K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Retinol ja C vitamiini serum on nr 1 mun sekaiholle
Kerran vkossa ordinary ns verinaamio aha kuorinta ja sen jälkeen lumenen hydrageeli maski.
Näillä mennään eikä maksa maltaita.
Aasialaiset naiset juo luulientä, siinä on kollageenia. Käytä aurinkorasvaa. Elä terveellisesti, vältä alkoholia ja sokeria.
Tuossa kuvassa nainen, jonka veltostunutta alakasvojen osaa on korjattu leikkauksella. Onhan siinä aikamoinen ero ennen leikkausta olevaan tilanteeseen.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTPo5sTWId4W6GoQA…
Saako millään pistoshoidoilla lähellekään samanlaista eroa? Luultavasti ei, mutta toki vähempikin piristys väsyneeseen ja vihaiseenkin ilmeeseen riittäisi.
Olen siis enimmäkseen hyväntuulinen nainen, mutta olen "sukuvikana" saanut roikkuvat alakasvot, joiden vuoksi näytän tyytymättömältä ja vihaiseltakin vähän.
En yritä saada takaisin nuoruutta tai nuoren naisen ulkonäköä, mutta haluaisin näyttää enemmän siltä naiselta, mikä olen luonteeltani, eli ystävällinen ja hyväntuulinen. Mikä siis avuksi, kun leikkaus ei kiinnosta?
Vierailija wrote:
Profhilo-pistoshoito alakasvoihin, kosteuttaa ja kiinteyttää, ei tee luonnotonta pingottuneen näköistä täyteainehoito- eikä lankakiristysvaikutelmaa, mutta silti nostatti lieviä "bulldoggiposkia" ja auttoi nasaalijuonteisiin. Tuo pitää tehdä sarjanhoitona 2 kertaa niin että kuukausi välissä.
t: N51
Onko muilla kokemusta tuosta Profhilo -pistoshoidosta esim. alakasvoihin? On vähän vaikea uskoa, että se auttaisi, jos iho jo roikkuu, kuten esim. tuossa kuvassa:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYewJZx59cog-lGb3…
Mutta toivottavasti auttaa. Kerrottehan, jos on hyviä kokemuksia, kiitos. Hintahan on aika kova, kun yksi piikitys on 399 e ja se pitäisi tehdä kuukauden välein alussa ainakin kaksi kertaa.
Jotkut kertoilevat, että estrogeenivoide auttaisi, mutta eihän Suomessa edes myydä estrogeeniä voiteena. Geelinä myydään, mutta siinä on alkoholia, joten se kuivattaa ihoa eikä sitä saa laittaa kasvoihin muutenkaan gynen mukaan. En tiedä, miksi hän siitä minulle mainitsi. Olisikohan jotkut sitä käyttäneet kasvoihin ja hänelle kertoneet.
Nukkuminen. Liikunta. Positiivinen elämänasenne.
Meni lainaukset pieleen edellisessä viestissä, joten uusiksi:
Onko muilla kokemusta tuosta Profhilo -pistoshoidosta esim. alakasvoihin?
On vähän vaikea uskoa, että se auttaisi, jos iho jo roikkuu, kuten esim. tuossa kuvassa:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYewJZx59cog-lGb3…
Vierailija wrote:
Nukkuminen. Liikunta. Positiivinen elämänasenne.
Noista on varmasti apua, mutta eivät nekään auta, jos geeniperimänä on saanut helposti roikkuvan ihon.
Jonkun verran auttaa kasvojumppa, ehkä kevyt kasvohierontakin, mutta ei kannata hieroa kasvoja kovasti, kuten joissain kasvohieronnoissa tehdään, siinä vain venyy iho lisää.
Perustat yrityksen joka toimii kesäsesonkina. Itse töissä joka päivä. Tein näin 4-kymppisenä, välttänyt auringon 15 vuotta, iho 10v. nuoremman näköinen kuin ystävillä jotka samanikäisiä.
Mullakin on aika paljon otsassa uurteita ja sibeliukset myös, mutta eivät ne mua haittaa. Sen sijaan mua haittaa ihon löystyminen, joka kai pahenee ja vähitellen iho alkaa roikkua ja tulee ne hamsterinpussit.
Anoppini oli 83-vuotias kuollessaan. Hänellä oli ihan käsittämättömän sileä iho. Otsassakin muutama todella hentoinen viiru vain eikä muuallakaan kasvoissa ollut muita vanhenemisen merkkejä, kuten ei ollut esim. huulien yläpuolella uurteita, kuten itselläni on, vaikken ole koskaan tupakoinut. Hän näytti silti ikääntyneeltä, koska iho roikkui, mutta moni luuli häntä esim. 80-vuotiaana 70-vuotiaaksi - varmaan sen sileän ihon vuoksi. Ja oli hän muutenkin jotenkin nuorekas. Häntä ei oltu leikelty eikä piikitelty.
Vierailija wrote:
Hyvä aurinkorasva, sitte joku perusvoide jos tuntuu että iho kuivaa, ei muuta.
Elä lihota ittees , syö kunnollista ruokaa, ja liiku jokapäivä.
Niin, ja huolehdi aivoista kans.
Tämä, mutta EI apteekin PERUSvoidetta kasvoille, aqualanit ja humektanit kertakaikkiaan tukkii ihon. Pilasin 3-kymppisenä ihon niillä pitkäksi aikaa. Putelissa/tuubissa pitää olla maininta non-komedogenic.
Vierailija wrote:
Meni lainaukset pieleen edellisessä viestissä, joten uusiksi:
Onko muilla kokemusta tuosta Profhilo -pistoshoidosta esim. alakasvoihin?
On vähän vaikea uskoa, että se auttaisi, jos iho jo roikkuu, kuten esim. tuossa kuvassa:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYewJZx59cog-lGb3…
On kokemusta profhilo-hoidosta. Muutaman vuoden olen käynyt säännöllisesti. Ei mielestäni vaikuta ollenkaan kiinteyttävästi, mutta kosteuttaa ihoa ihanasti. Sen jälkeen ei ole edes talvisin ollut hilseilyä tai muutenkaan kuivuutta. Iho on koko ajan pehmeä ja silkkinen. Aluksi otin 3 kerran sarjoja pari kertaa vuodessa. Nyt otan ylläpitona hoidon silloin tällöin.
Kaulani iho parani huomattavasti pelkästään yhdellä hifuhoidolla. Ikää on 50. Olen suht normaalipainoinen, harrastan liikuntaa mutta minua vaivaa silti orastavat hamsteripussit ja kaulani on näyttänyt melko ikävältä viimeiset kolme vuotta.
profhiloa käytän myös. Hifun meinaan uusia parin kuukauden päästä. Eka hifu tehtiin kuukausi sitten, ja kaula näyttää edelleen hyvälle. Heti hoidon jälkeen en huomannut mitään, mutta joka päivä hoidon jälkeen tulos parani. Kaiken sen kivun ja tuskan väärti on tuo hoito.
Löysätkää nyt hyvät ihmiset tuota sekoilua; satojen eurojen voiteita ja botoxia :(
Vanhemmiten se naama näyttää vähän erilaiselta. Säälittäviä ja karmeita kaikki kiristetyt naamat, kun aikuiset ihmiset eivät kestä vanhenemista, ja sitten lopulta alkaa kirurgikierre.
Itse teen silloin tällöin kasvojumppaa (vääntelen naamaa erilaisiin ilmeisiin) ja aurinkoa vältän. Kesällä aina varjossa ja aurinkovoide vähintään SPF30. Kasvoille, kaulalle ja decolteelle Nivea creme ja Lidlin Q10 Intense -voide. Maksaa alle 4 euroa.
Ikää nyt 63 v, eikä vielä yhtään ryppyä naamassa.
Kylläpä te jaksatte panostaa ihoonne! Varmasti näytättekin nuoremmilta kuin minä, ei siinä mitään.
Valitsin jo nuorena, etten aio surra vanhenemista. Rypistyn minkä rypistyn.
En varo aurinkoa, ulkoilen paljon. Nauran paljon. Perusvoiteet riittävät enkä meikkaa kuin juhliin.
Paljon unta, naurua ja seksiä! Noilla elämänilo pysyy ja katsoo ryppyjen seasta nauravat silmät.
Olkaa armollisia itsellenne, naiset!
Ostin itselleni joululahjaksi led-valonaamion (Current Body), ja olen käyttänyt sitä nyt säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa noin kolmen kuukauden ajan. Ihoni on kirkastunut ja väri tasoittunut, juonteet ovat silinneet ja jopa hamsterinpussit näyttävät kiinteytyneen hitusen. Olen saanut levänneestä ja virkeästä ulkomuodostani palautetta niin perheenjäseniltä kuin työkavereilta. 10 minuuttia päivässä riittää. Naamio oli kallis kertaostos, mutta todellakin sen arvoinen, suosittelen!
Muuten minulla on käytössä Mossan kasvovesi, C-vitamiinipitoinen seerumi aamuisin, LV hajusteeton kasvorasva sekä kevyt kasvoöljy. Ja tietenkin aurinkorasva vuoden ympäri. Iltaisin käytän C-vitamiinin sijaan etanaseerumia ja kasvoöljyn tilalla Ordinaryn retinolia. Kesäisin tiputan kasvoöljyn pois.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te jaksatte panostaa ihoonne! Varmasti näytättekin nuoremmilta kuin minä, ei siinä mitään.
Valitsin jo nuorena, etten aio surra vanhenemista. Rypistyn minkä rypistyn.
En varo aurinkoa, ulkoilen paljon. Nauran paljon. Perusvoiteet riittävät enkä meikkaa kuin juhliin.
Paljon unta, naurua ja seksiä! Noilla elämänilo pysyy ja katsoo ryppyjen seasta nauravat silmät.
Olkaa armollisia itsellenne, naiset!
Eipä voisi enää vastenmielisempää viestiä kukaan aiheesta kirjoittaa vaikka oikein yrittäisi.
Mikä auttaa silmien ryppyihin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä auttaa silmien ryppyihin?
Botox.
Terveellinen ruokavalio, juo riittävästi vettä, liikunta... Joku ihollesi sopiva kosteusvoide, seerumi -itse tykkään ACO bright booster, iltaisin. Aurinkovoide ja kerran vuodessa botoxia.
Tuskin kukaan luulee mutta joskus on ihana elää valheessa. Täytyy olla oikeasti todella kovakuntoinen kallo, jos pelkkä todellisuus riittää. Siis oikea raaka todellisuus.