Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni oli laittanut 3vkoa vanhan vauvan tämän isän mukaan

Vierailija
23.07.2013 |

400km automatkalle, että voi itse levätä :-O

Käsittämätön tapaus!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma on?

Vierailija
2/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäinen nukkuu kyllä autossa tyytyväisenä koko matkan, mutta tissimaitoa ei taida kyllä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tissimaitoa voi antaa pullostakin? Ei tuossa ole mitään ongelmaa. 

Vierailija
4/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas äiti! Ja hyvä mies.

Vierailija
5/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites vauvan selkä?

Vierailija
6/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikähän tässä tosiaan oli se ongelma keskustelun aloittajan mielestä? Eikö tuore äiti tarvi muka lepoa? Ja laittoi vauvan isänsä mukaan, ei edes ollut vieras ihminen kyseessä...

Vierailija
7/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaan autoon (hellejaksolla) rytyyttämään tuntikausiksi että saa itse levätä.

t.AP

Vierailija
8/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:32"]

Käsittämätön tapaus!

[/quote]  No niin olet. Eivätkö sinun lapsesi ole saaneet olla isänsä kanssa alusta asti? 

Vierailija
9/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä vikaa et antaa vauvan isälle mutta on se nyt aikamoista että vauva laitetaan autoon moneksi moneksi tunniksi. Eihän turvakaukalossa suositella pitämään vauvoja pitkiä aikoja!

Vierailija
10/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:46"]

t.AP

[/quote]

Nykyautoissa on hyvä ilmastointi. Ja ihan hyvä vaan että äitikin lepää välillä. Eipähän tuu synnytyksenjälkeinen masennuskaan niin helposti. Kunpa kaikilla äideillä olisi mies joka antaa vaimonsa levätä välillä ja hoitaa lasta.

Vierailija
11/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se isäkin osaa pysähtyä sen matkan aikana vauvan kanssa välillä. Varmaan antaa maitoa ja vaihtaa vaipat. Mitenkäs te luulette että maalaiset lähtevät synnytyssairaalasta kotiin jos matkaa on satoja kilometrejä? Kävellen vauvaa kantaen vai?

Vierailija
12/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:46"]

t.AP

[/quote]

Olet ihan varma ettei autossa ole ilmastointia? Ja turha vedota siihen että näyttää vanhalta romulta, sekään ei ole tae.

Vierailija
13/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi laittanut. Ei vauva varmaan traumoja ole saanut, mutta ei vastasyntyneen paikka noin vaan ole matkustaa satoja kilometrejä autossa, haloo mammat.

Mutta mistä me toisaalta tiedetään, mikä tilanne on ollut. Jos äiti on ollut ihan katkeamispisteessä, ei pysty nukkumaan ollenkaan vauvan huutaessa eikä ole ollut muuta paikkaa mihin mennä nukkumaan niin sitten se on ollut ainoa vaihtoehto.

Vierailija
14/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin matkustin aikoinani autolla 500 km kun olin kaksiviikkoinen. Ja ei muuten hajuakaan , millainen oli ergonomian laita noissa 80-luvun turvaituimissa saatika ilmastointi autossa :) Mutta osattiin siellä matkalla pitää taukoja. Ei tää elämä niin vaarallista ole ;)  

Vierailija
15/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:32"]

Käsittämätön tapaus!

[/quote]

Teillä ei taida sikon kanssaollakovin hyvä suhde...

Vierailija
16/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se selkä nyt kerrasta pilalle mene, ei kai turvakaukaloita saisi edes myydä jos sellaisia tappoveheitä olisi!  Ja miehen autossa on varmaan ilmastointi, osaa myös pysähtyä matkalla ja tuttipullo on keksitty. Itse en vaan olisi pystynyt olemaan vauvasta erossa, vaikken ikinä nukkua saanutkaan ;)

Vierailija
17/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:52"]

Mitenkäs te luulette että maalaiset lähtevät synnytyssairaalasta kotiin jos matkaa on satoja kilometrejä? Kävellen vauvaa kantaen vai?

[/quote]

WTF!? Mä oon maalainen mut meillä on sadan kilometrin säteellä kolmekin synnytyssairaalaa, lähin 40 kilometrin päässä. Ooksä koskaan käynyt kehä kolmosen ulkopuolella?

Vierailija
18/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pientä vauvaa laittaisi satojen kilometrien automatkalle, jos ei olisi pakko.

Vierailija
19/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä vähän tyhmä? Voihan sitä vauvan kanssa mennä vaikka kaverin luo kahville tai jotain.

Vierailija
20/52 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:52"]

Mitenkäs te luulette että maalaiset lähtevät synnytyssairaalasta kotiin jos matkaa on satoja kilometrejä? Kävellen vauvaa kantaen vai?

[/quote]

WTF!? Mä oon maalainen mut meillä on sadan kilometrin säteellä kolmekin synnytyssairaalaa, lähin 40 kilometrin päässä. Ooksä koskaan käynyt kehä kolmosen ulkopuolella?

[/quote]

Ei tarvi olla edes maalainen niin lähimpään synnäriin on miltei sata kilsaa ja muita ei ole lähimaillakaan. Terveisin 100km kehä kolmoselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä