Kääk, mulla kävi mies kylässä ja huomasin jälkikäteen, että
mun ripsari oli levinny silmäkulmaan!!! Voi ei, apua, mitä nyt??
Kommentit (16)
Vedät tietysti itsesi hirteen. Eihän tuollaisen häpeän jälkeen voi enää elää.
Onko ihan liioiteltua laittaa sille viesti, että ei mulla yleensä oo meikit pitkin poskia?! Hävettää ku yritin olla niin täydellinen... Kahvikin oli laihaa!
ap
Voi eiiiiii :/ Tuo on suunnilleen pahinta, mitä voi tapahtua, oli kenen seurassa vaan, jopa yksinollessa. Helppohan tässä on nyt viisastella, mutta MITEN sulla oikein pääsi noin käymään?
Mä en kyllä ymmärrä, miten tää saattoi tapahtua mulle :( Yleensä olen aivan virheettömän täydellinen!!
Mies ei varmaan ikinä enää ota yhteyttä :(((
ap
Mulle kävi kerran niin että mies kävi kylässä ja tajusin vasta miehen lähdön jälkeen, että multa oli jäänyt paskat ja paskapaperit pönttöön ja pöntön kansi auki. Mies kävi vessassa ainakin kerran, hakemassa hiusharjani, joka sijaitsee kaapissa vessanpönttöä vastapäätä....
Että sinuna en olisi huolissani.
T.Sinkku
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:28"]
Mulle kävi kerran niin että mies kävi kylässä ja tajusin vasta miehen lähdön jälkeen, että multa oli jäänyt paskat ja paskapaperit pönttöön ja pöntön kansi auki. Mies kävi vessassa ainakin kerran, hakemassa hiusharjani, joka sijaitsee kaapissa vessanpönttöä vastapäätä....
T.Sinkku
[/quote]
Näittekö tämän jälkeen vielä miehen kanssa? On nimittäin hyvin nolostuttava moka :D En voisi elää asian kanssa
T.Sinkku
[/quote]
Näittekö tämän jälkeen vielä miehen kanssa? On nimittäin hyvin nolostuttava moka :D En voisi elää asian kanssa
T.Sinkku
[/quote]
T. Sinkku????? Eli sulta jäi mies saamatta????? Apua....
ap
T.Sinkku
[/quote]
Kylläpä sinä nyt romanttiseksi heittäydyit :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 18:23"]Mies ei varmaan ikinä enää ota yhteyttä :(((
[/quote]No mutta eikö sulla oo miehen yhteystietoja?
Ei mitään mahkuja kuulla miehestä enää. Ikinä. Kysyin juuri omalta malli-tasoiselta alfaurosmieheltäni, että olisi ollut minuun yhteydessä, jos olisin ollut noin huolimaton. "En missään nimessä" kuului äsken vastaus syvällä rintaäänellä.
Muista jatkossa, että tarkistat ripsarin ja kaiken muunkin. Koskaan et saa pierrä miehen kuullen tai edes äänettömästi, koska voi tulla kauhea haju kuitenkin. Muutenkin on tärkeintä pitää jatkuvasti yllä alusta asti ollut taso, esim. herään AINA ennen miestä ehostamaan itsesi valmiiksi. Varo myös ettei silmissä näy koskaan rähmää tai nenässä nenäkakkaa. Ne ovat todella turn off! Pidä huolta myös ettei karvoitus pääse missää paikassa koskaan yhtään rehottamaan tai kynsilakka lohkeilemaan. Etkä saa koskaan haista pahalle, et treenin jälkeen tai vaikka olisit synnyttänyt 15 tuntia yhteistä lastanne (sehän tehdään tyylikkäästi eikä hikoille).
Tuossa nyt alkuun pari tärkeää vinkkiä sinulle, jotta saisit joskus tasokkaan miehen itsellesi.
t. täydellinen pariskunta
No onhan mulla sen yhteystiedot, mutta enhän mä oikeasti voi laittaa viestiä. Sehän ois tosi säälittävää roikkumista, varsinki tommosen jälkeen!! Täytyy nyt sit vaan tyytyä tähän säälittävään sinkkuuteen ja yh-äitiyteen :((((
Kiitos neuvoista nro 15, kirjoitan noi ylös itelleni.
ap, joka pillahtaa kohta yksinäiseen itkuun :(
nyt suttaat aina silmäsi,jotta hän luulee,että se on tahallista!!