Onko olemassa vegaaneja miehiä, jotka ei olisi mitään ituhippejä?
Mä haluaisin miehekseni vegaanimiehen, jolla kuitenkin olisi koulutus, kävisi töissä. Nim. Ikuinen lapseton sinkkuko
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaani = ituhippi.
Turha on etsintäsi.
Vegaanit on yleensä korkeakoulutettuja ja töissä.
Ituhippi on matalaotsaisten persujen keksimä haukkumanimi.
Eihän ne muuta tee kuin solvaavat ihmisiä, jotka eivät rakenna identiteettiään öyhöttelyn, lihanmussuttamisen ja bensan sekä muun ylikulutuksen varaan.
Keksi joku parempi nimitys ihmisille jotka ovat eri mieltä sinun kanssasi. Persu on niin nolo haukkumasana.
Sinä sinappiperse pyyhi pyllysi hellästi jottei peräaukkosi vuoda verta.
Persu, mikä pakkomielle sulla on anuksiin ja miksi kuvittelet, että vegaanien vatsat toimii yhtä huonosti kuin sinun?
Älä vää
Ei minulla ole ripulia. Ehkä sun ripuli johtuu spermasta.
InhaKyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokitellaanko karaten mustan vyön kantaja ituhipiksi?
Karate on sellaista joutavaa ilmaanhuitomista.
Opettele nyrkkeilyä, painia, krav-magaa, thainyrkkeilyä tai jotain muuta vakavasti otettavaa.
Voit toki vaihtoehtoisesti imeä niitä itujasi ja taputella itseäsi selkään.
Lähikontakti toiseen hikiseen mieheen on parasta, mitä lihansyöjäpersu tietää 👍
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on jonkinlainen yritys nostaa ituhippien ja soijasotilaiden statusta. Ei onnistu. Kaikki tietävät että vegaanimiehet on ruohonpolttajia ja pierulta haisevia rastapäitä, joilla ei ole töitä.
Kaikki persut ovat tietävinään. Kuitenkin juuri PS on kaikkein työttömin ja päihdeongelmaisin miesjoukko.
TUTKITUSTI.
Vierailija kirjoitti:
Ootko lihahullu tietoinen, että puutiaiset levittää mikrobia, joka aiheuttaa liha-allergian? Pyydä joku toinen poika syynäämään aratkin paikkasi iltaisin (persvako ja pallit). Etenkin metsäleireillä sininasut saa helposti puutiaisia.
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/punkin-puremasta-liha-aller…
Kyse on sairaudesta. Tämä ei kumoa sitä tosiseikkaa että liha ei allergisoi päinvastoin kuin kasvikset.
Liha on terveellistä ja monipuolista ravintoa. Siinä on paljon tärkeitä aineita mitä ei saa kasviksista.
Mistä vegaani saa B12 vitamiinia, D vitamiinia rautaa, joka imeytyy ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaani = ituhippi.
Turha on etsintäsi.
Vegaanit on yleensä korkeakoulutettuja ja töissä.
Ituhippi on matalaotsaisten persujen keksimä haukkumanimi.
Eihän ne muuta tee kuin solvaavat ihmisiä, jotka eivät rakenna identiteettiään öyhöttelyn, lihanmussuttamisen ja bensan sekä muun ylikulutuksen varaan.
Keksi joku parempi nimitys ihmisille jotka ovat eri mieltä sinun kanssasi. Persu on niin nolo haukkumasana.
Sinä sinappiperse pyyhi pyllysi hellästi jottei peräaukkosi vuoda verta.
Persu, mikä pakkomielle sulla on anuksiin ja miksi kuvittelet, että vegaanien vatsat toimii yhtä huono
On sulla. Sun poikaystävä kertoi.
Täältä löytyy! En syö lihaa, mutta muna ja maito tuotteita kuitenkin. Tosin en käy töissä, mutta tolkun ihminen. Vasemmistoliitto lähellä sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme olleet vegaaneja, nykyään käytämme välillä pientilojen luomumunia, luomuhunajaa ym. Aina on töissä käyty nuoresta saakka.
Ituhippi on aika laaja kielikuva ja tarkoittaa kaikille eri asioita. Miestä välillä työkaverit kiusoittelee tuolla nimellä. Nyt vanhemmiten se on loppunut, kun monilla ikäisillään on suuret mahat ja lääkityksiä erinäisiin sairauksiin. Ehkä siinä oman terveyden ja kriisiytyneen ympäristötilanteen äärellä ajattelevat järkevämmin, unohtuu naurettava äijäily.
Minkälaista paskaa sinun vegaanipyllysi joutuu sietämään?
Kerro meille.
Ihan tavalliset ruskeat pökäleet lompsahtaa aamulla pönttöön. Kuinka niin?
Nuorena oli hankala ripuli, loppui kuin seinään kun lopetin e-pillerit. Kokeilin välissä kaikki mahdolliset ruokavaliot ja lääkehoito oli, mutta en osannut epäillä pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit saavat suolistosairauksia helpommin kuin lihansyöjät. Kuidut raastavat suolen seinämää ja lisäävät kaasun muodostusta.
Pierut aiheuttaa turvotusta ja vatsakipua.
Mitään tällaista yhteyttä vegaaniruokavalion ja suolistosairauksien välillä ei ole todettu. Nuo kaasuongelmatkin on pääosin sellaisten ongelma, jotka vasta totuttelevat vegaaniruokavalioon. Mutta pierut ei ole mikään suolistosairaus, ja kohtuullisessa määrin ne ovat hyvä asia, kertovat että hyvät suolistobakteerit siellä toimii paksusuolessa.
Lihaan ei tarvitse totutella. Se on kypsytettynä valmista ruokaa eikä rasita suolta.
No runsaaseen rasvaan ainakin tarvitsee. Kaikki isot ja äkilliset muutokset ruokavaliossa vaativat totuttelua.
Kyllähän on tuollaisia ihmisiä. Pitää vaa varautua siihen asenteeseen, että minä olen parempi kuin muut. Hyi ku liha haisee kauheelta, murhaaja!, voin saastuttaa niin paljon kuin haluan, koska olen vegaani. Näyttäkää mulle yks vegaani, joka ei ajattele noin, tai mainitse sitä ensimmäisen viiden minuutin aikana. Tai oikeastaan kymmeniä kertoja päivässä. Vegaanius on mennyt ihan kiihko uskovaisten tasolle.