Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keräily turn-off?

Vierailija
06.08.2020 |

Keräilen lippuja. Valtioiden lippuja, sotalippuja, käytöstä poistuneita lippuja ja antiikkilippuja, jotka ovat erittäin kalliita. Sashimonoja, viirejä, ihan kaikkea. Onko outo harrastus? :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelua ei häiritsisi, mutta yhteiseloa saattaisi häiritä. En sietäisi lippuja enkä viirejä kotini seinillä ja jos niihin uppoaisi paljon rahaa, voisi sekin olla ongelma.

AP - Saisiko säilyttää edes laatikoissa?

Vierailija
22/24 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keräilen elokuvia dvd:itä ja blu ray:tä.

On netflix:kin, mutta en intohimolleni mahda mitään. Taidan olla ikuinen leffa-friikki.

M28

AP - Keräiletkö steelbookkeja? Itselläni on muutama Pleikka-steelbook. En keräile, mutta ihan kivoja. Itse omistan mielummin leffat, pelit ja musiikin fyysisenä näin digiaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn off! :)

Meillä keräillään paljon kaikenlaista, mm. postikortteja, postimerkkejä, vanhoja puu- ja peltileluja, apteekkipurkkeja ja -pulloja (ei niitä 'sisustus'pulloja siis), hotelli- ja matkalaukkumerkkejä... Poika jo lopettanut mm. puhelinkorttien, vanhojen rahojen, Aku Ankkojen keräilyn. :)

Liput ovat hieno aihe, jkv tutustunut asiaan tietysti tuon korttikeräilyn tiimoilta.

Vierailija
24/24 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn-off! Mulla on itselläkin vähän nolompi keräilykohde, nimittäin k-pop-kuvakortit (albumien mukana tulee yleensä kuvakortti, jossa on joku bändin jäsenistä - siinä saa levyjä ostella kun yrittää saada koko 4-12-henkisen porukan kasaan :') onneks niitä levyjä voi myydä eteenpäin, menee heti kaupan kun Suomessa niitä on aika vähän liikkeellä)

Ja oon jo melkein kolmekymppinen :D nykyään näiden keräily taitaa olla lähinnä pienten teinityttöjen harrastus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä