanomatta, mutta tyyppi oli oikeasti joko kusipää tai humalainen kusipää. Ajattelin, että ehkä se sit tajusi olleensä ihan toiselta planeetalta.

Mutta jos treffit on sujuneet siihen asti ihan ok, niin katoamistemppu on käsittämätön.

[/quote]

Kirjoittelu netissä oli ihan ok, ns. treffit päättyivät ennen kuin ehtivät alkaakaan. Kotiin päästyäni laitoin miehelle viestiä kysyen eikö äiti opettanut käytöstapoja jolloin mies vastasi, ettei ulkonäköni kuulemma ollut sitä mitä kerroin. Olen pitkä, tumma ja hoikka, sillehän ei voi mitään, että tyyppi oli sen perusteella ilmeisesti kuvitellut minun olevan myös jonkinlainen malli.

-8

Vierailija
12/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:00"]

Mies kertoi olevansa lentäjä ja saapui kuitenkin paikalle huoneistokeskuksen autolla. Ja vielä niin tuhannen hirveän rapulaisena, että ei tainnut olla ajokunto autollakaan ajamiseen.

Seuraavista treffeistä kieltäytyminen aloitti niin häiriintyneen tekstailun, että oikeesti jo pelkäsin turvallisuuteni puolesta.

[/quote]

Kai ilmoitit poliisille - rattijuoposta.

Vierailija
13/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa akateemista hyvässä ammatissa ollutta on yrittänyt nämä kotikutoiset aurevaarat huijata. Minua on kaksi.

Vierailija
14/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:13"]

AP selvästi olettaa että miehen kuuluu aina maksaa treffeillä. Olet epätasa-arvoa ajava lortto. Häpeä!

[/quote]

Kunhan maksaisi edes omat ruokansa. terv ap

Vierailija
15/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan oloinen mies ja menimme jatkoille minun luo. Kun miehestä ei kuulunut mitään otin selvää hänen kotinumerostaan (silloin kun vielä ole lankapuhelimia) ja soitin. Puhelimeen vastasi hänen vaimonsa.

Vierailija
16/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:14"]

[/quote]

Kirjoittelu netissä oli ihan ok, ns. treffit päättyivät ennen kuin ehtivät alkaakaan. Kotiin päästyäni laitoin miehelle viestiä kysyen eikö äiti opettanut käytöstapoja jolloin mies vastasi, ettei ulkonäköni kuulemma ollut sitä mitä kerroin. Olen pitkä, tumma ja hoikka, sillehän ei voi mitään, että tyyppi oli sen perusteella ilmeisesti kuvitellut minun olevan myös jonkinlainen malli.

-8

[/quote]

Mies varmasti itse oli suurenkin luokan adonis.....

Vierailija
17/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 12:14"]

[/quote]

-8

[/quote]

No sit on ihme. Jos kuitenkin käyttäydyit kuten treffeillä pitää, niin olisi todellakin voinut juoda ne kahvit kohteliaisuudesta ja sitten sanoa että tämä varmaan oli tässä 'olet ihan mukava, mutta...'

Ei ne kemiat aina kohtaa, mutta käytöstavat voisi löytyä silti.

terv. Se ensimmäinen ihmettelijä (10)

Vierailija
18/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua olen saanut 20 naiselta pelkästään kertomalla olevani lentäjä. Toimii aina :DD Oikeasti lennätän radio-ohjattavia lentokoneita yhdessä poikani kanssa. Suomalaiset naiset on vaan niin helvetin yksinkertaisia ja pinnallisia.

Vierailija
19/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, kun joku 15-v. tulee provoamaan ketjun pilalle pillujutuillaan. Tähänkin olisi voinut tulla hauskoja kertomuksia treffeiltä. :(

Vierailija
20/52 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 13:02"]

Pillua olen saanut 20 naiselta pelkästään kertomalla olevani lentäjä. Toimii aina :DD Oikeasti lennätän radio-ohjattavia lentokoneita yhdessä poikani kanssa. Suomalaiset naiset on vaan niin helvetin yksinkertaisia ja pinnallisia.

[/quote]

Ha ha , niin totta, höynäytettäviä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän