Mitkä ovat mielestäsi elämän kohokohtia?
Kommentit (57)
Elämykset harrastuksissa, kilpailujen voitot, ylioppilaskirjoitukset, valmistuminen yliopistosta, häät, lasten syntymät, monet työasiat.
Vierailija kirjoitti:
Elämykset harrastuksissa, kilpailujen voitot, ylioppilaskirjoitukset, valmistuminen yliopistosta, häät, lasten syntymät, monet työasiat.
Kaikki koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koettu.
No niin keski-ikäisillä tuppaa yleensä olemaan.
Sinkkuelämä alle kolmekymppisenä, ennen pariutumista.
Ihana vapaus.
Matkat.
Mutta sitähän ei ääneen saa sanoa nyt korona-aikana.
Aamukahvi aikaisin aamulla. Tunnin aamulenkki sen jälkeen. Illalla aikaisin hyvän sarjan katselu ja nukkumaan meno. Päivällä hyvään kirjaan uppoutuminen ja iltapäivätee. Nämä toistuvat liki joka päivä ja ovat mun elämän helmihetkiä 😊
Maailmaa reissattu ja talous hyvällä mallilla, niin voi keskittyä nauttimaan elämän pienistä asioista 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän alapeukuttamissa tässä itsestäänselvyydessä oli?
Eksästä erottua (hirveä ihminen, kauhea suhde) olen alkanut nauttimaan elämästä.
Päivän kohokohta on aamu, se on toivoa täynnä tulevasta päivästä. Ihana herätä ja herättää lapset.
Elämäni suurimmat kohokohdat ovat tietysti itsestäänselvänä lasten syntymät.
Pienempiä kohokohtia ovat lasteni ja itseni onnistuminen jossain. Tai kun tapahtuu jotain onnellista ja ihanaa.
Ekat kerrat (ainakin mun elämässäni olleet); eka kämppä, eka seksikokemus, eka huumekokemus, eka kerta yksin ulkomailla, eka oma lemmikki yms.
Äkkiseltään tulee mieleen nuoruuden kielikurssi ja poikuudesta pääseminen, ylioppilaaksi valmistuminen, armeijasta pääsy ja yhteenmuutto silloisen tyttöystävän kanssa. Sitten ammattiin valmistuminen ja oman asunnon osto. Ulkomaille muutto, vaimon löytyminen ja omat häät. Sen jälkeen pari työpaikan vaihtoa. Viimeisimpänä asuntolainan loppuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän alapeukuttamissa tässä itsestäänselvyydessä oli?
Kateellisia harmittaa.
-ilmoituksen saaminen palkankorotuksesta
-hyvä perjantaikänni kavereiden kanssa grillaten kesäiltana
-puolen päivän aikaan herääminen hyvin levänneenä ja tieto, että ei ole kiire minnekään (kuten tänään! :))
-auton täyden koneremontin jälkeen käännän virta-avaimesta ja moottori hörähtää käyntiin
Minulle se on lapsen syntymä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koettu.
No niin keski-ikäisillä tuppaa yleensä olemaan.
Ööh? Olen 27v ja kokenut kaikki nuo. - eri
Kaikki tulemiset.