Söin äsken kokonaisen paketillisen nakkeja yksin
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halvat kala ja lihapullat ym. makkarat ovat teurasjätteistä tehtyjä. Katsokaa tuoteselostetta.
Ihan helvetin hyviä ne vaan on. Mulle kelpaa. Oon tämmönen kaikkiruokainen possu.
Kiuasmakkara tinapussissa saunan jälkeen... oi niitä aikoja.
Parempi on, kun ei tiedosta mitä syö niin ruokakin maittaa. Olkoon se sitten mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nakkeja sillä katson tuoteselosteen ettei ole kamaraa ja koneellisesti erotettua lihaa sillä se on teurasjätettä. Teurasjätettä en suostu syömään niin että katson tuoteselosteen tarkkaan enkä osta mitään halpaa sillä ne ovat varmasti teurasjätettä.
No eikös se ole varsin ekologista, ettei mikään mene hukkaan. Ajattele mitä tuhlausta, jos kaikki söisi vain sisäfilettä. Nakit on hyviä.
On mulla nakki tuote minkä kelpuutan eikä se ole teurasjätettä. Syököön ken tahtoo teurasjätettä mutta minä en sitä syö. Ennemmin sitten kasvisruokaa. Lihasta en syö muuta kuin filettä vähäsen ja kaikkein kalleinta nakkia suostun syömään. En syö teurasjätettä missään muodossa.
Minä tein tuota samaa monesti, kaksikymmentä kiloa sitten.
Syötkö ap ahdistukseen, vai todelliseen nälkään?
Mmm. niin hyvää nitriittiä ja eläinten sisälmyksiä aina muhennetusta peräsuolesta silmiin.
Hyvä suoritus, Heikki Kinnunenkin söi vaan yheksä!
Liha(va)an verrattavissa kirjoitti:
Mmm. niin hyvää nitriittiä ja eläinten sisälmyksiä aina muhennetusta peräsuolesta silmiin.
Mitä sitten? Kelpaisiko arvon kermaperseelle kenties kaviaari?
Kiekonheittäjä Pertti Hynni on syönyt 100 nakkia ja perunat päälle! Perunoita oli Pertin kertoman mukaan alle kymmenen joten Pertti itse ei halua että perunoita lasketaan mukaan tuohon ennätykseen koska perunoita oli niin "vähän".
Juu juu. Parisuhteessa olevat naiset syövät yhden nakin veitsen ja haarukan kanssa, ja siinäkin menee tunti.