Huonoin suosittu ruoka mitä olet syönyt?
Nuudelit on kyllä niin mitättömiä että ihmettelen että niitä vedetään hulluna.
Kommentit (35)
Sushi. Raakaa kalaa tiskirätin makuisessa käärössä.
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Karjalanpaisti.
Ihan parasta pottumuusin ja etikkapunajuurien kanssa. Myös maustekurkut tai pikkelöidyt sienet käy hyvin. Ei pitäisi lukea mammapalstaa illalla, tulee nälkä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokadopastaa en oppinut ymmärtämään.
Ai hitto, oot syöny huonosti tehtyä. Rajusti valkosipulia ja suolaa, a nam👌
Myönnän, etten ole tehnyt itse. Muiden tekemänä en ole päässyt makuun, se on ollut aina ihan liian lempeää, siinä missä puttanesca on aina liian äkkiväärää. :D Valkosipulinhimoon käy mainiosti myös aglio e olio.
Vierailija kirjoitti:
Sushi. Raakaa kalaa tiskirätin makuisessa käärössä.
Voisin syödä päivittäin. En tosin ole maistanut tiskirättiä, mutta mausta riippumatta en söisi niitä.
Kanansiivet
Hullua että näille on ihan omia siipiravintoloitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuudelit on halpoja. Köyhänä ihmisenä siksi syön niitä. Perunoita syön myös.
Ei ole nuudelit halpoja.
Halvat nuudelimerkit 110-220 kcal/eur
Edulliset pikaruokapaikkojen hampurilaiset 150-270 kcal/eur
Kaupan einespizzat ja -hampurilaiset 270-450 kcal/eur
Perunalastut 830 kcal/eur
Peruna 1000 kcal/eur
Makaroni 6000-7000 kcal/eur
Oot ymmärtänyt nuudeleiden kalorit väärin. Ne ilmoitetaan niissä tosi typerästi per ”100gr valmista keittoa”. Tosiasiassa jos ostat vaikka 90 gramman Mamasin, joka maksaa Prismassa 69 senttiä, saat noin 400 kaloria. Eli eurolla saisi noin 600. Ja tämä ei ole edes halvin nuudeli mitä kaupasta saa. Halvimmilla saa jo tuhat kaloria per euro.
Vierailija kirjoitti:
Kebab hyi ällö
Miksiköhän muuten Suomessa "kebapliha" in sitä pötköksi puristettua jauhelihamössöä? Keski-Euroopassa se on nimittäin vartaassa paistettavaa ja hyvin maustettua filettä, josta vuollaan sitä mukaa kun se kypsyy. Ihan jotain muuta.
Poronkäristys.
Ja kyllä olen kuullut että oikein tehtynä pitäisi olla hyvää.
Tähän mennessä olen saanut vain vetistä muussia jonka päällä lusikallinen mautonta "käristystä". Jos sen kuuluu olla hyvää niin olen joko menettänyt makuaistini tai sitten se ruoka on aivan hiton yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokadopastaa en oppinut ymmärtämään.
Ai hitto, oot syöny huonosti tehtyä. Rajusti valkosipulia ja suolaa, a nam👌
Myönnän, etten ole tehnyt itse. Muiden tekemänä en ole päässyt makuun, se on ollut aina ihan liian lempeää, siinä missä puttanesca on aina liian äkkiväärää. :D Valkosipulinhimoon käy mainiosti myös aglio e olio.
Kasvisruoka on pahaa, joten keskinkertainenkin ruoka maistuu hyvältä kasvisruokailijoiden keskuudessa.
TOFU