Mies jättää joka riidan jälkeen
Oli kyse sitten pienistä tai suurista asioista, poikkeuksetta aina ennenkuin ollaan päästy asioissa metriä pidemmälle mies ottaa vaatteensa ja tavaransa ja jättää avaimen pöydälle ja lähtee kotiinsa. Ja se raivon taso on jotain aivan käsittämätöntä.. Mies on skorpioni merkiltään. Alkaa henkisesti olla raskasta kun joka ikinen kerta joudun käyttämään kaikki sanani ja sovittelukykyni saadakseni hänet leppymään. Suhde on kestänyt vajaan vuoden ja alkoi kummankin ollessa vielä entisissä liitoissaan. Mustasukkaisuus ja epäluottamus on ollut mukana alusta asti. Nyt mies on taas lähtenyt viikonloppuna aivan käsittämättömästä syystä kotiinsa ja mitään ei ole kuulunut :( En minäkään jaksa tälläistä enää. Ilman näitä konflikteja suhde on täynnä rakkautta ja intohimoa.. Kuluttavaa.
Kommentit (25)
Kyllähän tuo on toisen manipuloimista, jonkinasteista läheisriippuvuutta tms. Ei ole tervettä eikä tuollaisessa pidä kenenkään elää.
Ja ihanko yksin mies riitelee? Kyllä riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.. Joten koitapas itsekin rauhoittua.. ;-)
Anna miehen mennä heti ja olet kuin ei mitään olisi tapahtunut kun tulee takaisin. Mitä sitten tapahtuisi?
Itse en ottaisi mokomaa kyllä takas. Nuo lapselliset riidat kun eivät lopu, ellei kumpikaan osaa käyttäytyä aikuismaisesti. Eli sinä vaihdat lukot kun lähtee tai hän lopettaa kiukuttelun ja opettelee keskustelemaan.
Höpö höpö, ei huonoa käytöstä tule luvittaa horoskooppiroskalla! Ihmisillä on erilaisia temperamentteja, tunteet voivat kuohahtaa joillain herkemmin kuin toisilla, mutta se, miten ihminen käyttäytyy ei aikuisilla saa olla tunteiden sanelemaa. Ei kannata elää niin, että koska siippa on syntynyt marraskuussa, ilkeys ja vallankäyttö on sille sallittua, ja mun kesän lapsena kuuluu olla tasainen ja kiltti.
Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:35"]
Höpön höpö, jos noita konflikteja ei olisi, ei olisi myöskään sitä rakkautta ja intohimoa. Voi olla, että skorpionin luonne tai muuten vaan, mutta mun skorpparimieheni oli just tuollainen. Sillä ei ollut mitään säätönappulaa tunteissaan, sillä oli vaan on-off-kytkin.
Itse rauhallisen maamerkin edustajana totesin hyvin pian, että antaa toisen riehua. Hän ei edes itse oikeastaan nähnyt käytöstään, vaan oli aina silloisen tunnekuohun vallassa.
[/quote]