Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjään yhdellä kuukautissiteellä/ tamponilla yhden päivän

Vierailija
22.07.2013 |

Niin niukat vuodot :) naurattaa ihmiset jotka vaihtelevat tunnin välein, voi raukat ... Kyllä se imee vaikka vähän verta on siteeseen lurahtanut

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuu kuppia helppo hoitaa ? 

Vierailija
2/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset menkoille. Varsinkin näin kesällä kun on lämmintä dunkkaat vereltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana

Vierailija
4/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muslimi voi elää kokonaisen viikon yhdellä riisinjyvällä

Vai oliko se moskiitto.

Vierailija
5/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haise, ei olekukaan valittanutkaan !

ap

Vierailija
6/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin...ja sen kyllä haistaa :(

Vierailija
7/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa kuukautiset aina perjantaipäivänä ja loppuvat sunnuntai-iltana. Sinä aikana kuluu 2 sidettä, perjantaina laitan ekan ja lauantaisin siivoan aamuisin. Kun koti on siisti, käyn suihkussa ja vaihdan siteen. Olen tehnyt näin jo vuosia. 

Halvaksi tulee eikä yleensä kukaan edes näe mua la ja su, joten mahdolliset hajuhaitat ovat mun nenään tulevia.

Vierailija
8/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on niin runsaat vuodot, että side tulvii jo yli muutaman tunnin päästä jos en vaihda. ei paljon naurata.

Vierailija
9/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itse haista sitä kamalaa löyhkää, jos tosiaan pitää samaa sidettä koko päivän. Hyi helvetti!

Vierailija
10/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että ap löyhkää? Minulla on myös kamalan niukat menkat. Verta tulee oikeastaan vain silloin kun istun pöntölle ja ponnistan. Joskus saattaa tulla portaita kävellessä vähän tai kun olen istunut kauan ja nousen seisomaan. Laitan pikkuhousunsuojan jos poistun kotoa menkkojen aikana. Yleensä suojaan ei tule mitään. Ehkä joku pieni ruskea tippa. Kotiin tullessa otan sen heti pois. En ole tottunut siteisiin ja ne tuntuvat hiostavilta. Tamponia olen kokeillut mutta se on vaikea poistaa koska siihen tulee niin vähän verta. Jos löyhkään niin minkäs voin. Menkkojen aikana olo on ihan puhdas. Jos verta menee pikkareihin, vaihdan ne. Jos sitten löyhkäänkin niin en tiedä mitään mitä voisin asian hyväksi tehdä. Tietysti peseydyn normaalisti. Kuukautiset huomaa oikeastaan vain silloin kun käyn vessassa. 

Vierailija
11/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi noin pitkään, vaikka imukykyä vielä olisikin. Ovat oikein kunnon bakteeripesiä jos pidät samaa tamponia tai sidettä noin pitkään. Tamponia ei pitäisi edes käyttää yli 8 tuntia, koska TSS:n riski kasvaa. Niukkavuotoisille tamponi ei sovikaan, koska se on silloin liian imukykyinen. Kuivattaa limakalvojakin etc.

Vierailija
12/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Käytän OB superplus- tamponia, joka tulvii yli viimeistään 2h kuluttua.

En voi menkkojen toisena päivänä poistua kotoa ellei housuissa ole lisäksi pari sidettä suojaamassa sekä yleensä ylimääräiset maxipöksyt pitämässä niitä paikoillaan.

Olishan se kiva jos olisi niukat vuodot, mutta minkäs teet.

Lisäksi sen haistaa kyllä.

Vierailija
13/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se side ja tampooni pitää vaihtaa tarpeeksi usein pöpöjen takia vaikka vuoto olisikin niukkaa.

Tosiaan se side ainakin kesällä on hiostava jos nyt muuta pöpöä tai hajua ei olisikaan...

Vierailija
14/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 20:53"]

En haise, ei olekukaan valittanutkaan !

ap

[/quote]

Työkaverinko pitää tulla koputamaan sua olalle ja sanoa, että haiset?

Vierailija
15/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei niitä pöpöjä kasva ilman kasvualustaa. Enemmän se runsaastivuotava haisee, vaikka kuinka vaihtaisi, kun sitä verta vaan on haisemassa paljon enemmän. Niukat vuotajat olkoon onnellisia! Jos pärjää muutamalla vaihdolla, hyvä. Kyllä sen itsekin haistaa, jos on haistettavaa.

Vierailija
16/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä myös käytän vaan 2 tampoonia menkkojen aikana jotka kestää 4 pv .. 

Vierailija
17/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minäkin voisin. Pahimpina aikoina mulla saa olla side ja extra-super-plus-maxi-tamponi, ja tunnissa tai jopa nopeammin kastuu housut.

Vierailija
18/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun limakalvo on se, joka vuota apois kuukautisten aikana. Onko teillä niukkakuukautissisilla ollut ongelmia raskauden kanssa, esim. onko keskenmenoja enemmän tai onko raskaaksi tulossa ollut ongelmia. Khjdun kunnollisella limakalvolal on nimittäin tämän asian kanssa tekemistä paljonkin,

"Alkiorakkula kiinnittyy kohtuun siten, että osa sen soluista kasvaa kohdun paksuun limakalvoon kiinni ja muodostaa istukan. Muut alkion solut muodostavat sikiön ja sikiökalvon. Alkio kiinnittyy kohtuun noin viikon kuluttua munasolun irtoamisesta (noin kolme viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta, oli sitten kyseessä luonnollinen tai koeputkihedelmöitys). Tässä vaiheessa nainen ei vielä havaitse olevansa raskaana.

Verikokeella raskaus voidaan tosin havaita jo ennen laskettujen kuukautisten alkamista. Solut, jotka muodostavat istukan, tuottavat hCG-hormonia (ihmisen koriongonadotropiini), joka aiheuttaa sen, ettei keltarauhanen surkastu ja että raskaus jatkuu. Kohdun limakalvoon kiinnittynyt alkio erittää mitattavia määriä hCG:tä jo 10 päivää hedelmöitymisen jälkeen, eli pari päivää ennen kuukautisten poisjäämistä."

Vierailija
19/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekaa päivää max 2 tuntia ja side tampooni oltava yhtä aikaa. Kateeksi käy jotka pärjää vähemmällä. Mulla menee joka kerta 2 pakettia siteitä ja 1 paketti tamponeja. Tampojena en loppuajasta sitten enää tartte. 

Vierailija
20/24 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmasti jään lapsettomaksi. On siis ongelmia raskauden kanssa. Yksi keskenmeno ja muuten turhia yrityksiä. Niukat kuukautiset varmasti liittyvät asiaan. En nyt ottanut tätä seikkaa esille kun ei siitä ollut kyse. Jos siis runsailla kuukautisilla on joku yhteys raskaaksi tulemiseen, olen valmis kärsimään ne milloin tahansa. Lapsi olisi suurin lahja mitä tältä maailmalta voisin saada. :)

10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi