Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi oisi halunnut vain yhden lapsen

Vierailija
06.08.2020 |

Olisiko se ollut sinulle ok?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vai 2. mies? Minä halusin yhden, sovittiin ekan kanssa yhdestä, halusikin monta. Avioiduin uudelleen velan kanssa. Ei olisi tullut toista tässäkään liitossa.

Vierailija
2/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vain yhden, sain kaksi, koska minä halusin kaksi ja molemmat ollaan tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Oltaisiin varmasti keskusteltu myös toisesta lapsesta, mutta jos mies pitäisi tuota yhtä lasta ehdottomasti parempana, niin ok. Itse asiassa mieheni alunperin sanoi, että halaa vain yhden lapsen. Ei tuota itse enää muutamaa vuotta myöhemmin muistanut. Meillä on kaksi lasta, mutta yksi olisi ollut myös ok minulle.

Vierailija
4/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sopisi. Meillä on nyt yksi eikä kumpikaan oikein osaa päättää onko hyvä näin vai pitäisikö tehdä toinen. Hyvä vaan jos edes toinen tietäisi mitä haluaa.

Vierailija
5/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi enemmän mutta en suostunut kuin yhteen.

Vierailija
6/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, mutta varmaan voisin elää asian kanssa

Vierailija
7/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, missä vaiheessa olisi sanonut. Kun ennen lapsia asiasta keskusteltiin, haluttiin molemmat useampi. Jos mies olisi halunnut vain yhden, voi olla etten sitä olisi sulattanut. Kun sitten ensimmäinen lapsi saatiin, tuli koliikki vauva ja koko ensimmäisen vuosi oli varsin raskas. Jos tässä vaiheessa olisi sanonut, että yksi riittää, olisi se minulle käynyt.. onneksi kuitenkin vielä tuo toinenkin saatiin 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän