Sisareni oli laittanut 3vkoa vanhan vauvan tämän isän mukaan
400km automatkalle, että voi itse levätä :-O
Käsittämätön tapaus!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:46"]
Kuumaan autoon (hellejaksolla) rytyyttämään tuntikausiksi että saa itse levätä.
t.AP
[/quote]
Ai nyt se meni niin kun mammat ei muuten suuttuneet :) IhQu Sisko oot
AP:lle kysymys?
Mikset itse ottanut siskosi vauvaa hoitoon? Ja vaikka siskosi kuulostaa hiukan järjettömältä, luulisi, että siskona ja äitinä haluat auttaa häntä? Minä ainakin sanoisin siskolleni, jos on vastuuton...toki yrittäisin myös auttaa ja keskustella miten asiat voisi hoitaa paremmin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 13:23"]
AP:lle kysymys?
Mikset itse ottanut siskosi vauvaa hoitoon? Ja vaikka siskosi kuulostaa hiukan järjettömältä, luulisi, että siskona ja äitinä haluat auttaa häntä? Minä ainakin sanoisin siskolleni, jos on vastuuton...toki yrittäisin myös auttaa ja keskustella miten asiat voisi hoitaa paremmin.
[/quote]
No hyvänen aika SIKSI, että meille on vielä enemmän matkaa kuin vanhemmilleni.
Ja olen varma, että ellei tuo uusi isä vie lasta mennessään...mihin sitten meneekin niin siitä tulee meille 4 lapsi.
Mä niin arvasin, että lapsi viety mummolaan ja siitäkös ap pelihousut repi. 200 km siivu ei ole edes paha asia.
Uhh, onneksi en ole neuvolantäti. Joutuisi varmaan vähän väliä vääntämään nykyäitien kanssa, joilla ei ole mitään hoivaviettiä, sitoutuneisuutta eikä sensitiivisyyttä enää. Eihän vauvaansa kiintynyt äiti edes haluaisi vauvaansa tuupata minnekään!
Ja tosiaan: pieniä vauvoja ei pidetä turvakaukaloissa tunti tolkulla. Eikä vauvan kuuluisi olla äidistään erossa vielä pitkiin aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 13:03"]
Mitenhän se vauvan selkä siellä kohdussa pärjää? Vai suoranako teidän vauvat on siellä pötköttäny?
[/quote]
Vauva kelluu kohdussa eikä ole koko painollaan selän tai takapuolen varassa. Ihan vaan tiedoksi.
Siskollasi on varmaan adhd ja synnytyksen jälkeinen masennus. Kukaan normaali äiti ei halua hetkeksikään eroon vastasyntyneestään. Hänellä ei ole kaikki kunnossa, parempi vauvalla muualla.
voih..ulkosuomalaisena en ole voinut (tai halunnut) jättää jokavuotista Suomen matkaa väliin, vaikka lapset ovat olleet vauvoja. 2 kk vanhan kanssa tulimme parituhatta kilometriä Suomeen ja sitten se pari tuhatta takaisin.
Pliis ole provo! Koska jos ei niin surettaa sun ja siskos puolesta..siis olet itse samasta puusta veistetty lue nyt hyvä provo/sisko noi kaikki omat tekstis..toi millä "aloitit" ei ole mikään ongelma ja huomasit sen ja sit rupesit rutkuttaan muusta.. Jos olisit tuollaisen sisko tai tuollaisen sisko ja fiksu niin et tuota aloitusta olisi koskaan laittanut,korkeintaan aloituksen siskon muusta toiminnasta ja huolestasi ja ärsyyntymisestäsi siihen. Prkl
Meillä on mummolamatka Hki-Seinäjoki, 3 vkoa oli tyttö kun ekan kerran käytiin, vikat 30km oli vähän levotonta. Nyt tuo on 7v ja vieläkin vikat 30km on vähän levotonta :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:37"]
mites vauvan selkä?
[/quote]
Tä? Ei kai se siellä autossa istu ja makaa vissiin muutenkin??