Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää joka riidan jälkeen

Vierailija
22.07.2013 |

Oli kyse sitten pienistä tai suurista asioista, poikkeuksetta aina ennenkuin ollaan päästy asioissa metriä pidemmälle mies ottaa vaatteensa ja tavaransa ja jättää avaimen pöydälle ja lähtee kotiinsa. Ja se raivon taso on jotain aivan käsittämätöntä.. Mies on skorpioni merkiltään. Alkaa henkisesti olla raskasta kun joka ikinen kerta joudun käyttämään kaikki sanani ja sovittelukykyni saadakseni hänet leppymään. Suhde on kestänyt vajaan vuoden ja alkoi kummankin ollessa vielä entisissä liitoissaan. Mustasukkaisuus ja epäluottamus on ollut mukana alusta asti. Nyt mies on taas lähtenyt viikonloppuna aivan käsittämättömästä syystä kotiinsa ja mitään ei ole kuulunut :( En minäkään jaksa tälläistä enää. Ilman näitä konflikteja suhde on täynnä rakkautta ja intohimoa.. Kuluttavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainen tilanne.Mies ei osaa/ymmärrä,että riidat kuuluvat suhteeseen.Ei ketään pidä hylätä eikä häntäkään hylätä.Ei ole kehittynyt vielä ymmärtämään, jokaisessa perheessä on vaikeutensa..jos kaikki toimisivat kuten hän..ei olisi perheitä olemassa.

Vierailija
2/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tuollainen (ja muuten rapu horoskooppimerkiltään) ja mä paljolti kuten Ap.

Pari vuotta jaksoin ja sitten kaivoin pään perseestäni ja suoristin selkäni. Exä meni ihan kipsiin, kun en enää pyydellyt anteeksi tai päästänyt häntä kuin koira veräjästä.

Ensihämmennyksen jälkeen tilanne paheni. Alkoi tulla voimakasta henkistä väkivaltaa ja loppujen lopuksi myös pari kertaa nappasi hiuksista kiinni. Hänen mielestään suunta oli looginen, mä olin hänen mielestään karaistunut siten ettei muhun muulla tavoin saanut osumia ja niitä on kuulemma riidellessä tultava. Mun mielestä suunta oli loogisesti ero ja niin tapahtui.

Neljä vuotta eron jälkeen exä ihmettelee edelleen mitä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 11:06"]Ja ihanko yksin mies riitelee? Kyllä riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.. Joten koitapas itsekin rauhoittua.. ;-)

[/quote]

Ei muuten tarvita.

Mä osaan sujuvasti pahimmissa PMS- höyryissäni riidellä miehen kanssa ihan yksin. Ihan sama vastaako mies, mitä vastaa, miten vastaa, poistuuko paikalta, tuleeko halaamaan... Mä riitelen.

Vierailija
4/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:19"]

Oli kyse sitten pienistä tai suurista asioista, poikkeuksetta aina ennenkuin ollaan päästy asioissa metriä pidemmälle mies ottaa vaatteensa ja tavaransa ja jättää avaimen pöydälle ja lähtee kotiinsa. Ja se raivon taso on jotain aivan käsittämätöntä.. Mies on skorpioni merkiltään. Alkaa henkisesti olla raskasta kun joka ikinen kerta joudun käyttämään kaikki sanani ja sovittelukykyni saadakseni hänet leppymään. Suhde on kestänyt vajaan vuoden ja alkoi kummankin ollessa vielä entisissä liitoissaan. Mustasukkaisuus ja epäluottamus on ollut mukana alusta asti. Nyt mies on taas lähtenyt viikonloppuna aivan käsittämättömästä syystä kotiinsa ja mitään ei ole kuulunut :( En minäkään jaksa tälläistä enää. Ilman näitä konflikteja suhde on täynnä rakkautta ja intohimoa.. Kuluttavaa.

[/quote]

Ilmeisesti ansaitsette toisenne. Kunnon sadomasokistinen suhde. Ap taitaa nauttia "uhrina" olemisesta. Onnea vaan! Saahan siinä kerjättyä myötätuntoa muilta ihmisiltä. Aikuiseksi kasvaminen on joillekkin ihmisille kovapaikka.

Vierailija
5/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä aivan liian vanha, kun en ymmärrä tuollaista "rakkautta"?

En ymmärrä myöskään "jättää joka riidan jälkeen". Kuinka se on mahdollista? Kun on kerran  jättänyt ja lähtenyt,  ja avaimet ovat pöydällä, niin se romanssi oli sitten siinä. Ei minua ole kukaan jättänyt useampaa kertaa (tähän mennessä ei oikeastaan ensimmäistäkään), enkä minä ketään.

Kai sitä voi rakastaa, vaikka ei riitelisikään. Ja toiseksi voi rakastaa asumatta yhdessä.

Vierailija
6/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän turhautumisesi, mutta ymmärräthän, että mies tekee näin koska tietää että sinä lepyttelet ja pyytelet anteeksi vaikka vika ei ole sinussa? ehdotan että et ota mitään yhteyttä ja katsot kauanko kestää että mies ottaa itse yhteyden ja jopa mahdollisesti pahoittelee käytöstään. Horoskooppimerkki ei ole syy huonoon käytökseen, älä alistu ovimatoksi.

Vierailija
7/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

petokselle perustetut suhteet eivät yleensä onnistukkaan. ja hyvä niin.

Vierailija
8/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpö, jos noita konflikteja ei olisi, ei olisi myöskään sitä rakkautta ja intohimoa. Voi olla, että skorpionin luonne tai muuten vaan, mutta mun skorpparimieheni oli just tuollainen. Sillä ei ollut mitään säätönappulaa tunteissaan, sillä oli vaan on-off-kytkin.

Itse rauhallisen maamerkin edustajana totesin hyvin pian, että antaa toisen riehua. Hän ei edes itse oikeastaan nähnyt käytöstään, vaan oli aina silloisen tunnekuohun vallassa.

Ja onnen hetket olivat myös ylipursuavia. Uudet ideat sellaisia että niitä piti heti toteuttaa.

Vierailija
9/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta tuosta ja toi on ihan hiton kuluttavaa. Kaikista pahinta se, että seuraavana päivänä olisi pitänyt olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja mies saattoi kimpaantua milloin tahansa jostain ihan käsittämättömästä asiasta niin että lähti kauheasti raivoten ja ovet paukkuen menemään. Meilläkin oli tosi ihanaa silloin kun mies oli hyvällä tuulella, mut valitettavasti koskaan ei tiennyt, kauanko sitä kestää. Lopulta aloin elää ihan kusi sukassa ja vältellä tekemästä ties mitä ihan normaaleita asioita, koska pelkäsin että mies saattaa kilahtaa niistä. Tää oli paha virhe, eikä ainakaan auttanut mitään. Välillä alkoi tuntua, että mies oikein hakemalla haki syytä ottaa ne raivarit ja lähteä. Joskus se oli monta päivääkin poissa ja laittoi vaan jotain vihatekstareita jos yritin ottaa yhteyttä. Oon näin jälkeenpäin miettinyt, että olikohan sillä toinen ja noi raivarit oli keino saada mut hämmennyksiin ja liueta tilanteesta niin etten osaisi epäillä mitään? Enpä tiedä, ihan terve tuo mies ei kyllä ollut.

Meidän suhde ei kyllä kestänyt kauaakaan, kun sain tarpeekseni ja en ole hetkeäkään eroa katunut.

Suosittelen, että seuraavalla kerralla otat tuon miehen lähtemisen siltä kannalta, että nyt olette oikeasti eronneet ja vedät siinä johdonmukaista linjaa. Soitat seuraavana päivänä ihan viileästi, että milloin tulee hakemaan tavaransa pois (jos sillä nyt semmoisia on sun kämpillä).

Mun on erittäin vaikea kuvitella, että noin käyttäytyvä ihminen tulisi merkittävissä määrin muuttumaan.

Vierailija
10/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sillä yleensä on sun avaimet? kuulostaa tosi hankalalta tyypiltä, toivottavasti et ota takaisin.

Vierailija
11/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ajattelit tuota vielä katsella? Anna jo olla, pistä se mies lopullisesti pihalle ja viskaa loput roinat ikkunasta perään. Ei kukaan tarvitse tuollaista tuuliviiriä, toivottavasti sinäkään et ole niin epätoivoinen, että enää sitä takaisin pääsäisit ja hyvittelisit sitten taas kaikin tavoin. Tuohan on ihan teinimäistä touhua molemmilta. Miehiä on maailma täynnä, miksi roikut siinä yhdessä vielä?

Vierailija
12/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, jos jättää sut ja jättää avaimenkin, niin loppuhan se suhde on.

Loppu on loppu, ei tommoseen kerjäilyyn pidä lähteä, jos ei jostain kumman syystä tykkää tulla jätetyksi.

Vierailija
13/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tuollaista urpoa nuorena. Onneksi tajusin lähteä, vaikka liian myöhään.

Vierailija
14/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP -jos sulla on hiukkaakaan itsetuntoa niin tuskin jäät tuohon tuleen makaamaan. Loppu on loppu. Ilmoita miehelle tylysti, että saa loput tavaransa odottavat oven ulkopuolella.

Vierailija
15/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioninainen, eikä se oikeuta taikka laillista käyttäytymään kuin kusipää. Löydät ihan tasan paremman miehem itsellesi, tuollainen käyttäytyminen on säälittävää

Vierailija
16/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:27"]

Olen skorpioninainen, eikä se oikeuta taikka laillista käyttäytymään kuin kusipää. Löydät ihan tasan paremman miehem itsellesi, tuollainen käyttäytyminen on säälittävää

[/quote]

Samaa mieltä. Lapsellista, säälittävää, ja huomionhakuista touhua mieheltä. (Itsekin olen skorpioninainen.)

Vierailija
17/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:27"]

[/quote]

Samaa mieltä. Lapsellista, säälittävää, ja huomionhakuista touhua mieheltä. (Itsekin olen skorpioninainen.)

[/quote]

Samaa mieltä kuin nämä skorpioninaiset.

t. skorpionimiehen puoliso, yhdessä yli 20 v.

Vierailija
18/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te oikeasti ota horoskooppeja vakavasti?

Vierailija
19/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:19"]

[/quote]

matteja ja mervejä tuntuu löytyvän. *repee*

Vierailija
20/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis ongelmahan ei ole siinä, että mies jättää sinut joka riidan jälkeen, vaan se, että SINÄ otat hänet takaisin joka kerta, kun hän on jättänyt sinut.

Peilinne, olkaa hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä