Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen tulkitsemaan vähemmän ventovieraiden ilmeitä

Vierailija
06.08.2020 |

Esimerkiksi kun minä juttelen englanniksi jollekin josta pidän, ja yhtäkkiä en muista jotain sanaa, turhaudun ja saatan pyöritellä silmiä.

Tai jos olen pöyristynyt jostakin, saatan "hymyillä", vaikka en oikeasti edes hymyile. Se on vain ilmeeni, joka tulee, mutta ei kerro todellisista tuntemuksistani yhtään mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis todellakaan voi tietää kauppajonossa ventovieraiden ilmeiden tarkoituksia.

Vierailija
2/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka näet ventovieraan, joka on toisen seurassa ja pyörittelee silmiään, et todellakaan voi päätellä että kappas, tuo inhoaa seuralaistaan ja pyörittelee hänelle silmiään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta muiden ilmeiden tulkitsemisesta useinkin haittaa? Tai siis häh, onko tuo yleistä?

Vierailija
4/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta.

Aina kun täällä puhutaan keljuista ihmisistä, joku tulee selittämään miten kulmien ja suupielen asennon perusteella joku on inhottava ihminen.

Tuosta aiheesta on kirjoitettu paljon kirjojakin, eli ihmiset ovat evoluutiossa siinä vaiheessa, että lukevat enemmän ilmeitä kuin sanoja ja tekoja.

Vierailija
5/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvailla, millainen on vähemmän ventovieras ihminen?

Vierailija
6/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta muiden ilmeiden tulkitsemisesta useinkin haittaa? Tai siis häh, onko tuo yleistä?

Olen kuullut muutamien tällaisten ilmeiden ylitulkitsijoiden juttuja, jotka on luokkaa "tuo katsoi mua päin ylimielisen näköisenä, se varmasti vihaa mua". Itsestänikin olen ohimennen kuullut kommenttia, kuten "eipä taida toikaan viihtyä täällä, niin on hapan ilme", kun olen hetken ollut ajatuksissani ja naama peruslukemilla. Semisti tuollaiset tulkinnat häiritsee jos ne vaikuttavat ihmisten mielipiteisiin ja siihen miten kohtelevat muita.

Vierailija
7/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika faarao saat olla jos et alitajuisesti tulkitse.

Ei sille oikein voi mitään. Hyvä aloitus sinänsä ja kannatan täysin. En vaan voi sille mitään, että jos joku mielestäni näyttää joltain tai ilme on erityisen hapan niin tulkitsen sen miten tulkitsen. Sitten vasta jälkeenpäin ajatus ehtii mukaan ja tajuan, että mistäs sitä muka tietää. Moni gimmakin pitää nykyään sellaista haistakaa kaikki pee -ilmettä ihan vaan, koska tahtoo olla rauhassa.. Helposti sitä sitten sortuu tulkintaan, että ovatpa kaikki nykyään ylimielisiä narttuja ja itseään kovin täynnä.

Hymyilemistä en kuitenkaan kenellekään enään pk-seudulla suosittele. Multa meni nelkyt vuotta tajuta, mitä se "se kellä onni on, onnen kätkeköön" todella tarkoittaa. Peruskateellinen mulkvisti kun on onnestasi kateellinen ja yrittää vetää sut surkeuteensa mukaan vaikka nilkoille potkimalla. Helpommalla siis selviää kun vaeltaa surkean näköisenä kuin kaikki muutkin. Harmi, että se helposti tekee olosta surkean, mutta ei sitä kaikkea voi apina saavuttaa ja voihan sitä sitten kotona hymyillä kuin lottovoittaja.

Vierailija
8/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta.

Aina kun täällä puhutaan keljuista ihmisistä, joku tulee selittämään miten kulmien ja suupielen asennon perusteella joku on inhottava ihminen.

Tuosta aiheesta on kirjoitettu paljon kirjojakin, eli ihmiset ovat evoluutiossa siinä vaiheessa, että lukevat enemmän ilmeitä kuin sanoja ja tekoja.

Yksi ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

vai miten se meni?

Vierailija
9/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luonne piirtyy kasvoille.

Vierailija
10/10 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonne piirtyy kasvoille.

Tuo on se ikivanha uskomus.

Jos ikä tuo läskiä poskiin, ja tulee hamsterinpussit ja suupielet roikkuu...se kertoo vanhenemisesta. Ei keljusta luonteesta.

Koukussa pitäisi varmaan luettaa jokin kirja ilmeiden tulkinnasta, että ei olisi näitä harhaluuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä