Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
721/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korealainen monivaiheinen ihonhoitorutiini erilaisene seerumeineen ja hoitovesineen on tehnyt ihostani paljon raikkaamman näköisen enkä enää kärsi ihon pintakuivuudesta. Myös väri on tasainen eikä punakirjava niin kuin ennen. Vahva C-vitamiiniseerumi ja yöksi Ordinaryn retinolia.

Eihän retinolia saa myydä Suomessa ilman reseptiä? Tarkoitatko niitä retinolin tyylisiä valmisteita, joilla on melkein samanlainen nimi mutta eivät ole oikeasti retinolia? Auttavatko ne mitään?

Sekoitat nyt varman tretinoiiniin, joka on reseptikamaa.

Vierailija
722/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula's choice tuotteet ovat olleet todella hyviä kosteutukseen. Saa esim Skincity nettikaupasta. Ja sitä kasvovettä ei sitten laiteta yhtä kerrosta, vaan MONTA. Korealaiset laittavat 7 kerrosta. Sitten seerumit, Boosterit, voiteet ja öljyt päälle. Näin sain pintakuivan ihoni kuntoon. Pienet näpytkin hävisi ja samoin puolet mun couperosa verisuonista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako estrogeenikorvaushoito ihon vanhenemiseen?

Botox on maltilla hyvä sibeliuksiin, nyt olen miettinyt hyaluronhoitoja kun onnistunut laihdutus ja nasot sekä silmäpussit tullut syvemmiksi, onko kellään kokemusta?

N51

Estrogeeni lienee niitä parhaita ulkonäön nuorekkaana säilyttäjiä. Olin kerran töissä sellaisessa kliinisessä tutkimuksessa, jossa hormonikorvaushoidon saajia seurattiin 9 vuotta, ja lääkkeetön kontrolliryhmä kyllä kieltämättä oli ränsistyneemmän näköistä.

Uskon tähän. Minulle sanoi eräs sairaanhoitaja että kun vaihdevuodet alkaa niin ihossa näkyy sen aikaansaama romahdus nopeasti. Eli selkeä syy ja seuraus tuolla estrogeenilla.

Vierailija
724/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langat ihon alle poskiin, sain monta vuotta elinaikaa lisää ja hymy kaunistui :) kävin Ruoholahdessa ja oli melkein kivutonta. Paranin parissa päivässä.

Mulla on kuulemma niin ohut iho, että lankoja ei suositella. Profilo ja botox toimineet. Ikää 59v

Vierailija
725/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide kasvoille joka aamu, ympäri vuoden. Varjossa pysyminen.

Vierailija
726/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön rupsahtaminen tullut parissa vuodessa sen jälkeen kun täytti 40v, hirvittää mitä tästä vielä tulee. Uusimpana silmänympärysrypyt. Kaikista pahin on kuitenkin leuan alla roikkuva ryppyinen heltta johon ei auta kuin kirurginveitsi :(

Vierailija
727/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä rasvoja, äläkä meikkiä. Pese kasvot vain suihkussa käydessäsi.

Vierailija
728/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään kolmoisleuka.

T. antero60

Vierailija
729/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa iässä enään mitkään rasvat auta!

Vierailija
730/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehettömyys. Kaikkein tehokkain ja halvin keino.

Vierailija
731/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Mistä tota ordinaryn retinolia saa? Ollut jo useamman kuukauden kaikkialta loppunut :/

Vierailija
732/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras anti age -hoito on estrogeeni, kun kuukautiset ovat olleet vuoden ajan poissa. Ei tarvitse tyhjennysvuotojakaan enää. Auttaa myös yöheräilyyn, niin jaksaa töissäkin paremmin. Lopetan estrogeenin, kun jään eläkkeelle, sitten ei haittaa, jos heräilee yöllä.

Vierailija
733/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pahimmat viholliset on aurinko, tupakointi ja väärä hoito. Suomalaiset käyttää esim. ihonpuhdistukseen tuotteita jotka järkyttää ihon suojamuuria ja sitä myötä kemiallista tasapainoa -> iho kuivuu, herkistyy, tulee aknea, näppyjä, rosaceaa yms. Alkoholi myös turvottaa ja kuivattaa ihoa.

Itse suosin luonnonkosmetiikkaa, panostan etenkin kosteuttamiseen (esim. hyaluronihappo sitoo ihoon kosteutta, täyteläistä ja tasoittaa ihoa). Talvisin lisään ihonhoitoon öljyjä. Syön terveellisesti ja pyrin nukkumaan riittävästi.

Kasvojoogaa olen tehnyt jo muutamia vuosia ja nyt olen lisäksi hankkinut Lipper Facelifterin ja sillä on saanut lisäksi huulet täyteläisemmiksi. Myös iho näyttää todella heleältä ja kimmoisalta. Uskon että vaikutus on sama kuin treenillä esim. muualla vartalossa.

Vierailija
734/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Mistä tota ordinaryn retinolia saa? Ollut jo useamman kuukauden kaikkialta loppunut :/

Niiden omilta sivuilta https://theordinary.deciem.com/fi/theordinary-products

Vierailija
735/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä stressaa tai murehdi, tuovat vain lisää ryppyjä naamaan. Nauti joskus punaviintä ja hemmottele itseäsi. Kun kohtelet itseäsi hyvin se näkyy myös ulkonäössä! 

Vierailija
736/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Effectin EGF Serum

Vierailija
737/1202 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole hyväksynyt, että ikääntyminen voi olla kaunista jos haluat päästä ikääntymisen merkeistä noin paljon eroon :D

Vierailija
738/1202 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voidetta huulen yläpuolella oleviin ryppyihin. Nauraessa ei näy.

K- ja b-vitamiineja

Vierailija
739/1202 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole hyväksynyt, että ikääntyminen voi olla kaunista jos haluat päästä ikääntymisen merkeistä noin paljon eroon :D

Kai sitä saa haluta hidastaa väistämätöntä. Onjo sekin ok, että syö itsensä palloksi?

Vierailija
740/1202 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa haluta hidastaa väistämätöntä. Onjo sekin ok, että syö itsensä palloksi?

Miten tämä liittyy asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän