Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulenpa että valtaosa täällä palstailijoista on

Vierailija
24.07.2013 |

alemman asteen koulutuksen saaneita, vuokralla asuvia, monen lapsen äitejä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. No miten ap profiloisi Kaksplussan "Mitäs nyt" -keskustelijakunnan tähän av-palstaan verrattuna?

Vierailija
22/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 18:26"]

Väärin, väärin, ja väärin. Olen akateeminen, asun omistusasunnossa (omakotitalo, kokonaan maksettu), ja lapsia yksi pian jo täysi-ikäinen. Toisaalta, löysin tämän palstan sattumalta vasta viime viikolla. Lisäksi luulen, että alkuinnostuksen jälkeen en tule täällä enää mitenkään ahkerasti pyörimään, kun ei vain aika riitä ylimääräiseen tsättäilyyn. Joten keskiarvo nyrjähtää vaikutuksestani vain hivenen ja vähäksi aikaa.

[/quote]

Niin sä vielä uskot ja toivot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri, minulla ei ole lapsia. Asun omistamassani asunnossa.

Vierailija
24/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 16:54"]

[/quote]

Minä en ole mitään noista, ja käyn palstalla päivittäin.

Vierailija
25/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ole perillä noista koulutuksien tasoista mutta totta, olen 9-luokan jälk käynyt vain n.3,5v koulua. Se ei sisällä lukiota. No, mieheni on lukion käynyt ja vaikkei sen jälk montaa vuotta opiskellutkaan niin äo on silti 152.

Ainiin, olemme asuneet omaa kotia nyt 10v ja kouluikäisiä lapsia on 2kpl, naimisiinkin mentiin ennen ensimmäisen alkuun saattamista.

Huokaus näitä juttuja täällä.

Vierailija
26/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 18:26"]

Väärin, väärin, ja väärin. Olen akateeminen, asun omistusasunnossa (omakotitalo, kokonaan maksettu), ja lapsia yksi pian jo täysi-ikäinen. Toisaalta, löysin tämän palstan sattumalta vasta viime viikolla. Lisäksi luulen, että alkuinnostuksen jälkeen en tule täällä enää mitenkään ahkerasti pyörimään, kun ei vain aika riitä ylimääräiseen tsättäilyyn. Joten keskiarvo nyrjähtää vaikutuksestani vain hivenen ja vähäksi aikaa.

[/quote]

Niin sä vielä uskot ja toivot...

[/quote]Ei, vaan tiedän. Kokemuksesta. Olen ennenkin lähtenyt pois ryhmistä vähän aikaa niissä pyörittyäni. Ensin palstan seurailuun menee tuhottomasti aikaa, kun löytyy mielenkiintoisia ja/tai täysin uskomattomia juttuja. Vähän aikaa seurattuani huomaan, että keskustelut alkavat kiertää samaa kehää. Näin tässäkin seurassa käy, varmaan itse kullekin, myös sinulle, jollet satu olemaan helposti addiktoituvaa tyyppiä (mutta ehkäpä kyseessä oli sinulta vain hauska heitto). Hyvää illanjatkoa itse kullekin! :)

Vierailija
27/35 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet täällä on kyllä usein niin mustavalkoisia ja taantumuksellisia, että toivoisin ettei nyt ainakaan mikään ns. älymystö olisi niiden takana. Ihan lohdullista jos suurin osa olisi jotain peruskoulupohjaisia pubiruusuja. Valitettavasti ei taida olla.

Vierailija
28/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole äiti, mutta on täällä muitakin juttuja, kuin lapsia koskevia ja usein saa nauraa vedet silmissä!

Vierailija
29/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuminen oikien. Tosin tilapäistä tällä hetkellä, muutto takana ja uutta mieluisaa ei ole löytynyt. En halunnut omstusasuntoa ennen kuin koeaika on ohi. Muut väärin, mutta totuus on oma asiani. Aika paljon täällä näkyy teinejä olevan; mm. tietämättömyys yhteiskunnan asioista ja synnytyksistä on aika suurta. "Mikä Katen synnytyksessä kestää" no ihan normi synnytyshän tuo oli, "Opintotukea pitäisi rajoittaa", no sitähän on rajoitettu jo kauan sitten jne. 

Vierailija
30/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 17:06"]

Tää on kyllä aika keskiluokkainen palsta. Monet kirjottavat myös aika hyvää kieltä. Epäilen, että iso osa on AMK tai YO-tason koulutuksen suorittaineita ja heillä on 1-2 lasta. Monet kyllä omistavat asunnon.

Suomi24:lla  taitaa olla enemmän AP:n mainitseman kaltaisia

[/quote] jep. 

Vierailija
31/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 18:31"]

Vai niin. No miten ap profiloisi Kaksplussan "Mitäs nyt" -keskustelijakunnan tähän av-palstaan verrattuna?

[/quote]

Oon aiemmin kaksplussaillut aktiivisesti ja musta tuntuu, että siellä on keskimäärin ehkä vähän nuorempaa, pienituloisempaa ja vähemmän koulutettua väkeä kuin täällä. Jotenkin myös yksinhuoltajat korostuvat siellä, tuntuu että täällä heitä ei ole niin paljon?

Vierailija
32/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa luulla ihan vapaasti. Itse olen maisteri ja yhden lapsen äiti ja asun maalla omassa "kartanossa".

Vierailija
33/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 16:54"]

[/quote] Jotain osui kohdalleenkin. Olen todellakin monen lapsen äiti ja vielä useamman isoäiti. (Omia lapsia 9 ja lapsenlapsia 10)

Koulutus tosin on akateeminen ja talokin oma (ei enää edes asuntolainaa).

Vierailija
34/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, enpä voi koulutuksella leveillä ja lapsiakin neljä jo kasassa, mutta mikäli nyt nostan pointsejani omakotitalolla niin hiphurraa! En siis vuokralla asu, joskus toivoisin asuvani, olis aina taloyhtiö hoitamassa kun joku menee rikki ;P

Onneks on osaava mies talossa.

Vierailija
35/35 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet, että täällä käy vain tatuoituja wt-muijia vuokralähiöistä? No, luulet väärin. Täällä taitaa käydä joskus kaikki Suomessa asuvat naiset joilla on mahdollisuus nettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän