K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vinkki kaikenikäisille laihduttajille: rasvaa ja kosteuta vartalon ihoa. Olen ihan varma, että se auttaa ihoa palautumaan ja kutistumaan enemmän kasaan kuin jos ihon annetaan huutaa kuivuuttaan.
Kuivaharjaus tekee iholle myös hyvää. Samalla se edistää lymfanesteen liikkumista kehossa. Tämä poistaa turvotusta. Miksi koiria ja hevosia harjataan kiiltäviksi? Niinpä :)
Hieronta silloin tällöin tekee myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.
Miesten iho on paksumpi kuin naisten, siksi se ei tarvitse 10 tuotetta eikä rypisty niin helposti ja ala roikkua. Ja kyllä se miehilläkin lopulta alkaa roikkua kun testosteroiinitasot laskee.
Milläkö saa rypyt lähtee? Sanoo naapurin Jessican ihon olevan persikkainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.
Miehillä on paksumpi iho kuin naisilla, lisäksi hormonit vaikuttavat. Sen takia miesten iho ei rypisty samalla tavalla kuin naisten.
Ja kyllä julkkiksetkin käyttää voiteita ja seerumeita sen lisäksi, että käyvät pistos- ym. hoidoissa... Se on kyllä ihan totta, ettei kannata käyttää satoja tai edes kymmeniä euroja voiteisiin, kun alle 20 eurollakin saa ihan toimivia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikenikäisille laihduttajille: rasvaa ja kosteuta vartalon ihoa. Olen ihan varma, että se auttaa ihoa palautumaan ja kutistumaan enemmän kasaan kuin jos ihon annetaan huutaa kuivuuttaan.
Kuivaharjaus tekee iholle myös hyvää. Samalla se edistää lymfanesteen liikkumista kehossa. Tämä poistaa turvotusta. Miksi koiria ja hevosia harjataan kiiltäviksi? Niinpä :)
Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla koira/hevos-kommentilla?
Kaulasta on kysynyt moni. Siihen IS Clinicalin Neckperfect Complex.
Muutenkin IS Clinicalin ja Dermalogican tuotteet.
Minuakin kiinnostaa mitä siinä kasvojen kohotuksessa oikeasti siis tehdään? Kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun dekoltee on ihan kauheen ryppyinen. Mikä auttaisi tähän?
Ainakin dekolteelle tehdään laser hoitoja. Niitä voi koittaa ensiksi.
Hifua voi myös tehdä decolteelle. Ja kaulaan. Joku kirjoitti ylempänä että kaulaan ei voi laittaa täyteaineita, höpsis. Kaulalle voi myös laittaa täyteaineita (Esim skinboostereita). Jos yksi sanoo etten laita niin mene toiselle. Plastiikkakirurgit ainakin laittavat kaulaan skinboostereita ja lääkärit. Kosmetologit, ripsihuoltajat yms puoskarit jotka myös tekevät täyteainehoitoja eIvät uskalla koska on hieman riskaabelimpaa touhua kun huulten tai nasolabiaalejen täyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytelkää normaalipainoisena. Vaikka kyllä vähän pullu kat mil fitkin on hyvännäköisiä ;)
- M25
Vähän myöhäistä kun vahinko tapahtui jo. Nyt sitten hoikkana vanhempana naisena riittää roikkuvaa ihoa kun nuorena ei ajatellut mitä syö.
Lohduttaako yhtään, että on meitäkin joilla roikkuva iho on saatu syntymälahjana? Olen jo lapsena näyttänyt siltä että olisi suurikin painonpudotus juuri takana, vaikka painoni on aina ollut normaali. Kärsin asiasta todella.
Mene kauneusleikkaukseen. Rasvat ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että esim. hevosta suitaan ja harjataan, että sen karva olisi kiiltävä ja hyvännäköinen. Vähän samalla tavalla voisi ajatella, että ihmisen iho tykkää harjaamisesta, nesteet kiertää ja kuollut solukko varisee pinnalta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Olisi tosin hitsin kätevää, että ylimääräiset ihokarvat voisi poistaa harjaamalla!
Itse käytän kuivaharjausta ylimääräisen ihosolukon poistoon, mutten usko juurikaan lymfavaikutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että esim. hevosta suitaan ja harjataan, että sen karva olisi kiiltävä ja hyvännäköinen. Vähän samalla tavalla voisi ajatella, että ihmisen iho tykkää harjaamisesta, nesteet kiertää ja kuollut solukko varisee pinnalta pois.
Enemmän rinnastaisin eläinten harjaamisen ihmisillä hiusten harjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun dekoltee on ihan kauheen ryppyinen. Mikä auttaisi tähän?
Ainakin dekolteelle tehdään laser hoitoja. Niitä voi koittaa ensiksi.
Hifua voi myös tehdä decolteelle. Ja kaulaan. Joku kirjoitti ylempänä että kaulaan ei voi laittaa täyteaineita, höpsis. Kaulalle voi myös laittaa täyteaineita (Esim skinboostereita). Jos yksi sanoo etten laita niin mene toiselle. Plastiikkakirurgit ainakin laittavat kaulaan skinboostereita ja lääkärit. Kosmetologit, ripsihuoltajat yms puoskarit jotka myös tekevät täyteainehoitoja eIvät uskalla koska on hieman riskaabelimpaa touhua kun huulten tai nasolabiaalejen täyttö.
Mikä on skinbooster ja oletko itse laittanut kaulan juonteisiin? Auttaako?
Sain näyte-erän BTB 13 (tms, en muista nimeä nyt tarkalleen) silmänympärysvoidetta, ja mielestäni sillä oli päivittäin käytettynä positiivista vaikutusta. Etenkin Sibelius-uurteisiin.
Nämä toimivat varmasti:
- Ketogeeninen ruokavalio ja riittävä rasvan saanti
- Botox (käyn itse vain plastiikkakirurgin vastaanotolla ja voin suositella lämpimästi Stephan Dietziä, jos asut pääkaupunkiseudulla)
- Louis Widmerin silmänympärysvoide, jota voi käyttää myös kasvonaamion tapaan ja joka häivyttää myös arvet: https://www.bonusapteekki.fi/epages/Bonusapteekki.sf/?Locale=fi_FI&Obje…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjaaminen lisää verenkiertoa ja näin karvatkin kasvaa kiiltävämmiksi. Hierominen parantaa verenkiertoa ja saa ihon näyttämään terveemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten iho on paksumpi kuin naisten, siksi se ei tarvitse 10 tuotetta eikä rypisty niin helposti ja ala roikkua. Ja kyllä se miehilläkin lopulta alkaa roikkua kun testosteroiinitasot laskee.
Mutta eihän sen "miehet vanhenee kuin viini, naiset kuin maito"-väitteen pitänyt pitää paikkaansa? Onko se siis kuitenkin totta?
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.
Olen 55-vuotias ryppykaula. Kaulani oli siistissä kunnossa ennen vuosien syöpähoitoja, joiden aikana sain ajoittain valtavia määriä (pöhö-) kortisonia. Kapeista kasvoista tuli kuukaudessa turvonnut palloposkinaama ja kaulakin kärsi turvottavien hoitojen aikana.