No kyllä se synnytys nyt kestää
Kommentit (19)
Julkaisevat tiedon illalla ja sitten tuore äiti ja vauva voivat nukkua yön yli ja aamulla tulla kampauksen ja meikin jälkeen median eteen. Ihan laskelmoitua.
Mä olen huolissani, ei kuninkaallisia pistetä kärvistelemään tuntitolkulla
Kate karjuu parhaillaan ja kiroilee :D
Ellukin jo kyllästyi ja huristeli takas kämpille. Ja toisekseen miten Willy muka jaksaa noin monta tuntia valvoa Katen vierellä? Höpöhöpö.
Hyvä että on huippulekurit paikalla, voimia Kate!
Ei käy kateeksi Katea. Ajatelkaa, jos itse olisitte synnyttämässä ja puoli maailmaa odottaa uutista, että milloin se vauva sieltä oikein tulee... Itsestä oli jo ahdistavaa kun sukulaiset tiesivät ja odottivat syntymää (kesti 48 tuntia).
Hirmuiset paineet siinä perheessä :(
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 19:51"]
PUSH KATE PUSH!
[/quote]
:D
Yksityisyyden, suojan ja oman rauhan kokemus edistävät niiden hormonien eritystä, jotka saavat synnytyksen edistymään hyvin.
huippulääkäritiimit ja kaikki miljoonat porukat siellä eivät kyllä edesauta yksityiseen synnytysregressioon vaipumista...
Tsemppiä Kate :)
huippulääkär
Siis voiko joku nyt oikeesti odottaa jonkun kuninkaallisen pentua kuin jotakin lähipiiriin kuuluvaa vauvan syntymää :o Mikä teitä ihmiset vaivaa :D
Mä olen ihan innoissani :) tykkään kuninkaallisista!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:24"]
Siis voiko joku nyt oikeesti odottaa jonkun kuninkaallisen pentua kuin jotakin lähipiiriin kuuluvaa vauvan syntymää :o Mikä teitä ihmiset vaivaa :D
[/quote]
myönnä pois, kyllä suakin kiinnostaa muuten et olisi avannut tätä ketjua.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:24"]
[/quote]
Niinpä.
jossain lehdessä kerrottiin että kate pelkää kuollakseen että joku onnistuu napsaamaan synnytyksestä kuvan ja myymään lehdistölle...ehkä se jännitys pitkittää entiestään.