Onko keräily turn-off?
Keräilen lippuja. Valtioiden lippuja, sotalippuja, käytöstä poistuneita lippuja ja antiikkilippuja, jotka ovat erittäin kalliita. Sashimonoja, viirejä, ihan kaikkea. Onko outo harrastus? :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itse keräilen elokuvia dvd:itä ja blu ray:tä.
On netflix:kin, mutta en intohimolleni mahda mitään. Taidan olla ikuinen leffa-friikki.M28
AP - Keräiletkö steelbookkeja? Itselläni on muutama Pleikka-steelbook. En keräile, mutta ihan kivoja. Itse omistan mielummin leffat, pelit ja musiikin fyysisenä näin digiaikana.
Ei todellakaan ole turn off! :)
Meillä keräillään paljon kaikenlaista, mm. postikortteja, postimerkkejä, vanhoja puu- ja peltileluja, apteekkipurkkeja ja -pulloja (ei niitä 'sisustus'pulloja siis), hotelli- ja matkalaukkumerkkejä... Poika jo lopettanut mm. puhelinkorttien, vanhojen rahojen, Aku Ankkojen keräilyn. :)
Liput ovat hieno aihe, jkv tutustunut asiaan tietysti tuon korttikeräilyn tiimoilta.
Ei todellakaan ole turn-off! Mulla on itselläkin vähän nolompi keräilykohde, nimittäin k-pop-kuvakortit (albumien mukana tulee yleensä kuvakortti, jossa on joku bändin jäsenistä - siinä saa levyjä ostella kun yrittää saada koko 4-12-henkisen porukan kasaan :') onneks niitä levyjä voi myydä eteenpäin, menee heti kaupan kun Suomessa niitä on aika vähän liikkeellä)
Ja oon jo melkein kolmekymppinen :D nykyään näiden keräily taitaa olla lähinnä pienten teinityttöjen harrastus...
AP - Saisiko säilyttää edes laatikoissa?