Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
1/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Advanced Night Repair-seerumi Estee Lauderilta. Voi laittaa päivälläkin kosteusvoiteen alle. Huipputuote!

Mutta mikä auttais kaulan roikkuriskissä olevaan ihon?

Vierailija
2/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavita-voide

Kuivaöljyt

Bepanthen-voide

Aurinkorasvat

Relaxaderm tilapäiseen käyttöön, poistaa rypyt esim jotain erikoistilaisuutta varten, muttei pysyvästi.

Nukkuminen.

Liikunta eli veri kiertämään.

Estrogeenikorvaushoito.

N49

Vierailija
4/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäsempä tässä. Onko kellään kokemusta kasvoja kohottavista esteettisistä toimenpiteistä? Lankakohotuksesta esim? Tai mikä nyt olisikaan paras ratkaisu roikkuviin poskiin :D juonteet ei niinkään häiritse.

Vierailija
5/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Olen myös pohtinut botoxia :) ap

Vierailija
6/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen monivaiheinen ihonhoitorutiini erilaisene seerumeineen ja hoitovesineen on tehnyt ihostani paljon raikkaamman näköisen enkä enää kärsi ihon pintakuivuudesta. Myös väri on tasainen eikä punakirjava niin kuin ennen. Vahva C-vitamiiniseerumi ja yöksi Ordinaryn retinolia.

Vierailija
7/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kestosuosikkini:

Kosteutukseen https://www.yliopistonapteekki.fi/avene-hydrance-intense-serum-30-ml-48…

Olen paljon kokeillut muita seerumeita, mutta mistään muusta en ole oikein tykännyt.

Koko sarja on hyvä, kosmetologiystäväni käyttää tätä ainoastaan, koska tuotteella jokin tieteellinen pohja: https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/KOSMETIIKKA-1/Kosmetiikkatuotte…

Minulla on kuivat harakanvarpaat silmien ympärillä, lisäksi allergiset. Moni ärsyttää. Olen kokeillut miljoonaa tuotetta, ja vain kolme on toiminut niin, että juonteet näyttävät siedettäviltä:

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/EUCERIN-HYALURON-FILLER-EYE-15-…

https://www.sokos.fi/fi/sokos/clinique-all-about-eyes-rich-silmanympary…

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/LOUIS-WIDMER-EYE-CONTOUR-CREAM-…

N51

Vierailija
8/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vichyn silmänympärysvoide. Muut tuoteet on sekaiholle.

50v.

Vierailija
9/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 vee. En tiedä auttaako mutta aloitin juuri guasha kasvohieronnan, jospa se tehoaisi roikkuviin poskiin. Ainakin se tuntuu hyvältä.

Vierailija
10/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on entuudestaan herkistyvää sorttia, siihen hyvä varautua, että iho saattaa muuttua moninkertaisesti pahemmaksi vaihdevuosien myötä. 

Vierailija
11/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon Anti-Age-voide on hyvä.

Täyteainetta Sibeliukseen. Ei ole edes kovin kallista.

Ovestin-estrogeenivoide paikallisesti.

Femarelle 50 hikoiluun.

Lous Widmerin jo mainittu silmänympärysvoide.

Hiuksiin vähän vaaleampia raitoja ja tukka vielä pitkä. Syön biotiinia.

Näillä mennään ja ihan olen kauniiksii vieläkin kehuttu.

N51

Vierailija
14/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi, botox ja fillerit. Oikeastiko joku luulee että ihmeseerumeita on olemassa ja ne ”palauttavat ihon kimmoisuuden ja poistavat rypyt”?

Vierailija
15/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaan en ole löytänyt mitään hyvää! Ei auttanut Vichyn kaulavoide eikä muukaan. Siihen ei kai tehoa kuin veitsi.

N51

Vierailija
16/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo tutkittu että ainut millä on jotain vaikutusta on retinoli seerumit ja voiteet. Ja aurinkorasva. Muihin on turha rahoja tuhlata.

Ja sitten tietenkin täyteainehoidot, langat ja leikkaukset...

Vierailija
17/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.

Vierailija
18/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.

Mulla rupsahti kaula 38-vuotiaana.

Vierailija
19/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toimisi silmäpusseihin? Kävisiköhän niihin joku pistoshoito?

Vierailija
20/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietä, millaiset hiukset pukevat ikääntyvää naista? Itse luovuin shokkiväreistä jo vuosia sitten, muutama vuosi sitten kasvatin punavärin pois. Hakusessa luonnollinen, aikuisen naisen tyyli. Toisiko vaaleat raidat hehkua kasvoille? Olen perusvärinen suomalainen. Hiukset ihan tavalliset puolipitkä polkka.

Oletteko muokanneet pukeutumistyyliä iän myötä? En halua näyttää wanna be-teiniltä vaan aikuiselta naiselta.