Suomesta ei maskuliinisia miehiä löydy. :(
Joo, yleistys. Ehkä joku muutama on.
Tarkoitan maskuliinisuudella nyt ihan pelkästään ulkonäköä. Suomalaismiehet on jotenkin niin... pirun tavallisia pulloposkia kaikki. Ärsyttää! Haluan miehen näköisen miehen! Käyn hakemassa sen vaikka Venäjältä. Ja maskuliinisuus ei tarkoita kusipäisyyttä tai väkivaltaisuutta, niin kuin suomalaiset tuntuu luulevan.
(joojoo, ei oo kaikki naisetkaan ihquja, mutta ite kattelen niitä miehiä :D)
Kommentit (23)
Menepä sinne Turkkiin hakemaan itelles oikein miehinen mies. Saat samassa pakkauksessa naistenhakkaajan, raiskaajan ja homofoobikon.
Kyllä Suomesta löytyy, mutta heidän nimensä on yleensä Muhammed tai Abdullah.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Tykkään että on ilmeikkäät kasvot ja olemuksessa tekemisen meininkiä.
Kyllä minulla ainakin on lihaksikas kivileuka ja ihan supi suomalainen.
Eikä naisellisia naisia. Ei löydy pitkiä kauniita sääriä kropassa, jota kaunistaa kauniit isot rinnat, pyöreä 3d-perse ja pitkät kauniit paksut hiukset.
turha unelmoida maskuliinista miehestä jos oot itse luuska
Oma mieheni on supisuomalainen mutta maskuulinen kuin mikä.. Ulkonäköönhän minä silloin kun hänet tapasin olin täysin ihastunut ja rakastunut. Ei ole mitään neitimäistä tuossa miehessä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 17:36"]
Eikä naisellisia naisia. Ei löydy pitkiä kauniita sääriä kropassa, jota kaunistaa kauniit isot rinnat, pyöreä 3d-perse ja pitkät kauniit paksut hiukset.
[/quote]
Niin naisellinenko ei voi olla pienemmillä tai keskikokoisilla rinnoilla...? Itselläni pienehköt mutta aika keskikokoiset rinnat, pyöreä takapuoli kiitos vuosien treenauksen, hoikka vartalo ja pitkät jalat, ja pitkät hiukset. Mieheni myös hyvin keskimittainen, leveäharteinen ja roteva mutta normaalipainoinen. Pidän itseäni silti naisellinena ja miestäni miehekkäänä, vaikka emme kaikkien muiden mieleen olisikaan.
noni, taas se alkoi täälläkin naisten keskinäinen kilpilu kenellä on maskuliinisin mies. voi jeesus.
Maskuliiniset miehet ei kelpaa suominaiselle. Mun olemus on selvästi maskuliininen - ja kun menen täällä Suomessa baariin, ulkkisnaiset hyppäävät aina kainalooni. Tää on oikeestaan koomista, että mä puhun baareissa enemmän englantia kuin suomea naisten kanssa.
Oma vikanne neidot, kun ei kelpaa.
Jos helpottaa, niin on ne naiselliset naisetkin kiven alla. Pelkkiä tolppajalkaisia feministisiiderilötköjä.
t. Mies
Naiset, muistakaa piereskellä ja vetää röökiä, niin saatte arvoisenne miehen. Ja ainiin, myös äänekäs nauru kuuluu teille.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 17:36"]
[/quote]
miehet voi omilla elämäntapavalinnoillaan viakuttaa aika pitkälle maskuliinisuutensa(fyysinen räkki), mutta jalkojen pituuteen ei mitenkäänvoi vaikuttaa. Joten hieman epäreilu tämä näkökantasi mielestäni. Rintoja voi kasvattaa lihomalla, mutta onko nainen silloin enää muuten mielestäsi naisellinen? Hiukset eivät monilla kertakaikkiaan ole paksut ja pitkänä ei näytä hyvältä, tälle ei oikein mitään voi tehdä.Takapuoli treenaantuu oikeastaan kaikessa kovassa kuntoilussa, eli tämä on mielestäni ainoa, josta voit valittaa..
[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 10:48"]
Ranskalaiset miehet ovat kauniita! Samalla myös maskuliinisia. Kun aina puhutaan ranskattarien hienoudesta, niin tulipa myös tällainen huomio tehtyä.
[/quote]
Ohis mutta ihanaa, jos ranskalaisnaisia pidetään hienoina. Mua on nimittäiin useampi sanonut ranskalaisen näköiseksi ja melestäni en ole mitenkään hyvännäköinen ja olen ajatellut, että ranskalaiset ei sitten oo kovin kauniita.
Laita joku esimerkkikuva. Ridge Forrester? Putin?
Venäläinen mies on monesti aika "kohlon" näköinen, vaikka olisi varakas tai koulutettukin. Ehkä se on sitä sun kaipaamaa maskuliinisuutta. Mikset menisi etsimään punttisaleilta tai jostakin vähän rouheammasta kuppilasta?
Onnea etsintään! Mä löysin kyllä tosi hyvän miehen Suomesta.
Kunnollisen ja hyvän, joka kantaa vastuunsa, rakastaa lapsiaan ja huolehtii perheestään. On oltu jo 24 vuotta yhdessä.
Jos sen paremman löydät jostakin muualta, niin tosi hyvä juttu .
No mun miehellä ainakin on leveät hartiat ja voimakas leuka ja ihan on suomalainen.