Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
701/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.

Mulla on roikkunut jo 10 v. vaikka painoindexi 17,5 ja ikää vasta 35, en ole ollut koskaan lihava.

Vierailija
702/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopetus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä silmien siristelyä, minulla vuosien siristely likinäköisyyden takia aiheutti sibeliusrypyt, joita ei korjata edes täytteillä.

Vierailija
704/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kasvojen kurtistelu ja ilmeily aiheuttaa ryppyjä, mutta sitten jos kurtistelua ja ilmeilyä kutsuu kasvojumpaksi / -joogaksi, se onkin hyvästä ja poistaa ryppyjä. Voisiko joku selittää tämän? Haluaisin kokeilla kasvojumppaa mutta en uskalla.

Lue kasvojumppakirjoja, niistä löytyy perustelut. Mutta lyhyesti: miksi kasvolihasten käyttäminen aiheuttaisi ryppyjä? Älä nyt kaikkea usko mitä joku sanoo.

Eri kasvojumpissa aktivoidaan nimen omaan kasvolihaksia joko ilmeilemällä tai venyttämällä varovasti lihaksia (ei ihoa!) ihon alla, jolloin mm. lihasten elastisuus paranee ja iho ei enää pussita kireän lihaksen päällä. Kuona-aineita poistuu. Olen skeptikko mutta olen todennut että kasvojumppa toimii - kun vaan jaksaisi tehdä.

Muokataanhan vartaloakin liikunnalla ja käyttämätön lihas roikkuu surullisena tai kiristyy. Eivät kasvot ole poikkeus.

Kiitos perusteluista! Tämä asia on oikeasti vaivannut minua, koska yleisesti puhutaan ilmerypyistä ja mitä muuta ilmeet ovat kuin kasvolihasten aktivointa eri tavoilla? Uskon kuitenkin myös että suurimmat syyt rypyille ovat jossain muualla kuin ilmeilyssä. 

Eihän kenelläkään ole koko aikaa sama ilme naamalla. Jos vaikka koko ajan kurtistaa kulmia niin voihan todennäköisemmin tulla sibeliusryppy otsaan mutta minulle ei kyllä nyt auennut ollenkaan mikä tässä on ongelmana:) Tunnetko siis ihmisiä joilla ei ole ollenkaan kasvonilmeitä? Et. Miten ne voisivat aiheuttaa ryppyjä tai jos on koko ajan naama peruslukemilla niin naaman iho ei vaikka tällöin ohenisi ja muuttuisi ikääntyessä. En tajua. Yleisesti puhutaan, en ole kuullut:D

Aika jännä ettet ole kuullut. Googlaa vaikka "Ilmerypyt", niin saat paljon artikkeleita joiden mukaan toistuva kasvojen rypistely aiheuttaa pidemmän päälle pysyviä ryppyjä. Usein myös silmien siristelyä kehotetaan välttämään, sillä perusteella että se aiheuttaa harakanvarpaita silmäkulmiin. Tai otsan kurtistelua, koska se aiheuttaa otsaryppyjä. Tai tupakointia / pillillä juontia, koska huulien suipistelu aiheuttaa suun ympärille ryppyjä. Mutta kasvojumpassapa tehdäänkin sitten noita kaikkia oikein urakalla.

Ihan oikeasti tiedän ihmisiä, jotka yrittävät olla mahdollisimman ilmeettömiä välttääkseen ryppyjä. Itse en näihin siis lukeudu, olen vain utelias siitä silottaako ilmeily ryppyjä vai aiheuttaako niitä. 

Eikö siis botuliinihoidotkin perustu tähän, että kun ilmeet estetään halvaannuttamalla lihaksia, ei ryppyjä synny? 

Oman käsitykseni mukaan iästä ja ihon veltostumisesta johtuvat rypyt ovat matalampia ja verkkomaisia. Syvät rypyt esim. silmänurkissa, otsassa ja suun ympärillä johtuvat kullekin tyypillisistä ilmeistä, joita on tehty tarpeeksi paljon. 

Sitä en minäkään ymmärrä miksi samat ilmeet eivät kasvojumpatessa sitten kuitenkaan muka aiheuttaisi ryppyjä.

Vierailija
705/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voidetta huulen yläpuolella oleviin ryppyihin. Nauraessa ei näy.

Vierailija
706/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 50v miehen keinot:

Aurinkovoide/suoja 50 suojakerroin ihon suojaamiseen valovaurioilta 

Avitcid tretinoiini voide ihon uudistumiseen

Mikroneulaus kollageenituotannon herättämiseen ja ryppyjen tasoittamiseen

Fraktionaalinen laserhoito/ihonkuorinta pigmenttivaurioiden kuorintaan

IPL valohoito kollageenituotannon herättämiseen ja punaisuuden/verisuonien häivyttämiseen

Eucerin anti-pigment /thiamidolia ihon pigmenttivaurioiden tasoittamiseen

Ei ole halpaa, mutta toimii...

Vierailija
707/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies50v kirjoitti:

Tässä 50v miehen keinot:

IPL valohoito kollageenituotannon herättämiseen ja punaisuuden/verisuonien häivyttämiseen

lisäksi botoxia/azzalurea otsaan ja silmäkulmiin ilmelihasten rauhoittamiseksi turhalta jännittymiseltä ja sen aiheuttamalta päänsäryltä

Vierailija
708/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageeni-biotiini-pillerit - paras. Kasvojooga. Retinoli.

Vierailija
709/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossan tuotteet olen kokenut ihan huipuksi, etenkin niiden hoitoöljyn. Seerumi on myös hyvä, samoin silmänympärysvoide. Ja mulla ikää siis +50.

Vierailija
710/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni. Unohda keltarauhashormonia sisältävät ehkäisyt. Nee tuhoavat naisen omaa esteogeenia, vanhenet silmissä.

Estrogeenihoito ajoissa, laitan itse kasvojen iholle.

Vierailija
711/1202 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Profhilo, kallis, mutta toimii. Olen ottanut kahden vuoden aikana kahdesti (2 x 2 sarjaa), ja ihon kunto on ihan eri luokkaa kuin ennen sitä. Ei lisää volyymiä, mutta ihon pinta on ”pulleampi” ja tasaisempi.

- Otsaryppyihin Botoxia, mutta ei liikaa eikä liian usein.

- Hyvä perusihonhoito aamuin illoin, ei niin väliä merkillä, kunhan itselle sopivat tuotteet ja riittävän kosteuttavat. Ja kuorinta.

Vierailija
712/1202 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voidetta huulen yläpuolella oleviin ryppyihin. Nauraessa ei näy.

Silmänympärysvoidetta

Vierailija
713/1202 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Profhilo, kallis, mutta toimii. Olen ottanut kahden vuoden aikana kahdesti (2 x 2 sarjaa), ja ihon kunto on ihan eri luokkaa kuin ennen sitä. Ei lisää volyymiä, mutta ihon pinta on ”pulleampi” ja tasaisempi.

- Otsaryppyihin Botoxia, mutta ei liikaa eikä liian usein.

- Hyvä perusihonhoito aamuin illoin, ei niin väliä merkillä, kunhan itselle sopivat tuotteet ja riittävän kosteuttavat. Ja kuorinta.

Minä otan silmien väliin botoxia 5-6 kk välein, se helpottaa jännityspäänsärkyä eikä synny sibeliuksia enää. Olen ottanut kohta 5 vuotta.

Profhiloa muutama piikki alakasvoihin, se kosteuttaa ihossa vuoden verran ja poistaa juonteita ja roikkuvuutta, muttei tee pulleita "täyteainepaukamia" tai "maaoravaposkia" vaan on uudenaikainen tuote.

Ostin klinikalta Bioeffectin seerumin, saa tavarataloistakin. Se toimii parhaiten parin viikon kuureina ja se käy silmänympärysvoiteena myös ja auttaa itselläni jaloissa oleviin pieniin ihottumiin joita esiintyy talvella. Islantilainen ihmetuote jossa vain muutama ainesosa ja on riittoisa.

Vierailija
714/1202 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoittaja on siis 48 ikäinen :)

Vierailija
715/1202 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ryppyjä ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen bilettänyt viikottain nuoresta asti, nukun vain vähän, syön mitä huvittaa, työni on stressaavaa, en käytä aurinkorasvaa juuri koskaan edes etelän lomilla aurinkoa ottaessa, en juo vettä. Hoidan kyllä ihoani hyvin, pukeudun ja meikkaan trendikkäästi. Sanoisin, että kyllä suurin syy on geenit.

”Näytän ikäistäni nuoremmalta” -Jokainen vanheneva ihminen

"Jokainen vanheneva ihminen" -Onko niitä muunkinlaisia?

Vierailija
716/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies50v kirjoitti:

Tässä 50v miehen keinot:

Oletko hyötynyt mikroneulauksesta ja laserhoidosta? -M45

Vierailija
717/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 2vk olen käyttänyt ruusunmarjaöljyä ja tuote on kertakaikkiaan ihana. Laitan sitä myös silmänympäryksiin yöksi. Iho tuntuu silkkiseltä ja rypyt on mielestäni sileämmät. 

Vierailija
718/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulaan en ole löytänyt mitään hyvää! Ei auttanut Vichyn kaulavoide eikä muukaan. Siihen ei kai tehoa kuin veitsi.

N51

StriVectin-merkillä on todella ihmeitä tekevä vaikutus kaulan kiinteytymiseen. Valitettavasti tätä 

TL Advanced Tightening Neck Cream PLUS. - voidetta vaan joutuu aina tilaamaan jostakin Amazonista tms. Riittoisaa hinnastaan huolimatta.

Vierailija
719/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako estrogeenikorvaushoito ihon vanhenemiseen?

Botox on maltilla hyvä sibeliuksiin, nyt olen miettinyt hyaluronhoitoja kun onnistunut laihdutus ja nasot sekä silmäpussit tullut syvemmiksi, onko kellään kokemusta?

N51

Botoxin kanssa kannattaa olla varovainen. Ystäväni otti sitä sibeliusryppyihin ja puoli otsaa romahti, nyt on aika toispuolisen näköinen, eikä tilanne näytä menevän ohikaan, vaika Botoxin vaikutuksen olisi jo pitänyt loppua.

Vierailija
720/1202 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako estrogeenikorvaushoito ihon vanhenemiseen?

Botox on maltilla hyvä sibeliuksiin, nyt olen miettinyt hyaluronhoitoja kun onnistunut laihdutus ja nasot sekä silmäpussit tullut syvemmiksi, onko kellään kokemusta?

N51

Estrogeeni lienee niitä parhaita ulkonäön nuorekkaana säilyttäjiä. Olin kerran töissä sellaisessa kliinisessä tutkimuksessa, jossa hormonikorvaushoidon saajia seurattiin 9 vuotta, ja lääkkeetön kontrolliryhmä kyllä kieltämättä oli ränsistyneemmän näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi