Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tässä meidän maassamme on vialla kun mikään ei hätkähdytä?

Vierailija
06.08.2020 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006593444.html?utm_campaign=is_tf&ut…

Tämä on ainut iloinen asia johon voi samaistua ja tuntea yhteenkuuluvuutta, USAN entisen presidentin vaimoon. Lähempänä en ole löytänyt empatiaa, ymmärrystä eikä keskustelu apua.

Onko suomalaiset tehty seteleitä ja kivestä kun tunteita ei näytetä, kukaan ei keskustele, ei tunneta empatiaa, ei ole ymmärrystä.

Pelkkää hiljaisuutta tapahtui mikä tahansa! On niin rankkaa olla yksin tässä pahassa maailmassa.

Ainoastaan iääkkäät ovat inhimillisiä ja fiksuja, ymmärtävät pelkää ja olla pettyneitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin masentunut ja ahdistunut kaikesta.

Vierailija
2/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tuokin idiootti voisi tehdä jotain mustien väkivallalle mustia kohtaan sen sijaan että vinkuu trumpista. Kuinka tyhmiä te oikein olette? Nyt herätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on just tätä. Järkevä ja täysin inhimillinen aloitus ja lytätään täysin. Täällä on kyllä niin paljon vinoutunutta porukka palstalla.

Vierailija
4/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten tuokin on pystynyt noin vanhaksi elämään tässä maailmassa ja vasta nyt masentuu. Eipä asiat merkittävästi paremmin olleet Obamankaan kaudella, koska suuri osa ihmisistä on idio otteja. Amerikkalaiset eivät halua sosiaaliturvaa eivätkä ilmaista terveydenhoitoa. Heitä ilmeisesti ei masenna.

Minua ärsyttää Suomessa totaalinen ilottomuus, vaikka meillä pitäisi asioiden olla hyvin. Kellään ei näytä olevan kivaa, varsinkaan töissä, vaikka niistä pitäisi olla superkiitollinen joka päivä.

Vierailija
5/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maailmatilanne on kyllä huonontunut todella paljon. Syystäkin monet ahdistuvat!

Vierailija
6/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava tekopyhyyttä Obaman vaimolta. Hän tekee myös selväksi ettei mustissa ole koskaan mitään vikaa.

Vierailija
7/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ap todella itsekeskeinen ja omahyväinen. Joo, ihan varmasti olet koko Suomen ja jopa koko Euroopan ainoa ihminen, jota maailman nykytila masentaa! 🙄

Vierailija
8/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ap 💩

Vierailija
9/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ap todella itsekeskeinen ja omahyväinen. Joo, ihan varmasti olet koko Suomen ja jopa koko Euroopan ainoa ihminen, jota maailman nykytila masentaa! 🙄

no pakkohan se näin on olla!! Vuosia yrittänyt etsiä ryhmiä, keskusteluapua kivoja ihmisiä kenen kanssa vois keskustella, tuloksetta.  Ituttaa niin paljon kun kaikki ovat käpertyneitä omiin oloihin, kukaan ei myönnä asioita, on avoin, etsii kontaktia, ollaan sarkastisia ja olevinaan niin cooleja.

Vierailija
10/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava tekopyhyyttä Obaman vaimolta. Hän tekee myös selväksi ettei mustissa ole koskaan mitään vikaa.

Tyypillinen mutismuija siis.

Vierailija
11/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus muuttaa pois Suomesta.

Vierailija
12/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma maa ei hätkähdytä niin ehkä vilkaisu naapuriin herättää?

Vierailija
13/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan lämpene tuolle uutiselle. Obaman muija on niin etuoikeutettu, että on aika kakkaa sen alkaa jauhaa tuommosta.

Vierailija
14/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu silmätikuksi heti jos aukaisee suunsa.

Vierailija
15/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma maa ei hätkähdytä niin ehkä vilkaisu naapuriin herättää?

Hätkähdyttää siinä mielessä, että miksi Suomi tulee niin paljon jälkijunassa. Olen itse äänestänyt vuosikymmenet suvaitsevaisuuden puolesta ja vieläkään tilanne ei ole niin suvaitsevaisuusmyönteinen kuin Ruotsissa =(

Vierailija
16/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen miten tuokin on pystynyt noin vanhaksi elämään tässä maailmassa ja vasta nyt masentuu. Eipä asiat merkittävästi paremmin olleet Obamankaan kaudella, koska suuri osa ihmisistä on idio otteja. Amerikkalaiset eivät halua sosiaaliturvaa eivätkä ilmaista terveydenhoitoa. Heitä ilmeisesti ei masenna.

Minua ärsyttää Suomessa totaalinen ilottomuus, vaikka meillä pitäisi asioiden olla hyvin. Kellään ei näytä olevan kivaa, varsinkaan töissä, vaikka niistä pitäisi olla superkiitollinen joka päivä.

Aivan. Suomessa on joku ihmeellinen kulttuuri, että tunteita ei saa näyttää. Tai sitten vttuilessa pitää ylikehua itseä.

Itä-Suomi ja Lappi lienee poikkeus - ainakin Kuopiossa on kiva kun ihmiset puhuvat!

Esim olin koiralenkillä ja tapasin tutun naisen. Ainoa mitä hän sanoi oli ”miten tuolla sun koiralla on tuollaiset väärät jalat”. Tämä on hänen mielestä varmaan mukavaa jutustelua.

Vierailija
17/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan lämpene tuolle uutiselle. Obaman muija on niin etuoikeutettu, että on aika kakkaa sen alkaa jauhaa tuommosta.

Ihan sama onko etu- vaintakaoikeutettu. Ihmisillä on yleensä melko samat ongelmat.

Onhan Michelle koulutettu nainen ja naisena ”valkoista” naista arvottomampi (Jenkeissä todellakin on rasismia).

Hän on myös äiti.

Eikö hänellä ole oikeutta olla huolissaan yms.

Vierailija
18/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeus muuttaa pois Suomesta.

Onneksi on. Tähän ja edellä ihmeteltyyn amerikkalaisten nihkeään suhtautumiseen ilmaiseen sosiaaliturvaan liittyen tuli mieleen Kaliforniassa asunut liki köyhyysrajalla elänyt hyvä ystäväni, joka kertoi pääasialliseksi syyksi toiseen osavaltioon muutolleen sen, ettei ollut koskaan hyväksynyt tai ymmärtänyt enemmistöä, joka äänesti vuodesta toiseen itselleen veronkorotuksia. Tunsin silloin ja tunnen vieläkin sympatiaa, vaikken ole edes mikään hyvätuloinen. Toisaalta Kaliforniallakin on hyvinvointi(osa)valtioksi onneksi vielä niin pitkä matka, että ihmiset osaavat ottaa tavallisesta arjesta vielä ilon irti.

Vierailija
19/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilä ei ole hyvinvointivaltio. Eikä Venäjä. Lukekaa hyvinvointivaltion kriteerit.

Vierailija
20/21 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset