Thaimaa vaatii huomisesta lähtien koronarokotustodistuksen. Taas mennään!
Aika paha, jos sattui olemaan rokotekielteinen ilman hyväksyttyä lääketieteellistä syytä ja jos oli hankkinut matkan siinä uskossa, että korona taputeltu. Itsellä lähtö parin viikon päästä vähän jännää ehtiikö tulla testipakkoa tai muuta hässäkkää.
Kommentit (53)
Thaimaa on yksityinen yritys ja saa päättää ketä ottaa tontilleen asiakkaiksi ... Hetkinen, eipä olekaan kuin Thaimaa onkin maa. Miksi me ei saada päättää ketä tänne läpsyläiskää sisään, mutta he saavat. Puuttuuko heiltä yhteinen arvopohjustelu vai eikö heillä ole kansainvälisiä sopimuksia. Kummallista.
Ja varmaan tulee koronapas sikin taas kehiin :( Ja alkaa se rokot tamattomien syyllistäminen maailmalla ja meilläkin. No, itse en tule enää yhtäkään k-rokotetta ottamaan, vaikka vankilaan laittaisivat...
Noni, joko poistitte koronavilkun, eipä ois kannattanut. Eipä saa enää ladattua. Mulla on, mä tiiän ketä pitää varoa.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä.
Boikotoikaa kys. maata.
Thaimaa kyllä pärjää, vaikka jokainen suomalainen boikotoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jo yli kolme vuotta tätä eikä enemmistö vieläkään ymmärrä...Ei ole pelkästään taudista kyse näissä asioissa
Nimenomaan taudista on kysymys ja siitä, että Aasiassa tiedetään länsimaita paremmin, miten kulkutauteja torjutaan.
Nyt naurattaa. Yksi rokotevastainen foliohattuinen työkaveri varasi matkan Thaimaaseen (näin hän sanoi :D) jo syksyllä, lähtö tammikuun lopussa. Taisi jäädä matka väliin. Mahtaakohan mikään vakuutus edes korvata, jos ei ehdi enää perua?
Rokottamattomat on niin marginaalinen ryhmä, ettei ole heidän boikoteilla väliä.
Koronahan laantuu joka kierroksella joten miksi kenenkään pitäisi ottaa mitään pakollista rokotusta siihen?
Ne ovat varsin tehottomia. Jos ei neljäs piikki riitä niin...Kuinka monta olette vielä valmiita ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä.
Boikotoikaa kys. maata.Thaimaa kyllä pärjää, vaikka jokainen suomalainen boikotoisi.
Ei kyllä pärjää, siellä monin paikoin hotellit ovat lähes tyhjinä.
Thaimaa ei voi kieltää jos sanoo portilla taikasanan a.s.y.l.u.m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattaa. Yksi rokotevastainen foliohattuinen työkaveri varasi matkan Thaimaaseen (näin hän sanoi :D) jo syksyllä, lähtö tammikuun lopussa. Taisi jäädä matka väliin. Mahtaakohan mikään vakuutus edes korvata, jos ei ehdi enää perua?
Ja siellä ensimmäinen foliohattu-nimittelijä :D Eikä k-rokotteesta saa kieltäytyä ilman tuota hyvin kyseenalaista leimaa? Itse uskon tieteeseen ja olen ottanut kaikki viralliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet mutta en henk koht kokeellista piikkiä halua ihoni alle
Ja kuten olemme saaneet lukea, etenkin naisille tullut paljon kuukautishäiriöitä
No hän todella on foliohattuilija monen muunkin asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat on niin marginaalinen ryhmä, ettei ole heidän boikoteilla väliä.
Valmistaudu siihen, että tulevaisuuden dys topiayhteiskunnassa se saatatkin olla sinä, jolta viedään oikeudet joko koronan tai jonkin muun varjolla (esim k-passi)
Olen kolmesti rokotettu enkä matkusta Thaimaahan enkä muuallekaan. Thaimaa voi itse päättää, mitä rajoituksia tekee ja ei sinne ole pakko matkustaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalinen_luottoluokitusj%C3%A4rjestelm…
Sosiaalinen luottoluokitusjärjestelmä on Kiinan valtion kansalaisia koskeva luottoluokitusjärjestelmä, jossa jokaiselle kansalaiselle lasketaan tietotekniikan avulla pisteluku. Kiinan valtio ilmoitti kehittävänsä järjestelmää vuonna 2014 ja siitä tulevan pakollinen kaikille vuonna 2020.[1] Kansalainen pisteytetään sen perusteella, miten hyvin hän on noudattanut sosiaalisia normeja ja sääntöjä[2]. Pisteluku on julkinen rekisteritieto ja kaikkien nähtävissä[3].
Kiinassa pisteytetään myös yrityksiä.[4]
Onko tämä Suomen ja koko muun maailman tulevaisuus? Ja artikkeli on ihan Wikipediasta, ei siis mistään hörhösivulta
Niin he vaatii että kaksi rkotusta on otettuna. Sillä ei siis ole mitään väliä milloin viimeisin on otettu? Näin ollen niidenhän pitäisi sitten riittää kaikille, miksi ottaa kolmansia ja neljänsiä? Hyvin erikoista mielestäni.
Kiinalaisen paikallismedian mukaan Tencentin sosiaalisen luottoluokitusjärjestelmän sovellukseen liittyy QQ-pikaviestin. Pisteluku on välillä 300–850 ja jakautuu viiteen kategoriaan: sosiaaliset yhteydet, kulutuskäyttäytyminen, turvallisuus, varallisuus ja tottelevaisuus.
Palkkiot ja rangaistukset
Järjestelmä sisältää palkkioita ja rangaistuksia. Järjestelmän varhaisessa koekäytössä vuonna 2018 9 miljoonaa kiinalaista evättiin ostamasta maansisäisen lentolipun ja kolme miljoonaa ostamasta bisnesluokan lentolippua.[2] Korkean pisteluvun avulla on mahdollista matkustaa ulkomaille ja varata ykkösluokan lippuja.[7]
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii vain Suomessa
Hyvä niin saadaan WT porukka pois
Vierailija kirjoitti:
Käypä kokeilemassa, mutta tiedät kai, että kaikki maat eivät ole tuossa asiassa yhtä munattomia kuin Suomi.
Älytöntä.
Boikotoikaa kys. maata.