2.aalto tulossa, laittaisitko lapsesi päiväkotiin jos kyseessä aloitus helsinkiläisessä päiväkodissa?
Otsikossa kysymys, itselle ajankohtainen. Lapseni sai aloituspaikan ensi viikolle helsinkiläiseen isoon päiväkotiin. Olen kotiäitinä tällä hetkellä kun lisäksi vauva hoidettavana eli päiväkoti ei siltä osin välttämätön. Perheessä riskiryhmäläisiä. Koronatartunnat nousussa joka huolettaa. Veisitkö tapauksessani lapsen tarhaan vai pyytäisitkö aloituksen lykkäystä? Perusteluja puolesta/vastaan toivoisin
Kommentit (25)
Tässä Harwardin tutkijan kirjoitus, jossa selitetään, miksi korona eli SARS2 voi pitkityyä ja johtaa vakavaan tautimuotoon nuorillakin. Se liittyy siihen, että virus piiloutuu elimistöön kuten HIV. Sitä voisi toisaalta myös onnistua hoitamaan HIV-lääkkeillä kuten interferoneilla.
https://www.forbes.com/sites/williamhaseltine/2020/05/27/a-nasty-trick-…
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt äitejä, jotka vievät lapsen päiväkotiin,vaikka itse on kotona.
Suoritan kotoa käsin ohessa avoimen väyläopintoja
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt äitejä, jotka vievät lapsen päiväkotiin,vaikka itse on kotona.
Kyseiseen lähivuoropäiväkotiin yli vuoden hakujonot ja toiveissa että voi siellä paikan saatua myös eskarin käydä. Saa päiväkodissa ikäseuraa jota sylivauvasta ei vielä ole
-ap
Vuoropäiväkodissa virikehoidossa, no hoh hoh! Meillä ei jonotettu ikinä vuoropäiväkotiin. Paikka saatu aina kun on tarvittu. Ehkä siksi, kun molemmat vanhemmat on vuorotyöläidiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiseen lähivuoropäiväkotiin yli vuoden hakujonot ja toiveissa että voi siellä paikan saatua myös eskarin käydä. Saa päiväkodissa ikäseuraa jota sylivauvasta ei vielä ole
-apVuoropäiväkodissa virikehoidossa, no hoh hoh! Meillä ei jonotettu ikinä vuoropäiväkotiin. Paikka saatu aina kun on tarvittu. Ehkä siksi, kun molemmat vanhemmat on vuorotyöläidiä.
Vuoden päästä paluu kolmivuorotyöhön joten vuoropäiväkodille tarve eikä haluta että lapsella vuoden päästä vaihto toiseen tarhaan kun kaverisuhteita ehtinyt muodostua
-ap
Päiväkoti kyseiseltä alueelta
-ap