Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisä, jotka haluavat vapaaehtoisesti muuttaa

Vierailija
23.07.2013 |

toiselle paikkakunnalle...Viihdyn niin hyvin täällä kotipaikkakunnallani ja nykyisessä kodissamme, että muutto esim. työn perässä muualle olisi yksi pahimmista painajaisistani.

Olen kyllä asunut opintojen takia toisessakin kaupungissa, mutta vain täällä olen onnellinen.

Tuli vain mieleen aiemman muuttoketjun innoittamana...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että voit olla onnellinen vain yhdessä paikassa, ellet ole kokeillut asumista muualla? Sitä pystyy viihtymään vaikka missä, jos haluaa ja päättää niin.

Joustamaton asenne on ikävä asia, etenkin jos lähtökohta on se että minen kodistani mihinkään lähde enkä Martta-tätiä ja kaikkia koulukavereita jätä, vaikka olis mikä. Lähipiirissä on tullut avioerokin sen takia. Elämään kuuluu kompromissit etenkin silloin kun elämänsä jakaa muiden kanssa.

Oletko muidenkin asioiden kanssa yhtä ehdoton? Pelottaako sinua vieraat jutut, vieraat ihmiset, haetko tuttua ja turvallista?

Vierailija
2/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Kaikki eivät satu syntymään kivoille paikkakunnille. Voi vaikka joutua Lieksaan tai Riihimäelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn nykyisellä paremmin kuin entisellä. Sitä paitsi parempi töissä täällä kuin työttömänä siellä. Vanhuudenpäivät aion viettää synnyinseuduillani Savossa. Nyt asun aika kaukana sieltä. 

Vierailija
4/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, entä jos puolisosi ei halua suurin surminkaan Savoon?

Vierailija
5/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:16"]

4, entä jos puolisosi ei halua suurin surminkaan Savoon?

[/quote]

Sitten ei tule. Emme me nytkään asu samalla paikkakunnalla, koska työpaikat on yli kohtuullisen päivittäisen automatkan päässä. 

Vierailija
6/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät viihdy, ymmärrätkös sen? Jos sinä viihdyt, se ei tarkoita että muutkin viihtyisivät

Vierailija
7/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ymmärrän että ihmiset pitävät erilaisista asioista. En minäkään halua muutaa omalta kotipaikkakunnaltani mihinkään, mutta tiedän että kaikki eivät täällä viihdy samalla lailla kuin minä.