K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan "testannut" kalorirajoitteista dieettiä? tässä yhteydessä tosin testaaminen vähän huono sana kun vaikutukset luultavasti tulee ilmi vasta vuosien päästä...mutta tuon pitäisi nuorentaa ja uudistaa soluja.
En ole testannut, mutta ostin juuri kirja The Path to Longevity, jossa on kalorirajoituksesta ja muusta. En ole vielä päässyt lukemaan kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteet: Environ. Puhdistusaine, peptidi kasvovesi, voide, silmänympärysgeeli.
Ravinto: fitnessruokavalio. Ei vehnää tai sokeria. Alkoholia hyvin maltillisesti.
Elämäntavat: liikunta 6 x vko, ei aurinkoa. Unta 8-10 tuntia.
Hoidot: Botox ja täyteainehoidot 4 x v.
Dermapen hoito 4-6 x v.Ei ole vaikeaa.
Kuka lääkäri suostuu pistämään botoxit ja täyteaineet 4 kertaa vuodessa? Vai käytkö jollain "villillä" hoitajalla?
Jossain on väitetty, että oikeaa "ryppyvoidetta", olekaan, mutta kyllä on. Ainoa tuote, joka on minulla silittänyt jo olemassa olevia ryppyjä on Skin Doctorsin Gamma Hydroxy -niminen voide. Saksasta tuo firma.
Oikeastihan rypyt/juonteet lähtevät ns. hedelmähappoja sisältävillä tuotteilla ja moni markettituote niitä mainostaa sisältävänsä (AHA in yleisin), mutta pitoisuudet ovat ihan liian pieniä. Tämä on siksi, että hapot saavat ihon uusiutumaan nopeasti, joka ei ole kovin viehättävän näköistä ja tämä ei ole ihan markettituotteiden tavoite.
Tiesin tämän jo voidetta ostaessani ja yllätyin, kun kyseessä oli raikkaan tuoksuinen ja kosteuttavan oloinen voide, koska jotenkin ajattelin sen olevan jotain tosi ytyä tavaraa :D Siis kunnes alkoi tapahtumaan: Naama näytti kohta siltä, kun olisi ollut hetken liian kauan auringossa ja iho alkoi parin päivän päästä ihan näkyvästi hilseilemään. Käytin tätä vain illalla, eli aamuun mennessä naama yleensä rauhottui sen verran, että kehtasi ihmisten ilmoille mennä, pahimmat hisleilyt sai kuriin ihan kuorimalla ihoa.
Suurin muutos näkyi otsalla, josta rypyt siloittuivat ihan selkeästi, ei nyt kadonneet, mutta eron huomaa. Otin ennen/jälkeen kuvat, josta näkyi ihan selkeä ero. Tästä on jo pari vuotta, eli nyt on naama taas palautunut ihan edeltävälle tasolle, mutta jos tässä nyt taas tulee sykysllä joku uusi koronaeristys niin siinä olis hyvä hetki tolle voiteelle, kun ei haittaa, vaikka naama punottaa, jos ei muutenkaan ihmisten ilmoille ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turusella ja Angelina Joliella on molemmilla semmoinen kasvojen luusto, että ikääntyvät hillitysti. Mutta kun suurin osa meistä suomalaisista on pullaposkia.
Suomalaisilla on päinvastoin todistetusti korkeat poskipäät jolloin naaman valahdusta ei huomaa niin hyvin kuin hevosnaamoilla tai poskipäättömillä.
Näinpä juuri. Ero näkyy jo, vaikka ei mentäisi kovin kauas: Ruotsissa sanotaan, että suomalaiset tunnistaa poskipäistä. Googlestakin kun alkaa kirjoittamaan "finska kin.." niin heti ehdotuksena "finska kindben", eli suomalaiset poskipäät. Näitä ne länsinaapurit niin kadehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turusella ja Angelina Joliella on molemmilla semmoinen kasvojen luusto, että ikääntyvät hillitysti. Mutta kun suurin osa meistä suomalaisista on pullaposkia.
Herää tähän päivään. Tarja ei ole leikelty.
Mutta Angelina ei ole enää luonnonkaunis, katsopa tämä video. On tehty kaikki mahdolliset leikkaukset hänelle.
Mä en jaksanut kuunnella tuon videon sepustuksia mutta ei noiden kuvien perusteella voi mun mielestä varmuudella sanoa, että Angelinaa on leikelty. Vai voiko?! No korville on kai jotakin tehty. Mutta sehän on laihtunut varmaan kymmeniä kiloja nuoruuden jälkeen, kai ne kasvotkin siitä kapenee. Huulet ja nenä on mun silmiin aika samat vuodesta toiseen... Mistä kohdin sitä siis on leikelty?
Olen 32v, mutta tulinpahan kuitenkin tänne. Ihoanalyysissä nimittäin kerrottiin, että ihoni on 54 vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on päinvastoin todistetusti korkeat poskipäät jolloin naaman valahdusta ei huomaa niin hyvin kuin hevosnaamoilla tai poskipäättömillä.
Näinpä juuri. Ero näkyy jo, vaikka ei mentäisi kovin kauas: Ruotsissa sanotaan, että suomalaiset tunnistaa poskipäistä. Googlestakin kun alkaa kirjoittamaan "finska kin.." niin heti ehdotuksena "finska kindben", eli suomalaiset poskipäät. Näitä ne länsinaapurit niin kadehtii.
Minkäköhän maalainen olen oikeasti kun minulla on kaikkea muuta kuin korkeat poskipäät.
Vierailija kirjoitti:
Jossain on väitetty, että oikeaa "ryppyvoidetta", olekaan, mutta kyllä on. Ainoa tuote, joka on minulla silittänyt jo olemassa olevia ryppyjä on Skin Doctorsin Gamma Hydroxy -niminen voide. Saksasta tuo firma.
Oikeastihan rypyt/juonteet lähtevät ns. hedelmähappoja sisältävillä tuotteilla ja moni markettituote niitä mainostaa sisältävänsä (AHA in yleisin), mutta pitoisuudet ovat ihan liian pieniä. Tämä on siksi, että hapot saavat ihon uusiutumaan nopeasti, joka ei ole kovin viehättävän näköistä ja tämä ei ole ihan markettituotteiden tavoite.
Tiesin tämän jo voidetta ostaessani ja yllätyin, kun kyseessä oli raikkaan tuoksuinen ja kosteuttavan oloinen voide, koska jotenkin ajattelin sen olevan jotain tosi ytyä tavaraa :D Siis kunnes alkoi tapahtumaan: Naama näytti kohta siltä, kun olisi ollut hetken liian kauan auringossa ja iho alkoi parin päivän päästä ihan näkyvästi hilseilemään. Käytin tätä vain illalla, eli aamuun mennessä naama yleensä rauhottui sen verran, että kehtasi ihmisten ilmoille mennä, pahimmat hisleilyt sai kuriin ihan kuorimalla ihoa.
Suurin muutos näkyi otsalla, josta rypyt siloittuivat ihan selkeästi, ei nyt kadonneet, mutta eron huomaa. Otin ennen/jälkeen kuvat, josta näkyi ihan selkeä ero. Tästä on jo pari vuotta, eli nyt on naama taas palautunut ihan edeltävälle tasolle, mutta jos tässä nyt taas tulee sykysllä joku uusi koronaeristys niin siinä olis hyvä hetki tolle voiteelle, kun ei haittaa, vaikka naama punottaa, jos ei muutenkaan ihmisten ilmoille ole asiaa.
Oman itsesi takia käy edes ulkona reippailemassa. Niin paljon täytyy olla jo aikuisella naisella itsevarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän maalainen olen oikeasti kun minulla on kaikkea muuta kuin korkeat poskipäät.
venäläistä sukujuuria? ne on poskipäättömiä ja leuattomia.
Mun pikkusisko käyttää omaisuuksia hienoihin ihonhoitotuotteisiin, kauneushoitoihin ym. Syö superfoodia ja kaikenlaisia lisäravinnejuttuja kuten kollageenia, biotiinia, sinkkiä, vehnänalkioöljyjä...
Itse ajan töihin pyörällä kesät talvet 20km/päivä, lenkkeilen koiran kanssa päivittäin. Kasvoihin laitan nivea cremea, muuten koko kroppaan aqualan L-voidetta joka päivä suihkun jälkeen. Kasvot pesen marketin puhdistusvaahdolla (pirkka, cien, herbina...) ja laitan pesun jälkeen runsaasti kasvovettä (kaadan ihan purkista kämmenelle ja taputtelen). En juo alkoholia, en polta. Syön lautasmallin mukaan. Iltaisin syön yhden omenan ja puuroa marjoilla. Aamuisin voileivän ja keitetyn kananmunan sekä D-vitamiinin ja kalanmaksaöljyä. Tykkään teestä, kahvista ja suklaasta.
Saunan jälkeen lauantaisin laitan ensin kuorivan, sitten ravitsevan tai kosteuttavan naamion samalla, kun katson leffaa.
Näytän kuulemma nuoremmalta kuin pikkusiskoni, vaikka hän ei vielä ole edes 40v. Itse olen 44-vuotias. Ihossa huomaan muutoksen, jos en liiku: se samenee ja alan näyttää turvonneelta. Myös alkoholi näkyy ihossa heti esim juhlien jälkeen vaikkei edes oisi juonut paljon.
Vichyn päivävoide turkoosissa putelissa kasvot näyttää niin freesiltä. Ostin jotain muuta vichyn jossa suojakertoin mutta palaan turkoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korealainen monivaiheinen ihonhoitorutiini erilaisene seerumeineen ja hoitovesineen on tehnyt ihostani paljon raikkaamman näköisen enkä enää kärsi ihon pintakuivuudesta. Myös väri on tasainen eikä punakirjava niin kuin ennen. Vahva C-vitamiiniseerumi ja yöksi Ordinaryn retinolia.
Sama! Kosmetologi kehuu aina 52 vuotiasta ihoani nuorekkaaksi - no ok se on aina ollut rasvainen eli ryppyjä on senkin takia vähemmän kuin monella ikätoverilla mutta kyllä ajoissa aloitettu ihonhoito vaikuttaa kuntoon myös.
Säännölliset kasvohoidot vaikuttavat ihon ulkonäköön myös vaikka nykyaikana on monia naisia, jotka suorastaan kehuvat etteivät ole ikinä käyneet kosmetologilla -_-
Mista ostatte Ordinaryn retinolia? Kaikki verkkokaupat ilmoittaa, etta tilapaisesti loppu :(
Stockmannilta olen ostanut omat ordinaryni mutta en tiedä mikä on tällä hetkellä saatavuus. Myös boozt.fi on hyvä valikoima.
Stockalta oli joku aika sitten lopussa, onko jollain uutta tietoa?
Tuskin löytyy vielä Stockmannilta. Itse olen selannut useita nettikauppoja läpi, myös ulkomaisia. Loppu kaikkialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkusisko käyttää omaisuuksia hienoihin ihonhoitotuotteisiin, kauneushoitoihin ym. Syö superfoodia ja kaikenlaisia lisäravinnejuttuja kuten kollageenia, biotiinia, sinkkiä, vehnänalkioöljyjä...
Itse ajan töihin pyörällä kesät talvet 20km/päivä, lenkkeilen koiran kanssa päivittäin. Kasvoihin laitan nivea cremea, muuten koko kroppaan aqualan L-voidetta joka päivä suihkun jälkeen. Kasvot pesen marketin puhdistusvaahdolla (pirkka, cien, herbina...) ja laitan pesun jälkeen runsaasti kasvovettä (kaadan ihan purkista kämmenelle ja taputtelen). En juo alkoholia, en polta. Syön lautasmallin mukaan. Iltaisin syön yhden omenan ja puuroa marjoilla. Aamuisin voileivän ja keitetyn kananmunan sekä D-vitamiinin ja kalanmaksaöljyä. Tykkään teestä, kahvista ja suklaasta.
Saunan jälkeen lauantaisin laitan ensin kuorivan, sitten ravitsevan tai kosteuttavan naamion samalla, kun katson leffaa.Näytän kuulemma nuoremmalta kuin pikkusiskoni, vaikka hän ei vielä ole edes 40v. Itse olen 44-vuotias. Ihossa huomaan muutoksen, jos en liiku: se samenee ja alan näyttää turvonneelta. Myös alkoholi näkyy ihossa heti esim juhlien jälkeen vaikkei edes oisi juonut paljon.
Ok. Sait juuri kirkkaimman kruunun.
Just näin! Siellä hän lähes pyhimykseen verrattava nöyrä mutta niin täydellinen ihminen tekee kaiken juuri oikein. Veikkaanpa että tuo geenilotossa voittanut ikiliikkuja on just niin tylsää seuraa miltä kuulostaakin!
Minä se vaan kuulkaa kauraryyneillä, huom. LUOMUkauraryyneillä kuorin ihoni ja sen jälkeen sivelen LUOMUhunajaa aina niin nuorekkaalle hipiälleni. Lauantaisin käyn 20 km:n juoksulenkin jälkeen 100-asteisessa saunassa, josta juoksen suoraan jääkylmään suihkuun ja otan vielä pakkasesta jääpalapussin kasvoilleni. Olen 60 vee, mutta näytän edelleen n. 26,5 vuotiaalta.
En käytä pisarakaan alkoholia, en tupakoi, en syö tyydytteitä rasvoja, viljelen itse porkkanani, perunani ja palsternakkani, keittössä kasvaa omat yrtit, menen joka päivä yhdeksältä nukkumaan ja herää viideltä aamulta meditoimaan kahdeksi tunniksi.
Olen ihana, rento, aina hymyilevä ihana ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen lauantaisin laitan ensin kuorivan, sitten ravitsevan tai kosteuttavan naamion samalla, kun katson leffaa.Näytän kuulemma nuoremmalta kuin pikkusiskoni, vaikka hän ei vielä ole edes 40v. Itse olen 44-vuotias. Ihossa huomaan muutoksen, jos en liiku: se samenee ja alan näyttää turvonneelta. Myös alkoholi näkyy ihossa heti esim juhlien jälkeen vaikkei edes oisi juonut paljon.
Ok. Sait juuri kirkkaimman kruunun.
Just näin! Siellä hän lähes pyhimykseen verrattava nöyrä mutta niin täydellinen ihminen tekee kaiken juuri oikein. Veikkaanpa että tuo geenilotossa voittanut ikiliikkuja on just niin tylsää seuraa miltä kuulostaakin!
Pointti oli, että liikunta ja alkoholittomuus auttaa mun mielestä paremmin kuin kalliit seerumit ja ihonhoitotuotteet. Kai mä sitten olen tylsä martyyri, kun ajattelen näin 😇
Näköjään tännekin ketjuun ilmestyy näitä itsensä nostattajia. Vähän sama kuin jos keskustellaan jossain ketjussa aknesta, niin joku täydellisen ihon luonnostaan omaava henkilö tulee kertomaan vinkkejä, kuinka akne saadaan hoidettua pois ruokavaliolla ja oikealla ihonhoidolla.
Varmasti suurin ikääntymisen merkkejä ehkäisevä tapa on auringolta suojautuminen ja tokihan geenit on myös suuressa osassa ja sitä myöten eri ihotyypit vanhenee eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tännekin ketjuun ilmestyy näitä itsensä nostattajia. Vähän sama kuin jos keskustellaan jossain ketjussa aknesta, niin joku täydellisen ihon luonnostaan omaava henkilö tulee kertomaan vinkkejä, kuinka akne saadaan hoidettua pois ruokavaliolla ja oikealla ihonhoidolla.
Varmasti suurin ikääntymisen merkkejä ehkäisevä tapa on auringolta suojautuminen ja tokihan geenit on myös suuressa osassa ja sitä myöten eri ihotyypit vanhenee eri tavoin.
Ja toki elämäntavoista vielä alkoholia ja tupakointia kannattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki elämäntavoista vielä alkoholia ja tupakointia kannattaa välttää.
Itseasiassa liikuntakin todistettavasti vaikuttaa solun telomeereihin ikääntymistä ehkäisevästi. Tosiasioiden sanominen ja omien kokemusten jakaminen ei mielestäni ole itsensä nostattamista. Muiden mielipiteiden dissaaminen sen sijaan on.
Minulle on aina sanottu, että en tiedä mistään mitään, kun mulla ei ole iho-ongelmia. Oikeasti olen lapsesta saakka kärsinyt atooppisesta ihosta ja olen herkkä monille ruoka-aineille, hajusteille jne. Raskaana ollessani minulla alkoi akne joka parani vasta lapsen ollessa 4-vuotias ja tämän jälkeen oireili aina ennen kuukautisia.
Ihonhoidossa säännöllisyys on tärkeämpää kuin kalliit supertuotteet. Vähänkuin liikuntakaan ei toimi, jos ostaa vain kalliin salijäsenyyden ja istuu kotona tekemättä mitään. Ennemmin käy vaikka kävelyllä ja säästää nekin salirahat muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis siskosi syö superfoodeja eli toisin sanoen elää melko terveellisesti myöskin? Mitä sitten jos haluaa siihen lisäksi käyttää kalliimpia ihonhoitotuotteita? Tuskin ne hänen ihoaan huonontavat ja siksi näyttää (sinun sanojesi mukaan) sinua vanhemmalta. Tuliko yllätyksenä, että ikääntymisen merkit näkyy eri tavoin eri ihmisillä? Miksi pitää lytätä toista ja samalla nostattaa itseä, tämä on se mikä itseäni aina kummastuttaa. Miksei voi vaan kertoa omia hyviksi havaitsemiaan tapoja, ilman että vertaa kuinka näyttää niin paljon nuoremmalta kuin joku toinen.
Nuori rakastaja(tar) pitää kuulema nuorena. Kannattaa kuitenkin varoa sydäninfarktia.