Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M Douglas sai kondyloomasta syövän

Vierailija
22.07.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288583877240.html

Oli nuollut vaimonsa pillua ja meinas henki lähteä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v on niin pitkä aika, että valitettavasti! olet saanut tartunnan mieheltäsi :(

Vierailija
22/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:10"]

15v on niin pitkä aika, että valitettavasti! olet saanut tartunnan mieheltäsi :(

[/quote]Ei välttämättä. BÖBI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus voi tosiaan antaa itsestään merkkejä vasta vuosikymmenten päästä tartunnasta. Yleensä alle kolmikymppisellä keho parantaa tulehdukset eikä ne tule koskaan näkyviin. Vasta myöhemmällä iällä ne eivät niin helposti parane ja tulee solumuutoksia.

Vierailija
24/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:22"]

Vai niin, eipä ole koskaan mitään oireita ollut ja 20 vuotta sama mies =)

Ainakin 3 kertaa olen laittanut aloituksen suuseksin vaaroista mutta valveutunut avmamma on tyrmännyt vaaran. Vaara on kuitenkin todellinen, HPV aiheuttaa mille tahansa limakalvolle solumuutoksia.

[/quote]

No kaikilla naisilla ei ole kondylomaa =) Joten turvallista suuseksiä jatkossakin

[/quote]

Tuo suhtautuminen kysymykseen taisi paljastaa, että omassa pimpulissa asustaa visvasyylä. Eiköhän Douglasilla ole ollut ns laatumisuja, ei mitään tautipesiä.

[/quote]

Vierailija
25/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eroaa alapääseksistä? Samalla tavalla ne taudit siellä limakalvolla tarttuu, jestas taas teitä =)

Vierailija
26/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, eikös se nyt ole ollut kaikille selvä, että kondylooma aiheuttaa solumuutoksia. Enemmän niitä siellä alapäässä on kuin suussa tai missä ikinä ap:n aloituksessa olevalla olikaan. Kondulooma tarttuu limakalvokontaktissa, joten eipä sillä väliä harrastaako alapää- vai suuseksiä. Tarttuminen aivan samaa luokkaa.

Vierailija
27/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 13:39"]

Hirveän nolo kommentti Michaelilta! Eikös hän ole polttanut aika paljon. Yrittikö selitellä kurkkusyöpäänsä vierittämällä sen naisten syyksi, sen sijaan että olisi antanut uskoa sen johtuvan mahdollisesti itse elintavoistaan (esim. rööki). Tiedän, että kurkkusyöpä voi tulla muutenkin, esim. tupakoimattomalle. Silti tosi nolo selitys, ei ihme että Catherine suuttui ;( Yleensä julkkikset eivät puhu suuseksistään, yääkkkk.

[/quote]

Nykydiagnostiikalla pystytään kyllä selvittämään, onko syöpä papilloomaviruksen aiheuttama.

Vierailija
28/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin pystytään. Mutta siinä näytteessä ei lue, keneltä niistä kymmenistä tai sadoista naisista se M.D. on sen saanut, etenkin tietäen miehen taustat. Ja kuinka monelle kymmenelle tai sadalle naiselle on itse sen tartuttanut... siitähän ei tarvi välittää... virus kun leviää ihan käsienkin välityksellä.

Vierailija
29/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HPV kerro mistään seksihurjastelusta, jos joku niin vielä nykyään luulee. Virusta on todettu ihan pikkulapsillakin, ilman mitään pedofiliataustoja - ilmeisesti tarttunut jo äidin synnytysteistä. Itsellä todettiin papa lk 2 ja hpv kun olin 22-v. hakemassa ekoja pillereitä ja otettiin eka kerran papanäyte. Olin yli kaksikymppiseksi neitsyt ja tasan tarkkaan käytettiin kondomia niiden parin tyypin kanssa, joiden kanssa ehdin olla ennen nykyistä puolisoani. Virus hävisi itsekseen, ei ole uusinut sen jälkeen. 

Vierailija
30/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hpv ei häviä koskaan

Vierailija
31/31 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:11"]

Ei HPV kerro mistään seksihurjastelusta, jos joku niin vielä nykyään luulee. Virusta on todettu ihan pikkulapsillakin, ilman mitään pedofiliataustoja - ilmeisesti tarttunut jo äidin synnytysteistä. Itsellä todettiin papa lk 2 ja hpv kun olin 22-v. hakemassa ekoja pillereitä ja otettiin eka kerran papanäyte. Olin yli kaksikymppiseksi neitsyt ja tasan tarkkaan käytettiin kondomia niiden parin tyypin kanssa, joiden kanssa ehdin olla ennen nykyistä puolisoani. Virus hävisi itsekseen, ei ole uusinut sen jälkeen. 

[/quote]

HPV voi tarttua, vaikka käytettäisiin kondomia. Sama pätee muutamaan sukupuolitautiin.