Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
81/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.

Miesten iho on paksumpi kuin naisten, siksi se ei tarvitse 10 tuotetta eikä rypisty niin helposti ja ala roikkua. Ja kyllä se miehilläkin lopulta alkaa roikkua kun testosteroiinitasot laskee.

Mutta eihän sen "miehet vanhenee kuin viini, naiset kuin maito"-väitteen pitänyt pitää paikkaansa? Onko se siis kuitenkin totta?

Useimmat keski-ikäiset miehet ovat ihan yhtä sileäkasvoisia kuin Gordon R. 

Vierailija
82/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikenikäisille laihduttajille: rasvaa ja kosteuta vartalon ihoa. Olen ihan varma, että se auttaa ihoa palautumaan ja kutistumaan enemmän kasaan kuin jos ihon annetaan huutaa kuivuuttaan.

Kuivaharjaus tekee iholle myös hyvää. Samalla se edistää lymfanesteen liikkumista kehossa. Tämä poistaa turvotusta. Miksi koiria ja hevosia harjataan kiiltäviksi? Niinpä :)

Hieronta silloin tällöin tekee myös hyvää.

Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla koira/hevos-kommentilla?

Samaa ihmettelen. Olisi tosin hitsin kätevää, että ylimääräiset ihokarvat voisi poistaa harjaamalla!

Itse käytän kuivaharjausta ylimääräisen ihosolukon poistoon, mutten usko juurikaan lymfavaikutukseen.

Lymfa on kyllä ihan tieteellisesti todettu juttu ja mm. lymfahierontaa suositellaan kirurgisten toimenpiteiden jälkeen, mutta myös turvotuksen poistamiseen. Kannattaa googlettaa vaikka "imuneste". Mm. täällä myös hyvää tietoa

http://pupulandia.fi/2017/01/07/apua-iho-ongelmiin-lymfahieronnasta/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vaikuttaa tosi paljon se, onko pysynyt normaalipainossa ja onko turvotusta. Monen miehen kasvonpiirteet ovat ihan "uponneet" turvotuksen keskelle ja ruokavalion säätäminen / pieni laihdutus tuo piirteet upeasti takaisin ja esille. Samoin tupakka ja viina vanhentaa myös miehiä, helposti tulee punakkuutta ja laikukkuutta, sekä kaikki iho-ongelmat vain pahenevat.

Jos mies on hyvin vaaleaihoinen niin aurinko vanhentaa enemmän. Ja se kotona sisätiloissa kykkiminen ja raikkaan ulkoilman puute.

Joten samat neuvot miehillekin!

Vierailija
84/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten usein meikki, tai sen puute, mikä tekee sen "miehet ei niin vanhene" -ilmiön. Kun nainen vanhenee ja jatkaa meikkaamista samalla tyylillä niin hän näyttää vanhemmalta. Se kova meikki usein korostaa ikääntymistä. Miehet ovat aina naturelleja babyfaceja ja meikin vaikutus jää heiltä pois.

Joten meikkityyliä kannattaa päivittää ellei jopa uskalla ihan jättää välillä kokonaan pois.

Vierailija
85/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sanonta on että tietyssä iässä naisen pitää valita kasvojen ja takamuksen välillä... eli juuri tuo että jos haluaa hoikan vartalon niin saa ennenaikaisesti riutuneen ja ryppyisen naaman. Tai jos hyväksyy vähän leveämmän persauksen niin kasvot pysyvät hehkeämpinä. Miettikää jotain Nigella Lawsonia miten kaunis vaikka ikääkin on.

Hyvä ravinto, hyvät rasvat (avokado!), vesi, ulkoilu, nukkuminen.

Nyt pitäisi enää uskoa, että Nigellalle ei ole tehty operaatioita kasvoihin... 

Omat keinoni auringon ottamisen välttely, alkoa en juuri käytä ja tupakoinut en ole koskaan. Äitini on samanlainen ja häntä on usein luultu ikäistään nuoremmaksi. Itse lisäisin vielä hymyilyn ja hyvän ryhdin, nekin vievät vuosia pois hetkessä.

Vierailija
86/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.

Miesten iho on paksumpi kuin naisten, siksi se ei tarvitse 10 tuotetta eikä rypisty niin helposti ja ala roikkua. Ja kyllä se miehilläkin lopulta alkaa roikkua kun testosteroiinitasot laskee.

Mutta eihän sen "miehet vanhenee kuin viini, naiset kuin maito"-väitteen pitänyt pitää paikkaansa? Onko se siis kuitenkin totta?

Sillä taidetaan viitata enemmänkin luonteeseen kuin ulkonäköön. Naiset kun tuppaa ajan myötä menettämään kaiken leikkisyytensä ja niistä tulee happamia. Tulee mieleen tilanne bussipysäkillä missä Keski-ikäinen mies, vanha mies ja minä aloimme jutella. Ympärillä olleet mummot vain pyöritteli silmiään miesten jutuille ja katsoi niitä kuin olisivat olleet vähäjärkisiä ja naurettavia. Näki selvästi miten pitivät miesten puheita typerinä.

Vierailija
87/1202 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli on A-vitamiinijojdannaisista kosmeettinen ainesosa, ja sitä saa Suomessakin myydä kosmetiikkana.

Tretinoiini on A-vitamiinijohdannainen, mutta se on lääke, ei kosmetiikkaa. Tretinoiinivoiteita ei muualta kuin apteekista reseptillä. Tämä sille, joka epäili, ettei retinolia saisi kosm.tuotteissa olla.

Sibelius-juonteen täyttö hyaluronihapolla on riskipeliä. Kyseessä riskialue, ja tämän alueen täyteainehoidoissa sokeutuu vuosittain muutama ihminen. Huhun mukaan Helsingissäkin ollut yksi sokeutumistapaus vuosi sitten. Otsan alue turvallisinta hoitaa Botoxilla. Noin muutenkin — kuulostaa varmasti oudolta — Botox-hoitoon ei liity lähimainkaan yhtä paljon riskejä kuin täyteainehoitoihin.

Täyteainehoito kannattaa teettää sh:lla/lääkärillä. He tietävät, mitä tehdään mahd. komplikaatiotilanteessa. Täyteainehoito ensisijaisesti keskikasvoille, poskiin. Kuten joku sanoikin, alakasvot harvoin kaipaavat lisää volyymia. Toki osaava ihminen pystyy muotoilemaan myös alakasvoja fillereillä, mutta valitkaa tekijä ja aine tarkoin.

Jos kudosylimäärä eli roikkuva iho on ongelma, vain veitsi auttaa.

Ennen kirurgiaa kannattaa toki kokeilla kevyitä vaihtoehtoja, mutta 50-vuotias roikkoposki saa oikean avun kirurgiasta.

HIFU-hoitoja on paljon. Suuri osa tehdään kiinalaisvekottimilla, joilla ei tuloksia saa. ULTHERAPY on ainoa kliinisesti tutkittu HIFU-laite, eikä sekään kaikkia auta.

Valitkaa FDA-hyväksytyt laitteet ja aineet ja/tai aito Botox. Maksavat hiukan enemmän, mutta pysyvät ja tehoavat oikeasti. Muuten juoksette 99 euron hoidoissa joka kuussa.

Voiteilla voidaan kosteuttaa ja suojata. Ei muuta.

Vierailija
88/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Hei tiedätkö voiko Ordinaryn retinolia käyttää silmäympäryksiin?

Ei suositella silmänympäryksiin ja tuntuu niin tujulta muutenkin että ei tee mieli kokeilla. Silmien ulkonurkkien harakanvarpaisiin olen varovasti laittanut ja siinä tuntuisi toimivan. Tärkeää on päivisin muistaa laittaa kunnolla kosteuttavaa voidetta ja tuota yöksi

Vierailija
89/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiiaM kirjoitti:

Nämä toimivat varmasti:

- Ketogeeninen ruokavalio ja riittävä rasvan saanti

- Botox (käyn itse vain plastiikkakirurgin vastaanotolla ja voin suositella lämpimästi Stephan Dietziä, jos asut pääkaupunkiseudulla)

- Louis Widmerin silmänympärysvoide, jota voi käyttää myös kasvonaamion tapaan ja joka häivyttää myös arvet: https://www.bonusapteekki.fi/epages/Bonusapteekki.sf/?Locale=fi_FI&Obje…

Kiitos! Täytyypä hakea tuota voidetta apteekista! Muut keinot onkin jo käytössä. Olen huomannut et tuo ketogeeninen ruokavalio on todella tehokas keino saada myös kasvojen iho hehkumaan ja ylimääräinen turvotus (silmäpussit) pois, nuorentaa oikein kunnolla.

Kesälomalla lipsui ruokavalio pahasti ja säikähdin miten iho meni harmaaksi, isot silmäpussit ja roikkuva yleisilme, kaksoisleuka yms. Kaikki nämä hävisi kun olen ollut taas 1,5 ketolla ja liikkunut kohtuudella joka päivä.

Vierailija
90/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen: 1,5 viikkoa ketolla..

Vierailija
91/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako estrogeenikorvaushoito ihon vanhenemiseen?

Botox on maltilla hyvä sibeliuksiin, nyt olen miettinyt hyaluronhoitoja kun onnistunut laihdutus ja nasot sekä silmäpussit tullut syvemmiksi, onko kellään kokemusta?

N51

Tämä kiinnostaa minuakin samoista syistä. 

Korvaushoito auttaa, itseltäni poistettiin kohtu ja munasarjat sairauden takia 45v. Yritin alkuun olla ilman, ihkin oli samea ja veltto. Kun aloitin korvaushoidon, iho nuoreni”lähes entiselleen”,samoin kuivuus helpotti. Joudun käyttämään hoitoa lääkärin suosituksesta ja helpottaahan se elämää muutenkin vaikka omat riskinsä siinäkin on.

Vierailija
92/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on maltilla hyvä sibeliuksiin, nyt olen miettinyt hyaluronhoitoja kun onnistunut laihdutus ja nasot sekä silmäpussit tullut syvemmiksi, onko kellään kokemusta?

N51

Korvaushoito auttaa, itseltäni poistettiin kohtu ja munasarjat sairauden takia 45v. Yritin alkuun olla ilman, ihkin oli samea ja veltto. Kun aloitin korvaushoidon, iho nuoreni”lähes entiselleen”,samoin kuivuus helpotti. Joudun käyttämään hoitoa lääkärin suosituksesta ja helpottaahan se elämää muutenkin vaikka omat riskinsä siinäkin on.

Joutuuko siitäkin taistelemaan niin kuin kaikesta hoidosta nykyään suomessa? En saa edes apua pmdd oireisiin, koska kuulemma minulla ei voi olla niitä. Lähinnä pelkkää vittuilua ja pärjäile tsemppaamista. Olen vitamiinilisillä sitten koittanut hoitaa itseäni. Näin siis julkisella puolella. Varmaankin järkevintä mennä heti yksityiselle jos säästyisi kyykytykseltä ja irvailuilta?

Vierailija
93/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietä, millaiset hiukset pukevat ikääntyvää naista? Itse luovuin shokkiväreistä jo vuosia sitten, muutama vuosi sitten kasvatin punavärin pois. Hakusessa luonnollinen, aikuisen naisen tyyli. Toisiko vaaleat raidat hehkua kasvoille? Olen perusvärinen suomalainen. Hiukset ihan tavalliset puolipitkä polkka.

Oletteko muokanneet pukeutumistyyliä iän myötä? En halua näyttää wanna be-teiniltä vaan aikuiselta naiselta.

Todellakin muokannut pukeutumistyyliä. Sovitan nykyään kaikki vaatteet ennen ostamista. Kaiken pitää istua hyvin. En välttele teinivaatteita, vaan vaatteita, jotka saavat minut näyttämään vanhalta ja lihavalta. Joskus ne on muotimekot, joskus vanhojen naisten tunikat ja takit, joskus teinien napapaidat. Mutta löydän siis sopivia vaatteita niin teini- kuin tätikaupoista. Ne pitää vaan valikoida huolellisemmin kuin ennen. Oma tyyli rakentuu siis täysin oman muuttuneen kroppani ja värieni mukaan. Huomaan omien värieni haalistuneen myös iän myötä.

Vierailija
94/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Environin A-vitamiinivoidetta,  C-vitamiinia (esim. Novexpert C-Booster) naamaan ja terveet elintavat muuten.

Vierailija
95/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 50- v. joka hoitanut ihoaan hyvillä aineilla aina. Näiden lisäksi kokeillut mikroneulausta sarjoissa sekä radiofrekvenssi-, uä- ja neulaton mesoterapiahoitoja ja nämä hyväksi havainnut. Ihopuristeista paria kokeillut, varmaan pitkänä kuurina vaikutusta. Kasvojumppa auttaa kun vain tekisi säännöllisesti, ohjelmia ja kirjoja löytyy.

Kosmeettisista aineista monista hyviä kokemuksia, mainitsen vain pari. Couperosaiholle arbutiini sopii ihon värin tasoittamiseen ja dr. Hausckan regenerating-sarja vaikutti oikeasti napakoittavan ihoa, suosittelen. Niin ja vanhenevan ihon päivittäiseen puhdistukseen ei kannata käyttää liian peseviä ja tujuja aineita. Käytän päivittäin kosteuttavaa kasvovettä joka poistaa meikinrippeet ja hoitaa ihoa.

Jos naama ja kaula lörpsähtävät menen vielä kiristykseenkin

Vierailija
96/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptillä saatava Avitcid-voide (käytetään mm. akneen ja ruusuun). Sisältää tretinoiinia joka on yksi harvoja tutkitusti ikääntymisen merkkeihin tehoava aine (A-vitamiini). Siitä johdettuja heikompia aineita ovat retinolit joita käytetään paljon anti age -kosmetiikassa.

Vierailija
97/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä laihdutus jo auttaa todella paljon, mutta kummasti niin moni ei halua tehdä sitä .

Vierailija
98/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Joutuuko siitäkin taistelemaan niin kuin kaikesta hoidosta nykyään suomessa? En saa edes apua pmdd oireisiin, koska kuulemma minulla ei voi olla niitä. Lähinnä pelkkää vittuilua ja pärjäile tsemppaamista. Olen vitamiinilisillä sitten koittanut hoitaa itseäni. Näin siis julkisella puolella. Varmaankin järkevintä mennä heti yksityiselle jos säästyisi kyykytykseltä ja irvailuilta?

Yksityisellä minäkin olin hoidossa ja lääkäri itse oli sitä mieltä että ei kannata olla ilman(itselläni hoidollisista syistä)ja kun sitten aloitin niin kyllä se elämänlaatu parantui muiltakin osin. Ja tosiaan iho parani silmissä!

Sama

Vierailija
99/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reseptillä saatava Avitcid-voide (käytetään mm. akneen ja ruusuun). Sisältää tretinoiinia joka on yksi harvoja tutkitusti ikääntymisen merkkeihin tehoava aine (A-vitamiini). Siitä johdettuja heikompia aineita ovat retinolit joita käytetään paljon anti age -kosmetiikassa.

Tretinoiini on hankala  käyttää haittavaikutusten takia, joten siirryin itse retinoliin/retinaldehydiin takaisin. Ulkomailta tretinoiinia saa muuten apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
100/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat keinot ovat voimaharjoittelu ja kasvisruokavalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme