Kuuluuko miehen maksaa ensitreffeillä?
Minusta kumpikin maksaa omat ruokansa. Sama pätee leffalippuihin ja kaikkeen muuhunkin. Minusta on naista alistavaa, jos mies maksaa. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (26)
Kaikki on naista alistavaa. Mietipä sitä, kuinka sinutkin on alistettu verorahoilla, joista maksettiin koulutuksesi, jotta voit palvella yhteiskuntaa. Jostain kumman syystä todellinen seksuaalinen alistaminen onkin sitten hyväksyttyä ja haluttua...Sairas on feministinen maailma.
Siis etikettihän menee näin; mies maksaa tarjoilut ja treffien lopuksi nainen laittaa limput levälleen.
Jos haluaa toisetkin treffit, miehen on viisainta maksaa.
"Ei, mutta jos ei maksa niin ei jatkoon" - naiset
Vierailija kirjoitti:
Olette sekaisin ja pahasti.
Tämä. Ihanaa että joku vielä maailmassa on tajuissaan.
Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että sinä annat pilua ensitreffien päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on naista alistavaa. Mietipä sitä, kuinka sinutkin on alistettu verorahoilla, joista maksettiin koulutuksesi, jotta voit palvella yhteiskuntaa. Jostain kumman syystä todellinen seksuaalinen alistaminen onkin sitten hyväksyttyä ja haluttua...Sairas on feministinen maailma.
Niin on! Hei jee joku hoksaa näitä juttuja kuitenkin!
Mitä jos maksatkin kerran miehen puolesta. Yksi nainen teki maksoi kerran munkin kahvin ja jäin kyllä sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vain siinä tapauksessa, että sinä annat pilua ensitreffien päätteeksi.
Suosittelisin hakeutumaan psykiatriseen hoitoon asap.
Ei kuulu maksaa. Saa toki maksaa jos haluaa, mutta ei se mikään pakko ole. Minä en jokatapauksessa lähde treffeille, jollei mulla ole varaa maksaa omia kulujani.
Mies makssa, ja nainen antaa pillua.
Tuossa etusivulla on pitkä ketju tästä aiheesta. Tulkaa sinne.
Ei enää nykyaikana, kun kaikki käy sarjatreffeillä yhtenään.
Naiset jotka vaativat maksua seurastaan, ovat prostituutteja.
Mies maksaa tai ei, mutta pieleen menee joka kerta
Mistä sen miehen pitää maksaa ensitreffeillä? Reilu peli että molemmat maksavat vai pitäisikö miehen esittää jotain wanhan ajan herrasmiestä ja nainen on jonkinlainen avuton linnanneito?
Tätä on jauhettu palstalla aika tavalla. Mutta vastaus: Olen kanssasi samaa mieltä, kun yhdessä päätetään esim. ravintolaan menosta. Jos jompikumpi kutsuu toisen, hän on vastuussa kustannuksista.