Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kotona - miten herkuttelisit?

Vierailija
22.07.2013 |

Olen huomenna pitkästä aikaa yksin kotona koko päivän. Lapset ja mies lähtevät tunnin päästä pois kotoa ja tulevat keskiviikkona takaisin.

Olen lähdössä vielä kauppaan, mutten osaa päättää mitä herkkuja ostaisin itselleni.

Antakaa ideoita?

Aamiainen, välipala, illallinen tai iltapala. Lounaan syön ystäväni kanssa kaupungilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä herkuttelen halutessani ihan millon vaan. Ei se sitä vaadi, että muu perhe lähtee pois.

Vierailija
2/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen jokin ihana smootie, siihen maustamatonta jugurttia esim. turkkilainen, banaania, marjoja, loraus hunajaa, leseitä, välipala joku hyvä hedelmä tai mansikoita tms, illallinen: wokkia, paista kanasuikaleita, pilko mukaan vihanneksia (ei pakaste) ja nuudeleita, mausta pippurilla, chilillä ja seesamiöljyllä, iltapala dippivihanneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kyllä ihan normaaleja ruokia yksin ollessani, tai pikemminkin vähemmän kuin yleensä... en juuri edes viitsi käydä kaupassa.

Vierailija
4/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kerrankin hemmotella itseäni. Yleensä hemmottelen muita, mutta nyt ensimmäistä kertaa vuosiin olen kokonaisen vuorokauden täysin yksin kotona ja otan siitä kaiken irti.

Kanawokki kuulostaa ihanalta ja on sopivan helppoa kokatakin - kiitti ihanasta vinkistä. Smoothie myös.

Nyt kauppaan!

ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda siidereitä, mä herkuttelisin niillä ja jättäisin ruoan kauppaan!

Vierailija
6/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin toast skageneita :)

Vierailija
7/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna masturboisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä