Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika, kun nettiyhteyteni katkeilee?

Vierailija
22.07.2013 |

Parin viikon ajan jatkunut. Välillä katkeaa, sammutan ja laitan uudestaan modeemin muttútaman kerran päälle ja sitten taas jossain vaiheessa toimii. Välillä on päiviä, että yhteys ei katkea ja välillä katkeilee jatkuvasti. Mistä tämä voisi johtua?

Onko vika modeemissani vai linjoissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kokeilla toisella modeemilla, että katkeileeko sillä. Palveluntarjoajalle kun soitat, käskevät kuitenkin tehdä niin.

2/3 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjesta AP :)

 

Kuten tuossa edellä sanottiin, on hyvä testata yhteyttä toisella modeemilla. Tätä operaattorit pyytävät vianselvityksen yhteydessä kuitenkin.

 

Oliko niin että käytät nettiä langattomasti, eli WLANin kautta? Miten käy jos yhdistät modeemin suoraan koneelle johdolla? Itselleni kerran kävi  niin, että modeemin WLAN-ominaisuus alkoi piiputtamaan ja yhteys toimi moitteettomasti vain langallisena. Oireilu oli siis samanlaista kuin sinullakin. Kannattaa myös tarkistaa on modeemilla vielä takuuta jäljellä, normaalisti niillä on vuoden takuu.

 

Selene@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sammuttele modeemia vaan tyhjennän välimuistin ja laitan verkkokortin päältä pois ja takaisin päälle. Auttaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan